يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

آخرین اخبار از زمان اجرای رزمایش موشکی

پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 438460
فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش تخصصی موشکی تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جشنواره حدیث ارتش که صبح امروز(پنجشنبه) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از برنامه‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزاری ۶ رزمایش است که اولین رزمایش از این سری از رزمایشها مهرماه و در منطقه غرب، دومین رزمایش حوالی آبان و آذرماه در شرق کشور برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: امسال همچنین یک رزمایش تخصصی موشکی متناسب با برنامه زمانبندی فرماندهی کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

امیر پوردستان در پاسخ به سوالی در خصوص تحولات غرب کشور بیان داشت: مزربانی از عمده مرزهای غرب کشور به عهده نیروهای زمینی است که در این زمینه یگان‌های مرزبانی و انتظامی تحت کنترل فرماندهی ما انجام وظیفه می‌کنند و هیچ جای نگرانی در خصوص ورود تروریست به ایران نخواهد بود.

فرمانده کل نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مرزهای جمهوری اسلامی را امن‌‌ترین مرزها در منطقه دانست و اظهار داشت: اگر تروریست‌ها بخواهند مرزهای جمهوری اسلامی ایران را تهدید کنند قطعا در نطفه آنان را خفه می‌کنیم.

وی همچنین در خصوص برگزاری جشنواره حدیث بیان داشت: موتور حرکت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قبل از اینکه سلاح و تجهیزات باشد، بنیه‌های جهادی و فرهنگی است که جزء تاکیدات فرمانده معظم کل قوا محسوب می‌شود.

امیر پوردستان، یکی از محورهای اصلی کار خود را پشتیبانی از حرکت‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: حرکت‌های قرآنی و حدیثی می‌تواند در تقویت اعتقادی کارکنان اثرگذار باشد، این واقعیت‌ نشان داده که نیروی انسانی حرف اول را در نبرد می‌زند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *