دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

روغن نباتی قوی تهران مهاجرت می کند

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 403486
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: در ابتدای سال آینده می‌توان منتظر انتقال تدریجی کارخانه «روغن‌ نباتی قو» به خارج از شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران بود.
به گزارش جهان؛ محمدهادی حیدرزاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتقال یک کارخانه آلاینده به شهرک صنعتی قزوین، اظهار داشت: این کارخانه جزء صنایع آلاینده‌ای بود که در داخل شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران مستقر بود و فعالیت داشت.

مدیرکل محیط زیست استان تهران در ادامه افزود: به دنبال شکایت محیط زیست از این کارخانه آلاینده و ارجاع آن به مقامات قضایی صاحبان این بخش صنعتی در مهلت ۶ ماهه‌ای که از مقامات قضایی کسب کرده‌ بودند، کارخانه را به شهرک صنعتی در استان قزوین منتقل کردند.

وی یادآور شد: با بروز چنین شرایطی علاوه بر کاهش آلودگی هوا می‌توان به ایجاد و پرورش تفکر خروج صنایع آلاینده از شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران امیدوار بود.

وی درباره خروج کارخانه آلاینده روغن نباتی قو به خارج از شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران نیز گفت: در این باره مکاتباتی با شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفته است.

حیدرزاده در ادامه سخنان خود بیان داشت: شورای اسلامی شهر تهران هم‌اکنون در حال تدوین مصوبه‌ای با این مضمون است که شهرداری تهران مکلف شود کارکنان کارخانه روغن نباتی قو را جذب کند تا انتقال فاز به فاز این کارخانه به خارج از شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران امکان‌پذیر شود.

مدیرکل محیط زیست استان تهران خاطرنشان کرد: بر همین اساس می‌توان در ابتدای سال آینده منتظر انتقال تدریجی کارخانه روغن نباتی قو به خارج از تهران باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *