چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

بازار داغ موسسات کاريابي ايران

پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 427388
سالانه ۲۵۰ هزار نیروی کار از طریق موسسه های کاریابی جذب بازار کارمی شوند.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صداوسیما رییس موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در سمینار آموزشی موسسه های کاریابی غیردولتی استان های گیلان، قزوین وزنجان در بندرانزلی گفت: سالانه ۵۰۰ هزار متقاضی کار در موسسه های کاریابی ثبت نام می کنند که نیمی از آنها جذب بازار کار می شوند.

محمدرضا سپهری با اشاره به اینکه موسسه های کاریابی پل ارتباطی نیروی کار و کارفرما است افزود : دولت قصد دارد همه موسسه های کاریابی دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی تصریح کرد: ارتباط مستمرکارفرمایان با کاریابی ها علاوه برکاهش هزینه های جستجوی نیروی کار متخصص تعادل عرضه و تقاضا بازارکار را برقرار کند.

رییس موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تقویت و توانمند کردن موسسات کاریابی نیازهای جوانان جویای کار بهتر از قبل برطرف خواهد شد.

محمدرضا سپهری با بیان اینکه موسسات کاریابی باید استانداردهای وزرات کار را رعایت کنند افزود : مدیران این موسسات باید در زمینه های مشاوره شغلی آموزش ببینند.

سمینار آموزشی موسسه های کاریابی غیردولتی استان های گیلان، قزوین وزنجان یک روزه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *