جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

واکنش آشنا به اتفاقات تروریستی اخیر

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 402786
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به مقاومت بدون پاسخ نخواهد ماند، گفت: هزینه این پاسخ را کسانی باید بپردازند که زمینه ناامنی سوریه را برای امن کردن مرزهای اسرائیل فراهم کردند.
به گزارش جهان حسام‌الدین آشنا رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با فارس، در تشریح حمله اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت چند تن از فرماندهان حزب‌الله اظهارداشت: اگر به ماهیت منازعه میان رژیم صهیونیستی و جهان اسلام توجه کنیم، متوجه می‌شویم که در خط مقدم این منازعه دو گروه اسلامی شامل حماس و حزب‌الله ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: این دو گروه شامل حماس و حزب‌الله هستند که حماس در داخل فلسطین مقاومت می‌کند و دیگری حزب‌الله که از مرزهای جهان عرب در مقابل رژیم صهیونیستی حفاظت می‌کند، این منازعه و درگیری یک درگیری راهبردی، تاریخی و سرنوشت‌ساز است.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در حال حاضر تشخیص رژیم صهیونیستی مبتنی بر این است که سوریه نباید به عنوان محلی برای هجوم به رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار گیرد، تصریح کرد: همه اتفاقاتی که در چند سال گذشته در سوریه افتاده است، برای خارج کردن سوریه از خط مقدم مواجهه با اسرائیل بوده، طبیعی است که حزب‌الله به عنوان مرزدار جهان اسلام در مرز‌های سوریه حضور داشته و خواهد داشت پس این درگیری ادامه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه حمله اخیر رژیم صهیونیستی به مبارزین و مقاومت بدون پاسخ نخواهد ماند،‌خاطرنشان کرد: هزینه این پاسخ را کسانی باید بپردازند که زمینه ناامنی سوریه را برای امن کردن مرزهای اسرائیل فراهم کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *