شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱

برانکو:لیست قطعی طی ۱۰ روز آینده

چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 422384
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه هنوز لیست قطعی بازیکنان برای سال آینده را مشخص نکرده است، گفت: طی ۱۰ روز آینده دراین باره تصمیم می گیرم.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، برانکو ایوانکوویچ پیش از آغاز تمرین عصر امروز سرخپوشان درباره برنامه های آتی این تیم اظهار داشت: کارهای زیادی را پیش رو داریم اما باید مسابقه با استقلال و الهلال را پشت سر بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس تهران با بیان اینکه نتایجی که در دیدار با استقلال و الهلال کسب می کنیم خیلی مهم است، افزود: بعد از این مسابقات، تیم را برای فصل نقل و انتقالات آماده خواهیم کرد؛ البته هنوز راجع به اسامی که باید به تیم اضافه شود، صحبت نکرده ام.

ایوانکوویچ ادامه داد: از آنجایی که هنوز لیست قطعی بازیکنان را تشکیل نداده ام نمی توانم درباره این موضوع صحبت کنم اما ظرف ۱۰ روز آینده در این مورد نتیجه گیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه بعد از ۲۰ ژوئن اردوی آماده سازی پرسپولیس برگزار می شود، گفت: از ۲۰ ژوئن کلید آماده سازی را می زنیم و با تیم جدید تمرین می کنیم.

سرمربی پرسپولیس تهران درباره صحبت های علی کریمی که گفته بود پرسپولیس اگر می خواهد از مرحله یک هشتم صعود کند، باید مقابل الهلال در تهران به پیروزی برسد، گفت: من با او هم نظر هستم. درست است که النصر قهرمان عربستان است اما الهلال شرایط بهتری نسبت به آنها دارد. لیگ قهرمانان آسیا شرایط خاصی دارد و مهم نیست با چه حریفی بازی می کنیم. اگر ما بخواهیم به دور بعدی صعود کنیم باید الهلال را در تهران شکست دهیم.

وی درباره دیدار با استقلال تهران در شهرآورد هشتادم نیز گفت: بازیکنان ما باید برای پیروزی برابر پرسپولیس تمام تلاش خود را بکنند، در شهرآورد مهم نیست کدام تیم بهتر است یا این که چه بازیکنانی را در اختیار دارد. این مسابقه یک بازی خاص است و طراوت بازیکنان در بازی شهرآورد نتیجه این مسابقه را مشخص خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: ما هرگز برای مساوی به میدان نمی رویم. فقط برای برد به میدان می رویم ولی شاید نتیجه بازی مساوی شود. بدون ریسک امکان کسب نتیجه مثبت وجود ندارد.

ایوانکوویچ درباره بازی کردن مقابل گسترش فولاد با بازیکنان ذخیره نیز گفت: من به عنوان مربی می دانم در این لحظه کدام تیم آماده است تا به میدان رود. قبلا در این باره صحبت کرده ام. ما مشکلات زیادی داشتیم و هنوز هم این مشکلات را داریم. امیدوارم تعداد زیادی از بازیکنانی که مصدوم بودند شرایط شان بهتر شود.

سرمربی پرسپولیس گفت: همین الان نیز منتظر نتیجه MRI مهرداد کفشگری هستیم و از سوی دیگر نیز هادی نوروزی هنوز مصدوم است. البته بنگر، خانزاده و علی عسگری نیز شرایط مناسبی ندارند.

ایوانکوویچ درباره جلسه روز گذشته خود با نژاد فلاح نیز اظهارداشت: در این جلسه درباره مسائل مختلف از جمله اردوهای پیش رو و بازی با استقلال و الهلال صحبت کردیم. البته موضوعاتی نیز ماند که نتوانستیم درباره آن ها صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت های خود درباره اینکه در روز مزایده این باشگاه این تیم باید به مصاف الهلال برود، گفت: نباید این موضوع روی بازی ما تاثیرگذار باشد و نتیجه مزایده هر چه باشد باید بازیکنان بازی خود را انجام دهند. همه ما می خواهیم هرچه زودتر تکلیف باشگاه مشخص شود تا بدانیم در چه جایگاهی قرار داریم نه اینکه همه چیز نامعلوم باقی بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *