دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰

قوی روغنی‌تهران چه‌زمانی مهاجرت می‌کند؟

دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 423239
فرماندار تهران گفت: انتقال کارخانه روغن نباتی قو شاید حدود پنج سال طول بکشد، اما فعلا باید از آلودگی آن جلوگیری کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی شهر تهران با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و ریاست فرماندار پایتخت ساعت ۸ صبح دوشنبه در ساختمان خیابان میرعماد تشکیل شد.

در این جلسه عیسی فرهادی فرماندار تهران گفت: سال گذشته، سال خوبی بود و ما توانستیم بدون بودجه نفت، تهران را اداره کنیم. البته اعتبارات سال گذشته تا تیرماه قابل دریافت است و تمامی دستگاه‌ها باید بودجه‌های خود را مطالبه کنند. اولویت سال ۹۴ هم پروژه‌های نیمه تمام است که دستگاه‌های اجرایی تهران، اولویت‌های پروژه‌های خود را اعلام کنند.

وی افزود: اعتبارات سال ۹۴ به میزان سال گذشته بوده و ادارات برق، پست و انتقال خون نیاز به توجه بیشتری دارند که امیدواریم با دریافت چند میلیارد تومان اضافه، این مشکلات را برطرف کنیم.

فرماندار تهران در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد توقف خروج کارخانه روغن نباتی قو و عدم همکاری با مدیریت شهری برای انتقال این کارخانه، گفت: نمی‌توانیم یک شبه کارخانه‌ای با ۳۰ سال قدمت و صدها کارگر را تعطیل کنیم. فعلا باید با برخی اقدامات مانند استفاده از فیلتر و اقدامات فنی، جلوی آلودگی را بگیریم و بعد در واگذاری زمین مناسب، همکاری کنیم که به نظر من این انتقال شاید پنج سال طول بکشد.

وی همچنین در مورد مکان جدید گورستان تهران نیز گفت: هنوز مکان جدید را تعیین نکرده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *