چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۴
۲
یکی از دانشجویان بورسیه مطرح کرد:

ممانعت وزارت علوم به بهانه‌های مختلف از جایابی بورسیه‌های خارج از کشور

شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 435052
یکی از دانش آموختگان بورسیه با اشاره به ایجاد موانع از سوی وزارت علوم در زمینه جایابی بورسیه شدگان داخل گفت: وزارت علوم با ایجاد موانع از جایابی دانشجویان بورسیه خارج از کشور نیز جلوگیری کرد.
به گزارش جهان، یکی از دانش‌آموختگان بورسیه در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت‌ ادامه تحصیل خود اظهار داشت: من بورسیه سال ۹۲ هستم و وضعیت خود را بر خلاف دیگران تبدیل به بورس داخل نکردم.

وی افزود: سازمان امور دانشجویان همان‌زمان در نامه‌ای ۶ کشور را برای ادامه تحصیل به من معرفی کرد و بنده نیز کشور چین را برای ادامه تحصیل انتخاب کردم و برای این کشور پذیرش گرفتم.

این دانشجو که تألیف کتاب و سابقه سه سال تدریس در دانشگاه را در سوابق تحصیلی خود دارد، یادآور شد: در زمان مقرر اقدامات لازم را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کردم، ولی وزارت علوم به بهانه‌های مختلف و ایجاد خلل مانع اعزام من به کشور چین برای ادامه تحصیل شد و در نهایت اعلام کرد مهلت شما پایان یافته و پرونده‌ات مختومه شده است.

این دانش‌آموخته بورسیه گفت: این اظهارات وزارت علوم در شرایطی بود که من در موعد مقرر نمره زبان و تافل خود را اخذ کردم، مدارک خود را ترجمه و تأییدیه صلاحیت عمومی را نیز دریافت کردم.

وی اضافه کرد: این رفتارهای وزارت علوم و ایجاد مشکل در زمینه جایابی بورسیه‌ها به بهانه‌های مختلف نشان دهنده این است که این وزارت در رسیدگی به پرونده بورسیه‌ها عزم جدی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
هر کس را به طریقی مورد عنایت و تدبیر قرار دادند
دیگه دوران بورس گذشت برید ارزش افزوده ایجاد کنید.