يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

حاشیه‌ مجمع عمومی سالیانه والیبال

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 402842
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال امروز در حالی برگزار شد که معاون وزیر ورزش ایراداتی را نسبت به ترازنامه مالی فدراسیون مطرح کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال امروز برگزار شد و حاشیه‌هایی به همراه داشت. در این مجمع محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در سخنان کوتاهی اظهار داشت: والیبال ثابت کرد با تمام تحریم‌ها و فشارهای موجود، ایران کشوری قدرتمند و ثروتمند است. ما افتخار می کنیم که به عنوان یک الگو برای فدراسیون جهانی والیبال انتخاب شده‌ایم و توجه همه را به خود جلب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ما با این روش می‌توانیم به سکوی المپیک برسیم چراکه شبانه‌روز کار می‌کنیم و معتقدیم که باید به رده نخست جهان برسیم. از استان‌ها هم عذرخواهی می‌کنم که حدود دو سال است که نتوانستم به خوبی به آنها سر بزنم. سعی می‌کنم در سال آینده توجه ویژه‌تری به این موضوع داشته باشم. نباید فراموش کنیم که ما همچنان به کمک‌های دولت نیاز داریم تا بتوانیم به موفقیت‌های خود ادامه دهیم.

در ادامه این مجمع گزارش حسابرسی مالی برای حضار مطرح شد که داورزنی در خصوص آن عنوان کرد: برخی موارد در این گزارش نیامده. برای مثال بلیت رفت و برگشت بازیکنان به برخی مسابقات در این گزارش عنوان نشده. از طرفی مبلغی را از فدراسیون جهانی طلب داریم و تا زمانی که صدا و سیما پول حق پخش مسابقات را پرداخت نکند این پول باید در اختیار فدراسیون جهانی بماند.

همچنین سجادی در خصوص این گزارش عنوان کرد: اشکالات زیادی در گزارش دیدم و باید بگویم این موضوعی که مطرح شد ترازنامه نیست بلکه تنها گزارش مالی است و ترازنامه باید موجودی تمام حساب‌ها قید شود. همچنین دارایی‌های غربی باید در ترازنامه بیاید که اینجا عنوان نشده. البته این اشکال تنها مربوط به خزانه‌دار است و به هیچ کس دیگر مربوط نمی‌شود.

اسلامی خزانه‌دار فدراسیون می‌خواست توضیحاتی را ارائه کند که سجادی گفت: چیزی که خواندید ترازنامه نیست بلکه تنها گزارش مالی فدراسیون است. از اعضای مجمع می‌خواهم تا این اختیار را به من و داورزنی بدهند تا بتوانیم بهتر ترازنامه را بررسی کنیم.

وقتی سجادی ترازنامه اصلی را گرفت و مشاهده کرد گفت: این ترازنامه باید کپی شده و در اختیار تمام اعضا قرار می‌گرفت. من این ترازنامه را ابتدای جلسه ندیده بودم اما به هر حال این ترازنامه هم مشروط است و اشکالاتی دارد که این مشکلات باید رفع شود.

* احمد ضیایی که قبلا هم به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون فعالیت می‌کرد یک بار دیگر جایگزین حلیم بردی شرعی شد تا بازهم به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون والیبال فعالیت کند که این موضوع مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

* از نکات جالب مجمع امروز حضور پیکانی‌ها بود چراکه در این مجمع محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان به عنوان نماینده باشگاه‌ها؛ پیمان اکبری مربی پیکان به عنوان نماینده مربیان حضور داشتند. همچنین از سیدمحمد موسوی و جواد معنوی‌نژاد دو تن از بازیکنان پیکان به عنوان نماینده بازیکنان دعوت شده بود که آنها در این مجمع حضور نداشتند.

صغری نجات‌نائبی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال در این مجمع حضور نداشت. این در حالی است که وی حدود دو هفته است که در فدراسیون هم حاضر نمی‌شود.

سجادی در مورد حضور بانوان در سالن‌های والیبال هم گفت: خوشبختانه اقدامات رو به جلویی را با کمک داورزنی و سیار مسئولان انجام داده‌ایم که امیدوارم این مشکل به زودی حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *