شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

روادید تیم ملی کاراته صادر نشد

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 389371
سفارت آلمان در تهران در اقدامی غیر متعارف برای اعضای تیم ملی جهت حضور در رقابتهای کاراته قهرمانی جهان روادید صادر نکرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رقابتهای کاراته قهرمانی جهان ۱۴ آبان ماه به میزبانی آلمان در برمن آغاز می شود و فدراسیون کاراته که از مدتها پیش در تلاش برای اخذ روادید سفر به این کشور برای اعضای تیم ملی بود سرانجام موفق انجام این کار نشد.

سفارت آلمان در مراحل مختلف موانعی برای صادر نکردن روادید برای مسئولان کاراته ایجاد که با تلاش های مسمتر این موانع از جمله مشخص شدن محل اقامت ، واریز هزینه اقامت و ارائه تائیدیه در هتل تعیین شده ، اخد تائیدیه فدراسیون جهانی و وزارت ورزش و جوانان برداشته شد و در حالی که قرار بود روز پنجشنبه روادید اعضای تیم ملی صادر شود ، سفارت آلمان از این کار سرباز زد تا کارشکنی آنها سفر تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی را در هاله ای از ابهام قرار دهد.

اعضای تیم ملی کاراته در دو بخش بانوان و آقایان قرار بود یکشنبه شب راهی آلمان شوند. طی دو روز گذشته سفارت آلمان تعطیل بود و مسئولان فدراسیون تلاش زیادی انجام دادند تا امروز یکشنبه روادید سفر به این کشور را دريافت کنند ولی در نهایت سفارت آلمان با صادر نکردن روادید برای ۳۱ عضو کاروان اعزامی کاراته به این کشور دو دلیل را واهی برای این اقدام خود اعلام کردند.

ارائه مدارک و گذرنامه های جعلی و ابهام در دلایل سفر به آلمان شرایطی است که از سوی سفارت آلمان باعث صادر نشدن روادید اعلام شده است. این دلایل در حالی عنوان شده که برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در شهر برمن دلیل اصلی سفر تیم ملی به این کشور بوده و از سوی دیگر مگر امکان دارد تمامی مدارک ارائه شده از سوی فدراسیون کاراته ایران جعلی باشد؟

به هر حال کاراته ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان که از روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه در برمن آغاز می شود غیبت خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *