چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

شاخص جدید برای رتبه بندی دانشگاه ها

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 454567
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: توسعه فناوری شاخصی جدید برای رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی محسوب می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسعود یونسیان در همایش فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: توسعه فناوری شاخصی جدید برای رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی به شمار می‌رود و وزارت بهداشت در این راستا برنامه‌هایی را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه روز ۱۹ آبان ماه روز جهانی علم در خدمت توسعه است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی این روز را به عنوان روز فناوری و سلامت نام گذاشته و هر ساله قرار است جشنواره فناوری طی این ایام برگزار شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان بسیاری در همایش فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران شرکت کرده و ۹ شرکت با ۴۰ محصول همچنین ۶ شرکت با انواع تیزر جهت نمایش محصولات خود در مراسم همایش و نمایشگاه فناوری سلامت حضور دارند.

یونسیان عنوان کرد: ۴ کارگاه و ۳ پنل تخصصی در همایش فناوری سلامت که امروز و فردا برگزار می‌شود با حضور اساتید برپا خواهد شد.

وی گفت: ۱۰ برگزیده در محورهای شرکت‌های دانش‌بنیان، محصول، صادرکننده، مجری و طرح ارتباط با صنعت همچنین مخترع در پایان همایش انتخاب می‌شوند و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

یونسیان از برگزاری مسابقه گرنت فناوری در دو محور طرح فناورانه و توسعه محصولات دانش‌بنیان خبر داد و گفت: نتایج برندگان نیز در جلسه اختتامیه اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۳، ۹ میلیارد تومان مرکز رشد و تجهیزات پزشکی و ۱۲ میلیارد تومان در حوزه دارویی واجد شرایط جایزه تجاری‌سازی بودیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *