يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

احضاریه‌ برای سرمربی و بازیکنان راه آهن

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 402921
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ برتر پرونده قراردادهای ۱۲ هزار تومانی باشگاه راه آهن را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.
به گزارش جهان، علی اکبر محمدزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، افزود: براساس این پرونده، ما احضاریه‌ای برای سرمربی و بازیکنانی که قراردادهای ۱۲ هزار تومانی با باشگاه راه آهن امضا کردند فرستادیم تا آنها برای توضیح به کمیته اخلاق بیایند.

محمدزاده در ادامه عنوان کرد: هر وقت احضاریه به دست سرمربی و بازیکنان راه آهن برسد آنها برای ارائه توضیحات باید به کمیته اخلاق بیایند.

رئیس کمیته اخلاق درباره وضعیت پرونده درخشان- سعداوی تصریح کرد: تخلف حرفه‌ای هر ۲ مربی در بخش دیوان تحقیقات محرز شد و برای صدور رای نهایی به دیوان حکمیت ارسال شد.

وی در پایان درباره وضعیت پرونده هومن افاضلی خاطرنشان کرد: پرونده‌های زیادی در کمیته اخلاق در حال بررسی هستند و نوبت بررسی این پرونده هنوز نیست تا دیوان حکمیت نظر نهایی‌اش را اعلام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *