دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

رئیس‌جمهور و هیئت دولت وارد سنندج شدند

يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 435153
رئیس‌جمهور و هیئت دولت در قالب بیستمین سفر کاروان تدبیر و امید دقایقی پیش وارد فرودگاه سنندج شدند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در قالب بیستمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید از طریق فرودگاه سنندج وارد این شهر شد و مورد استقبال آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده‌ ولی‌فقیه در استان کردستان، عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان و جمعی از مقامات کشوری و استانی قرار گرفت.

استقبال رسمی از رئیس‌جمهور در فرودگاه سنندج با حضور مسئولان انجام شد و پس از آن دیدار عمومی رئیس‌جمهور با مردم استان کردستان در استادیوم استقلال سنندج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روحانی همچنین با علماء، ایثارگران و برگزیدگان دیدار می‌کند و در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری استان حضور می‌یابد؛ شرکت در شورای اداری استان و نشست خبری از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان است.

رئیس‌جمهور را در این سفر محمد نهاوندیان رئیس‌ دفتر رئیس‌‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و مذاهب در این سفر رئیس‌جمهور را همراهی خواهند کرد.

به‌گزارش تسنیم، رئیس‌جمهور پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان‌رضوی، زنجان، گلستان، خراسان‌جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، تبریز، غرب استان تهران و خراسان‌شمالی سفر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *