سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۲
رقیب بزرگ نوری و صادقیان در پرسپولیس

اژدهای 2 میلیاردی در پرسپولیس !

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 389674
اژدهای ۷۰۰ هزار دلاری لیگ ترکیه، رقیب بزرگ نوری و صادقیان در پرسپولیس خواهد شد.
به گزارش جهان،ایران ورزشی نوشت: مقدمات جذب ۳ بازیکن خارجی و یک بازیکن ایرانی جدید برای پرسپولیس انجام شد و با دعوتنامه باشگاه این بازیکنان به زودی راهی ایران و تمرینات سرخ‌ها می‌شوند.

از آنجایی که سازمان لیگ برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مجوز استفاده از ۶ بازیکن خارجی را صادر کرده پرسپولیس قصد دارد با ۳ بازیکن خارجی دیگر در نیم‌فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تیمش را تقویت کند.

به همین منظور طی روزهای شنبه و یکشنبه تمام امور مربوط به جذب بازیکنان خارجی مدنظر باشگاه انجام شد تا دعوتنامه آنها از طریق مدیر برنامه‌های مختلفی که به کادر فنی و باشگاه پرسپولیس معرفی شده‌اند برای شان ارسال شود.

بازیکنان خارجی پرسپولیس یک مهاجم اوکراینی و یک مدافع چپ پاکستانی – فرانسوی هستند. البته در خصوص مدافع چپ مد نظر پرسپولیس شنیده می‌شود او در لیگ دسته اول فرانسه بازی کرده است.

اما شاخص‌ترین بازیکن خارجی مد نظر پرسپولیس یک هافبک نفوذی سیاهپوست و تنومند سوئدی است که در لیگ برتر انگلیس بازی کرده و گفته می‌شود کیفیت فنی بالایی دارد.

البته قیمت این بازیکن به اندازه کیفیتش بالاست و شنیده می‌شود حدود ۷۰۰ هزار دلار برای پرسپولیس هزینه در بر خواهد داشت. این بازیکن در باشگاه پرسپولیس به "اژدها" معروف شده و درخشان و عبدی بعد از دیدن یک فیلم نود دقیقه‌ای و هایلایت بازی‌های او این هافبک را پسندیده‌اند.

این بازیکن در حال حاضر عضو یک تیم ترکیه‌ای است و باید قراردادش را فسخ کرده تا به پرسپولیس بپیوندد. این بازیکن بازی‌های زیادی برای تیم‌های پایه سوئد انجام داده و قرار است بعد از رفتن به سوئد و همراهی همسرش به ترکیه برگشته و قرارداد خود را فسخ کند تا راهی ایران شود. جالب اینکه پرسپولیس قصد دارد با این بازیکن قرارداد یک و نیم ساله ببندد.

نکته مهم اینجاست که این بازیکنان هیچ کدام آزاد نیستند و از آنجایی که همگی تیم دارند سیاسی حاضر شده بدون حضور در تمرینات و دادن تست فنی با آنها قرارداد بسته شود.

اما پرسپولیس به غیر از این سه بازیکن خارجی یک هافبک دفاعی ایرانی هم می‌خواهد. این بازیکن هم در حال حاضر در لیگ برتر بازی می‌کند و تیم دارد اما پرسپولیس مذاکرات جذب این بازیکن را از طریق باشگاهش آغاز کرده است.



طی روزهای گذشته شایعه شده بود سید مهدی رحمتی و ایوب کلانتری بازیکنان مد نظر پرسپولیس هستند و شاید خرید ایرانی سرخ‌ها یکی از این دو بازیکن باشد که درخشان این شایعه را تکذیب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *