پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

شمار شهدای انتفاضه به ۱۴۱ نفر رسید

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 464127
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که آمار شهدای انتفاضه قدس در کرانه باختری، قدس اشغالی و نوار غزه تا کنون به ۱۴۱ نفر رسیده است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم خبر داد، وزارت بهداشت فلسطین در رام الله اعلام کرد که روز گذشته با شهادت ۲ جوان فلسطینی شمار شهدای انتفاضه قدس تا کنون به ۱۴۱ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، روز گذشته محمد رفیق حسین سباعنه ۱۷ ساله و نورالدین محمد سباعنه ۲۳ ساله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی مدعی شد که این دو جوان فلسطینی در ایست بازرسی حواره واقع در جنوب شهر نابلس قصد حمله با سلاح سرد به سمت نظامیان صهیونیست را داشتند.

انتفاضه قدس و خروش مردمی فلسطینیان علیه جنایات رژیم صهیونیستی از اول اکتبر با اجرای عملیات شهادت طلبانه یک نوجوان فلسطینی به‌ نام «مهند شفیق حلبی» (۱۹ساله) در شهر قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت این جوان فلسطینی منجر شد، آغاز گشت و همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *