شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۲

طرح استیضاح طیب‌نیا در راه کمیسیون

يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 439018
یکی از طراحان استیضاح وزیر اقتصاد از جلسه مشترک طراحان با رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و وزیر کشور برای بررسی راهکارهای حل مشکلات ناشی از موسسه میزان خبر داد.
بهبه گزارش جهان، موسی‌الرضا ثروتی در گفتگو با مهر از ارسال استیضاح وزیر اقتصاد به کمیسیون اقتصاد خبر داد و گفت: هیات رئیسه امروز اعلام کرد که در حال ارسال این استیضاح به کمیسیون تخصصی است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی همچنین از جلسه طراحان استیضاح وزیر اقتصاد با طیب‌نیا، سیف و رحمانی‌فضلی خبر داد و گفت: در این جلسه چهار راهکار برای حل مشکل موسسه میزان مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: طبق راهکار اول بانک مرکزی سه سرمایه‌گذاری که قصد خرید موسسه میزان را دارند مورد مصاحبه و بررسی قرار خواهد داد. در راهکار دوم نیز پیشنهاد داده شد بانک مرکزی خط اعتباری برای پرداخت سپرده‌های مردم اختصاص دهد.

ثروتی گفت: راهکار سوم نیز این بود که بانک صادرات اموال و دارایی‌های موسسه میزان را خریداری کرده و پول سپرده‌گذاران را پرداخت کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در راهکار چهارم نیز آقای سیف و طیب‌نیا پیشنهاد دادند در جلسه‌ای مشترک راه حل بانکی برای حل مشکل بیابند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
در دولت نهم ودهم کسی وزیر اقتصادرا به خاطر تورم 50درصدی ودلار 4500تومانی واختلاسهای چند هزار میلیاردی استیضاح نکرد ودودوره کامل وزیر ماند چرایش را نمایندگان دلواپس ما جواب دهندحال آقای طیب نیا که تورم را کنترل کرده باید استیضاح شود!!!امان از دست مجلس باند باز که فقط فکر منافع خود هستند نه مردمی که به آنها رای دادندتا مشکلاتشان را در مجلس حل کنندواقعا متاسفیم!!!
اگه عرضه دارید وزیر ورزش رو استیضاح کنید نه وزیر اقتصاد رو