شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

ورود خانمها به ورزشگاه از نگاه رسانه‌ چینی

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 426768
روزنامه‌ها و سایت‌های چینی نسبت به ورود خانمهای ایرانی به ورزشگاه‌ها در آستانه بازی‌های خانگی ایران در لیگ جهانی والیبال واکنش نشان دادند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بازی‌های خانگی لیگ جهانی والیبال درحالی در تهران آغاز خواهد شد که طبق هماهنگی‌های به عمل آمده قسمتی از ورزشگاه به بانوان اختصاص داده شده تا بانوان ایرانی نیز این دیدار را از نزدیک مشاهده کنند.

پایگاه اینترنتی news.xinhuanet که به نظر اطلاع کافی از حضور بانوان ایرانی در سالهای گذشته در بازی‌های مختلف ندارد عنوان کرده است که در بازی ماهان و دانشگاه آزاد پس از ۳۶ سال قانون منع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برداشته شده است.

این در حالی است که در بازی های بسکتبال در سالیان اخیر نیز خانم‌ها به ورزشگاه می‌آمدند و بازی تیم مورد علاقه خود را تماشا می‌کردند. در واقع غیر از ورزشگاه صد هزارنفری بانوان ایرانی بارها با رعایت شئون اسلامی و بدون هیچ مشکلی تیمهای ایرانی را تشویق کرده‌اند.

در این سایت آمده است: در دیدار ماهان و دانشگاه آزاد اتفاق مهم، حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه بود که پس از مدتها رخ داد. شرایطی که قرار است در بازی‌های ایران در لیگ جهانی والیبال نیز رعایت شود. به این ترتیب پس از مدت‌ها بانوان ایرانی نیز همچون آقایان می‌توانند بازی‌های تیم ملی کشورشان را از نزدیک مشاهده کنند.

تیم ملی والیبال ایران که همراه روسیه با یک امتیاز در انتهای جدول گروه خود قرار دارد باید در تهران برابر آمریکا، لهستان و روسیه به میدان برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *