چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 19 Jun 2024
 
۰
در نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود؛

نشست علمی «رابطه نهج‌البلاغه با قرآن»

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 431061
نشست علمی «رابطه نهج‌البلاغه با قرآن» جمعه ۱۲ تیر ماه با حضور عضو هیئت‌ علمی دانشگاه قرآن و حدیث، در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از ایکنا، بخش دانشگاهی بیست‌ و‌ سومین نمایشگاه قرآن کریم، روز جمعه، ۱۲ تیر ماه، میزبان نشست علمی «رابطه نهج‌البلاغه با قرآن» است.

حامد شریعتی، عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث در این نشست علمی به سخنرانی می‌پردازد و حضور دانشجویان و عموم علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

به گزارش ایکنا، نشست علمی «رابطه نهج‌البلاغه با قرآن» با هدف ارتقای بینش قرآنی و اسلامی مخاطبان و آشنایی آنها با ارتباط بین قرآن و نهج‌البلاغه و با همکاری اداره کل فرهنگی وزارت علوم ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای دانشجویان و عموم علاقه‌مندان و مشتاقان آزاد می‌باشد و پذیرایی (افطاری ) نیز از حاضرین در نشست صورت خواهد گرفت. علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند سوالات خود را با شماره مستقیم روابط عمومی ۵۵۹۰۲۱۳۸ در میان بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *