دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۲

توافق خوب است چون اجازه می‌دهد هرجایی را بازرسی کنیم

دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 449503
یک روزنامه‌نگار صهیونیست آمریکایی گفت که با این توافق ما فرصت بزرگی به دست آورده‌ایم. ما فرصتی به دست آورده‌ایم تا نه فقط از تاسیسات برنامه هسته‌ای ایران بازرسی کنیم، بلکه این فرصت را داریم که از جاهای دیگر این کشور نیز بازرسی کنیم.
توافق خوب است چون اجازه می‌دهد هرجایی را بازرسی کنیم
به گزارش جهان، کویک سادیک وکیل و روزنامه‌نگار یهودی آمریکایی در مصاحبه با رادیو نظامی اسرائیل گفت: توافق هسته‌ای وین توافق خوبی است چرا که به ما فرصت می‌دهد از سایت‌های ایران بازرسی کنیم.

وی در پاسخ به اظهارات چندی پیش سناتور چاک شومر که از توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرده بود، گفت: تصور می‌کنم چاک شومر واقعا فکر می‌کند که این توافقی بد و خطرناک است. او احتمالا تصور می‌کند که از طرف بسیاری از محافظه‌کاران یهودی و ایپک (گروه لابی طرفدار اسرائیل) و دیگر گروه‌های صاحب منافع طرفدار اسرائیل تحت فشار است.

وی افزود: فکر می‌کنم این توافق بسیار خوبی است و فرصت بسیار خوبی به دست آمده است که اسرائیل را امن‌تر می‌کند. وی ادامه داد: با این توافق ما فرصت بزرگی به دست آورده‌ایم. ما فرصتی به دست آورده‌ایم تا نه فقط از تاسیسات برنامه هسته‌ای ایران بازرسی کنیم، بلکه این فرصت را داریم که از جاهای دیگر این کشور نیز بازرسی کنیم.
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *