شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱
بازیکن سرشناس فوتبال جهان گفت:

بزرگترین ترس برای کریستیانو رونالدو

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 441494
بازیکن سرشناس فوتبال جهان گفت: ترسم این است که جوان بمیرم. سعی می‌کنم کارهای طبیعی انجام بدهم و با خانواده‌ام باشم، با دوستانم، با پسرم. سعی می کنم تا آنجا که ممکن است نرمال باشم.
به گزارش جهانبه نقل از مهر، رونالدو بازیکن سرشناس پرتغالی می‌گوید همه زندگی‌اش حول خانواده‌اش می‌چرخد و او از هیچ چیز به جز گذراندن وقتش با پسرش لذت نمی‌برد.

این بازیکن سرشناس که پدر یک پسر پنج ساله است می‌گوید برایش در زندگی هیچ چیز از خانواده و دوستانش مهمتر نیست.

در نتیجه آرزوی او این است که شاد و طولانی زندگی کند و زندگی را با دورو بری‌ها و البته فوتبال بگذراند.

این بازیکن که سه بار توپ طلا را گرفته به نشریه «لیبرو» گفت: نمی‌خواهم جوان بمیرم. این بزرگترین ترسم است. دلم می‌خواهد وقتی ۸۰ یا ۹۰ سالم بود، از دنیا بروم.

مهاجم رئال مادرید گفت: سعی می‌کنم کارهای طبیعی انجام بدهم و با خانواده‌ام باشم، با دوستانم، با پسرم. سعی می کنم تا آنجا که ممکن است نرمال باشم. محبوبترین وقتم زمانی است که با پسرم هستم.

وی افزود: آدم‌های اطرافم، همیشه تحریک کننده من هستند. آنها منبع انرژی‌های خوب و مثبت هستند و این مهمترین چیز برای من است. من سعی می کنم از لحظه لذت برم. دوست دارم فوتبال بازی کنم و دلم می‌خواهد هواداران هم از بازی‌ام لذت ببرند.

رونالدو که برای رژیم بدن‌سازی‌اش مشهور است و به کمک آن توانسته از یک بازیکن لاغر به یک فوروارد از نظر فیزیکی کاملا توانا بدل شود، می‌گوید: هدفم این است که تلاش کنم بهترین باشم، هر سال بهتر از سال پیش. سخت تمرین می کنم تا در بهترین حالت باشم.

این بازیکن محبوب پرتغالی گفت: همیشه سعی‌ام این بوده و در هشت، ۹، ۱۰ سال اخیر فکر می‌کنم از پس این کار برآمده‌ام و سعی می‌کنم همین روند را ادامه دهم.

رونالدو که آخرین توپ طلا را به نام خودش کرده، ۶۱ گل در همه رقابت‌های فصل پیش زد، اما نتوانست عنوان بهترین بازیکن فوتبال اروپا را از آن خود کند و در آخرین دور این رقابت مسی بود که برنده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
امام جعفر صادق ع فرموده اند هر کس از بلایی بترسد و دعا کند آن بلا سرش نیاید ( پیش از رسیدن بلا )خدا آن بلا را بر سرش نخواهد آورد .