يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱

"سید‌ احمد‌آقا سر‌ سپرده‌ ولایت فقیه بود"

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 412541
نوه امام خميني (ره) اعتقاد راسخ به اصول و آرمانهاي انقلاب و ولايت‌فقيه را از ويژگي هاي بارز حجت‌الاسلام احمد خميني برشمرد و گفت: ايشان تا آخرين نفس سرسپرده ولايت فقيه بود.
"سید‌ احمد‌آقا سر‌ سپرده‌ ولایت فقیه بود"
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سيدعلي خميني در مراسم بيستمين سالگرد رحلت حجت الاسلام احمد خميني ( پدر خود ) در گلستان شهداي اصفهان با اشاره به ويژگي هاي اين يادگار امام خميني (ره) اظهار داشت: نخستين ويژگي مهم مرحوم حجت الاسلام احمد خميني تربيت تحت نظارت امام خميني (ره) و در دامان مادري از يک خاندان فرهنگي بود که تربيت در چنين خاندان بزرگي خود در ايجاد شخصيت والاي ايشان نقش مهمي دارد.

وي با بيان اينکه آن مرحوم همواره در مسير انقلاب گام بر مي داشت، افزود: در تمام مراحل پيش از انقلاب و پس از آن و چه در تبعيد و يا در ايران حاج احمدآقا هيچ‌گاه امام خميني (ره) را تنها نگذاشت و از اين رو به خوبي مدافعان انقلاب و يا افرادي که در هر برهه هاي از زمان از آرمان هاي انقلاب رو برتافتند را مي شناخت.

نوه امام خميني (ره) با اشاره به اينکه مرحوم حاج احمدآقا اعتقاد کامل به آرمان‌هاي امام داشته و تا آخرين نفس به ولايت فقيه پايبند بود، ابراز داشت: مرحوم سيد احمد خميني با تمام وجود به آرمان‌هاي انقلاب و امام اعتقاد راسخي داشت و تا آخر عمر خويش در مسير انقلاب و ولايت حرکت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آسید علی آقا ما خیلی به شما امیدواریم تا نام وآوازه ی امام امت که تمام روح وجان ما بود را حفظ کنید و بازیچه خاندان بجنوردی وصدر نشوید