دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱۰
۱۳
نقوی حسینی مطرح کرد

احتمال توبیخ صالحی بخاطر قولی که به کمیسیون ویژه برجام داد

شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 445347
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس گفت: بعید می‌دانیم که قول رئیس سازمان انرژی اتمی برای ارائه نقشه راه بین ایران و آژانس به کمیسیون برجام عملی شود، اما همچنان منتظریم.
احتمال توبیخ صالحی بخاطر قولی که به کمیسیون ویژه برجام داد
به گزارش جهان، سیدحسین نقوی‌حسینی در گفتگو با مهر، درباره سرانجام ارائه نقشه راه ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کمیسیون ویژه برجام که چندی پیش خبر آن از سوی وی به نقل از رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام شده بود، اظهار داشت: هنوز چیزی ارائه نشده و البته ما فکر می‌کنیم که بعید است این سند ارائه شود.

وی افزود: تصور می‌کنم آقای صالحی (رئیس سازمان انرژی اتمی) هم به خاطر اینکه گفته بود چنین سندی را به کمیسیون برجام ارائه می‌دهم، توبیخ هم می‌شود؛ ولی ما در هر صورت همچنان منتظریم تا این قول آقای صالحی عملی شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس همچنین تصریح کرد: وجود دو سند دیگر (غیر از برجام و قطعنامه ۲۲۳۱) را خود تیم مذاکره‌کننده به ما گفته بود و قول هم داده‌اند که به کمیسیون ارائه شود.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: در رابطه با این اسناد هم همچنان منتظریم تا به کمیسیون ارائه شود؛ اما تا این لحظه خبری از آنها نیست.

گفتنی است امروز علی زاکانی رئیس کمیسیون ویژه برجام در نامه ای به علی اکبر صالحی، بطور رسمی خواستار ارسال سندهای فوق الذکر به کمیسیون برجام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حقگو
Iran, Islamic Republic of
خير اين دولت از اين نوع سندها هرگز افشا نخواهد كرد آنهنم در نزديكي انتخابات مجلس
حجت
خدا به فریاد اقای صالحی برسد با این رئیس جهمور محترم که هر مخالف توافق را باید خفه کند
Iran, Islamic Republic of
احتمالا يه عمل جراحي ديگه براي آقاي صالحي در راهه
اصلا چنين خبرهايي نيست و اقاي صالحي لطف كرده در كميسيون برجام شركت كرده است مجلس قرار است در جريان قرارگيرد نه اينكه مصوبه بگذراند و دائم مسئولين را احضار نمايد. كار حسابي را دكتر ولايتي كرد
Iran, Islamic Republic of
آقای اصلا" چنین خبرایی نیست، هست.
Iran, Islamic Republic of
آقای ولایتی با موضع گیری های پراکنده اش، برای حفظ آبروش نیامده عزیز، ضمنا" اصلا" چنین خبرایی نیست شما رو کلی خندیدم!
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی!
Iran, Islamic Republic of
چقدر مودبانه دیکتاتور وار صحبت میکنی برادر!!!!!
کار حسابی رو امریکاییا میکنن که بدون اجازه کنگره اشون قدم از قدم برنمیدارن
سید محسن
بله واقعا اقای صالحی و اعوان و انصار دولت به اصطلاح تدبیر و امید واقعا لطف فرمودند!!! اصلا بهتر این هست که نه تنها مجلس درباره این ترکمانچای۲ نظر نده بلکه حضرت اقا هم بیان از اقای دکترروحانی کسب تکلیف کنند!!جالبه که اقایون دولتی ادعای تبعیت از اقا رو دارند! البته فقط ادعاشو دارند.
نواب
مملکت رهبر داره
ایشان حرف خلاف حرف شما و رییس جمهورتون که کدخداش آمریکاست گفتن
سلام این جور افراد خلخا لی را می خواهد
به همین خیال باشند.هر وقت دولت به وعده های دیگرش عمل کرد اونوقت صالحی هم عمل میکند.صالحی از دهنش در رفته که وجود همچین سندهای محرمانه ای را گزارش داده.ممطمئنا دولت تا حالا باهاش برخورد شایسته ای کرده است که دیگر از این حرفها نزند!!!