چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

آخرین شمار شهدای انتفاضه اعلام شد

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 453372
نظامیان رژیم صهوینیستی در ادامه سیاست مقابله با انتفاضه سوم، ۲۱ تن از جوانان فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند. این در حالی است که نوجوانان فلسطینی بازداشتی توسط صهیونیست ها با برق تحت شکنجه قرار می گیرند.
به گزارش جهان، میزان به نقل از المیادین خبر داد، نظامیان صهیونیستی در این عملیات ضرب و شتم علیه فلسطینی ها، یکشنبه شب گذشته ۲۱ نوجوان فلسطینی را بازداشت کردند.

این بازداشت ها در حالی صورت گرفت که صهیونیست ها از یکدیگر نیز بیم دارند و شب گذشته یک صهیونیست به ضرب چاقو دیگری را به شدت زخمی کرد.

بنابر این گزارش، نیروهای ارتش صهیونیستی همچنین یک جوان فلسطینی را در گذرگاه الجلمه در شمال جنین در کرانه باختری به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد، به شهادت رساندند. به این ترتیب شمار شهدای انتفاضه سوم به ۷۴ تن رسید.

صهیونیست ها در عین حال یک جوان دیگر فلسطینی را هم بازداشت کردند.

* نظامیان اسرائیلی فلسطینیان را با برق شکنجه می‌کنند

در همین حال شبکه خبری " پرس تی وی " گزارش دادکه سازمان‌های حقوق بشری و انجمن‌های حقوق زندانیان از به کارگیری صدها روش شکنجه از جمله ضرب و شتم شدید زندانیان فلسطینی در زندان‌های اسرائیل خبر داده‌اند.

سازمان‌های حقوق بشری و انجمن‌های حقوق زندانیان از به کارگیری صدها روش شکنجه از جمله ضرب و شتم شدید زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.

بنا بر گزارش‌ها، سربازان صهیونیست پس از دستگیری فلسطینیان آنان را با برق شکنجه می‌کنند.

در همین راستا، یک نظامی صهیونیست دیروز یکشنبه در دادگاه نظامی یافا به شکنجه مظنونان فلسطینی در دو مورد جداگانه در ماه گذشته متهم شد.

به گزارش روزنامه هاآرتص، زمانی که فرد قربانی ملتمسانه خواستار توقف آزار خود می‌شود، نظامی مزبور میزان ولتاژ را افزایش می‌دهد.

بنا بر این کیفرخواست، نظامی خاطی چند روز بعد نیز همین عمل را در مورد یک مرد فلسطینی دیگر که در روستای اتیل در حومه طولکرم بازداشت شد مرتکب می‌شود، به طوری که پس از ضرب و شتم وی با اتصال الکترود به شقیقه وی را شکنجه می‌کند.

قاضی پرونده یکشنبه برای این پنج نظامی تا زمان تکمیل روند قضایی قرار بازداشت صادر کرد.

سخنگوی یک گروه حقوق قضایی موسوم به هونِنو که به سربازان مشاوره قضایی می‌دهد این پرونده را بسیار جدی توصیف کرده و مسئولان دادستانی ارتش اسرائیل را مسئول اینگونه جرائم دانسته‌است.

روزنامۀ صهیونیستی معاریو با انتشار مقاله‌ای دربارۀ انتفاضۀ فلسطینیان و درگیری‌های خشونت‌بار نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری، از سیاست‌های خشونت‌بار رژیم اسرائیل انتقاد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *