يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۵

توصیه جالب وزیر صنعت به مردم!

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 400065
وزیر صنعت با اشاره به رشد ۳۰ درصدی تولید لوزان خانگی در طول ۹ ماهه امسال نسبت به سال گذشته گفت: محصولات لوازم خانگی از لحاظ کمی وکیفی رشد داشته است و مردم هم با خرید کالای ایرانی به این صنعت کمک کنند.
به گزارش جهان به نقل از «نسیم»، محمدرضا نعمت زاده در حاشیه افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی با اشاره به اینکه در حال حاضر در تولیدات داخل شاهد تنوع در بسیاری از محصولات هستیم گفت: ارتقای کیفی و کمی محصولات و داشتن نگاه ویژه به بازارهای صادراتی باید مورد توجه فعالان این صنعت باشد.

وی با بیان اینکه لوازم خانگی به رغم تمام واردات می تواند در زمینه صادرات نیز حضور موثری داشته باشد ابراز امیدواری کرد که در سال آینده شاهد افزایش میزان صادرات لوازم خانگی خواهیم بود.

وزیر صنعت معدن وتجارت در ادامه ضمن تقاضا از همه مردم برای خرید کالاهای ایرانی و داخلی تاکید کرد: از همه اقشار جامعه تقاضا دارم ضمن بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی و آشنایی بیشتر با توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان کشورمان با خرید اجناس ایرانی آنان را هرچه بیشتر حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه بدون حمایت مردم و افزایش میزان تقاضا و گسترده تر شدن بازار، ارتقای کیفی محصولات ممکن نیست، تصریح کرد: لزوم بهره مندی از فکر صنعتگران و دسترنج مهندسان داخلی ما را در افق پیش بینی شده برای حمایت از صادرات و تولید داخل کمک خواهد کرد.

نعمت زاده همچنین بالاترین مشوق را برای تولیدکنندگان داخلی داشتن بازار مناسب دانست و تصریح کرد:در صورتیکه تولیدکنندگان و کارخانجات داخلی با بازار پررونق و افزایش خرید روبرو شوند می توانیم علاوه بر توسعه بازار و محصولات، به فکر صادرات نیز باشیم.

وی همچنین انجام تحقیق، توسعه و پژوهش را یکی از الزاماتی بیان کرد که هم تولیدکنندگان و هم مسئولان باید بیش از گذشته به آن اهتمام ورزند.
نعمت زاده درخصوص تسهیلاتی که به صنعتگران ارائه می شود یادآور شد:در این راستا با بانکها جلساتی به منظور تلاش هرچه بیشتر برای رونق صنایع از جمله صنایع لوازم خانگی برگزار کرده ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به خونه خودش سر بزنيد ببينيد آيا لوازم منزلش ايراني است . مسئولان ما حداقل اين مطلب را از گاندي غير مسلمان ياد بگيرند
توصيه مردم به وزير صنعت: بخاطر عدم عدالت در توزيع ثروت كه بخاطر باند بازي و ....
خیلی خوبه که این توصیه را داشتند
ولی یکی به ایشان بگوید شما که به دنبال افزایش تولید و صنعت هستید چرا مدیران عاملی که بعنوان مدیران عامل شرکتهای صنعتی منصوب می کنید ار افراد پر حاشیه و بی سواد هستند
و در عمل بر تیشه صنعت بومی و ایرانی می زنید
متاسفانه در این زمان یک صنعتگر نمی تواند در این کشور پر نعمت تولید داشته باشه و حتی مقررات و قوانین طوری است که تولید در ایران توجیه پیدا نکند و تمام راه ها به چین ختم بشود
صنعتگری از استان اصفهان
کاش کسی جلوی این شخص را بگیرد با این مدیران صنعتی مخصوصا در خودرو سازی که از زمان دولت انحصار طلبان فعال بودند و با وقفه 6-7 ساله دوباره مشغول........هستند.
مردم چیزی که در 1/5 سال متوجه شدند این بود که شما حتی دلسوز مردم و مملکت نیستید. وگرنه این همه کالای لوکس و خودروی خارجی وارد نمیکردید تا کارت زرد بگیرید و کل خودروسازی سایپا و گروه سایپا را چینی کردید که هر روز یه جور ماشین چینی بفروش میذاره و چند تا خودروی ملی داره چین برای سایپا طراحی و میسازه تا پول بی زبان بیت المال را به تاراج ببرند. شما فکر آینده ایران هستید؟