شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

حقیقی در لیست پنج ستاره آسیا

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 399055
سایت رسمی جام ملت های آسیا از دروازه بان تیم ملی ایران،به عنوان یکی از پنج دروازه بان برتر جام ملت های آسیا یاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز،جو گورمن،نویسنده این مطلب از علیرضا حقیقی به عنوان یکی از پنج دروازه بان برتر جام ملت ها در کنار متیو رایان(دروازه بان تیم ملی استرالیا)،ولید عبدالله(دروازه بان تیم ملی عربستان)،علی الحبشی(دروازه بان تیم ملی عمان)و ایجی کاواشیما(دروازه بان تیم ملی ژاپن)یاد کرده است.

گورمن درباره حقیقی می نویسد:

حقیقی در جام جهانی عملکرد درخشانی در تیم ملی ایران داشت.او نخستین دروازه بان ایرانی محسوب می شود که در جام جهانی توانست دروازه اش را بسته نگه دارد.این در حالی بود که حقیقی تا دقیقه ۹۱ هم با عملکرد حیرت آور خود دروازه تیم ملی ایران را در بازی مقابل آرژانتین بسته نگه داشت.

دروازه بان ۲۶ ساله تیم ملی ایران تجربه بازی در تیم های همه رده های ملی در کشورش را دارد.او پیش از دعوت از سوی افشین قطبی به تیم ملی در سال ۲۰۱۰،در تیم جوانان ایران بازی کرد.

بر اساس این گزارش،حقیقی نخستین بازی خود را برای تیم پرسپولیس در سن ۱۸ سالگی انجام داد.

او در همان مسابقه نخست در بازی با سایپا،یک پنالتی از علی دایی گرفت.حقیقی در سال ۲۰۱۲ به تیم رابین کازان روسیه پیوست و سپس با قراردادی قرضی به پرسپولیس بازگشت اما دوران موفقی را در این تیم سپری نکرد.

او سپس راهی تیم اسپورتینگ کولیا پرتغال شد و از سقوط این تیم در سال ۲۰۱۴ جلوگیری کرد.سپس در شرایطی که همچنان تحت قرارداد باشگاه رابین کازان بود،به تیم پنافیل پرتغال ملحق شد.

حقیقی جوان امیدوار است به تیم ملی ایران در راه چهارمین قهرمانی در جام ملت های آسیا کمک کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *