جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
داور بازی را خراب کرد

فریبا: رحمتی بهترین بازیکن ما بود

من را وارد این بازی‌ها نکنید
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 406285
مشاور فنی باشگاه پیکان گفت: مهدی رحمتی امروز بهترین بازیکن ما بود و اگر این بازیکن عصبانی بود اینقدر خوب عمل نمی‌کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ بهتاش فریبا پس از شکست یک بر صفر پیکان مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود اما داور بازی را خراب کرد. او از اول مسابقه بازی را خراب کرد.

وی در مورد گل استقلال که به اعتقاد مدیرعامل این تیم خطا بوده است،‌اظهار داشت: باید فیلم این صحنه را ببینیم و بفهمیم آیا گل سالم بوده یا نه.

مشاور فنی باشگاه پیکان در رابطه با اینکه وضعیت پیکان را چطور می‌بیند، اظهار داشت: از نیم‌فصل پیشرفت خوبی داشتیم و بچه‌های تیم ما زحمت زیادی کشیدند. امیدوارم وضعیت ما بهتر شود.

فریبا در رابطه با اینکه پیکان امروز بازی خوبی انجام نداد،‌خاطرنشان کرد: این نظر شماست اما از نظر من تیم ما بازی خوبی انجام داد.

وی در رابطه با اینکه مهدی رحمتی امروز عصبانی به نظر می‌رسید، اظهار داشت: چه بگویم! فکر می‌کنم رحمتی خوب دروازه‌بانی کرد اگز بازیکنی عصبانی باشد عملکرد خوبی ندارد اما رحمتی امروز بهترین بازیکن بود.

مشاور فنی باشگاه پیکان در رابطه با اینکه شعارهایی که علیه مهدی رحمتی داده شد، درست بود، اظهار داشت: من را وارد این بازی‌ها نکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *