سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۳

لغو سفر رئیس ستاد مشترک اسرائیل از ترس حزب‌الله/ پیام القسام و هنیه به نصرالله

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 403213
بینی گانتس از بیم واکنش حزب الله لبنان به جنایت قنیطره سفر خود به اروپا را لغو کرد.
لغو سفر رئیس ستاد مشترک اسرائیل از ترس حزب‌الله/ پیام القسام و هنیه به نصرالله
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، روزنامه عبری زبان "معاریو" ضمن اشاره به این مطلب، افزود که بنی گانتس، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به منظور پیگیری تحولات نوار مرزی فلسطین اشغالی با لبنان و سوریه و همچنین از بیم اجرای عملیات انتقام جویانه از سوی حزب الله لبنان از فلسطین اشغالی خارج نخواهد شد.

لازم به ذکر است که هدف گانتس از سفر به اروپا شرکت در نشست پیمان ناتو بود.

پیام سخنگوی گردان‌های «القسام» و «اسماعیل هنیه» به سید حسن نصرالله

به گزارش فارس، «محمد ضیف» سخنگوی گردان‌های «القسام» پیامی به «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله به مناسبت شهادت چند عضو حزب‌الله در سوریه فرستاد و به وی تبریک و تسلیت گفت.

بنا به گزارش شبکه «المیادین»، الضیف گفت: با تمام افتخار خبر شهادت مجاهدانمان در سوریه عزیز را دریافت کردیم.

وی افزود: این خون‌ها چون فریادی بلند در برابر افراد پَست است و دشمن واقعی ملت همان دشمن صهیونیستی است.

وی در ادامه گفت: باید تمام سلاح‌ها در مقابل این دشمن گرفته شود و تکیه بر نیروی امت (مقاومت) و نیز اراده‌اش برای او کافی است. تمامی گروه‌های مقاومت باید متحد شوند و با یک واحد در مقابل طرح تسلیم در برابر دشمن صهیونیستی و طرفدارانش بایستند.

هنیه: اراده مقاومت با شهادت فرماندهانش سست نمی‌شود


«اسماعیل هنیه» معاون ریاست دفتر سیاسی حماس نیز در پیامی به سید حسن نصرالله و تمامی خانواده‌های شهدا تسلیت گفت و افزود: دشمن خیال می‌کند با ترور فرماندهان (مقاومت) می‌تواند اراده امت و مقاومت روزافزون آن در برابر سیاستی شکست‌‌خورده را سست کند (اما اشتباه می‌کند).

وی در ادامه بر ایستادگی بر حقوق ملت و اصول آن تاکید کرد.

در حمله یکشنبه (۲۸ دی) اسرائیل به «قنیطره» سوریه ۶ عضو حزب‌الله از جمله «جهاد» فرزند شهید «عماد مغنیه» فرمانده اسبق حزب‌الله به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *