دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

بازیکنی که علیه قلعه نویی شهادت داد !

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 450798
دادگاه رسیدگی به اظهارات کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در غیاب شاکی و با حضور وکیل وی انجام شد.
به گزارش جهان به نقل از جام، بیشتر از یک سال طول کشید تا دادگاه برای شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام تشکیل جلسه دهد و توضیحات کاپیتان سابق تیم‌ملی و شاهدش را بشنود.
 
 
نکونام در مردادماه‌ سال گذشته با جملاتی نظیر «قلعه‌نویی به بازیکن فحش می‌دهد»، «تفریحش شده کنار زمین نشستن و پشت این و آن حرف‌زدن»، «دو بازیکن را با دلالی آوردند و به حرف دلال آنها را در ترکیب یا بیرون گذاشتند» و... سرمربی سابق استقلال را مورد خطاب قرار داد تا قلعه‌نویی سریعا در دادگاه از وی شکایت کند.
 
 
دیروز در نهایت نخستین جلسه دادگاه با یک حاشیه عجیب برگزار شد؛ همراهی نکونام توسط آرش برهانی. نکونام پیش از این گفته بود که شاهدهایی دارد که صحت گفته‌هایش را تأیید می‌کنند و گویا یکی از این شاهدان برهانی است.
 
 
هر چند که کاپیتان دوم آبی‌پوشان اعتقاد دیگری دارد: «من برای شهادت دادن علیه کسی به دادگاه نرفتم بلکه قصدم آشتی‌دادن قلعه‌نویی و نکونام است. تلاش می‌کنم تا هرچه زودتر این ماجرا به خیر و خوشی تمام شود.»
 
 
از سوی دیگر، حمید توسلی، وکیل قلعه‌نویی از تصمیم موکلش می‌گوید: «صد‌درصد پیگیر هستیم تا به نتیجه برسیم. این توضیح را بدهم که امیر قلعه‌نویی به‌دلیل سفر به خارج از کشور نتوانست در این جلسه دادگاه شرکت کند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *