پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۲

درباره‌موضوع 12000میلیاردی سیاه‌نمایی‌شد

سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 396646
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در خصوص فساد موسوم به ۱۲ هزار میلیاردی، مبلغی از دولت و بیت المال حیف و میل نشده است.
درباره‌موضوع 12000میلیاردی سیاه‌نمایی‌شد
به گزارش جهان، ناصر سراج در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تکذیب خبر یکی از رسانه‌ها در ارتباط با فساد ۱۲ هزار میلیاردی گفت: متاسفانه در رابطه با موضوع فساد ۱۲ هزار میلیاردی سیاه‌نمایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این فساد بین چند بانک چک‌ها و ضمانت‌هایی رد و بدل شده که در مدت نسبتا طولانی این اتفاق رخ داده است اما وجهی از دولت و بیت المال حیف و میل نشده است.

به گزارش ایسنا، اخیرا یکی از رسانه‌ها مطلبی را در مورد بیشتر بودن میزان فساد ۱۲ هزار میلیاردی و نقل آن از سوی رییس سازمان بازرسی کل کشور نسبت داده بود که وی چنین موضوعی را تکذیب کرد.

گفتنی است، چندی قبل نیز وزیر اقتصاد در اقدامی نسنجیده این ادعا را مطرح کرد که با واکنش مسئولان قوه قضائیه و بانک مرکزی معلوم شد که علاوه بر آنکه میزان فساد ۱۲۰۰۰ میلیارد تومان نبوده و مبلیغ در حدود ۷۰ میلیارد بوده است؛ این پرونده قدیمی بوده و با تمام عوامل آن نیز برخورد شده و مبلغ فساد نیز به خزانه بازگشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *