چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

تغییرات گسترده در تیم‌های ملی جودو

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 385355
پس از نتایج ضعیف جودوکاران ایران در بازی‌های آسیایی، فدراسیون جودو تصمیم گرفت برای این تیم مربی خارجی استخدام کند.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، دومین جلسه شورای فنی فدراسیون بعد از بازگشت تیم ملی از بازیهای آسیایی عصر شنبه تشکیل شد و پس از ارائه گزارش فنی از آخرین وضعیت تیمهای ملی توسط رئیس فدراسیون و مدیر تیمهای ملی ، تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

در این جلسه مقرر شد برای حضور قدرتمند تیم ملی بزرگسالان در رویدادهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل فدراسیون جودو نسبت به استخدام یک مربی خارجی با همکاری و موافقت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اقدام کند. از همین رو کمیته تیم‌های ملی به زودی با بررسی شرایط گزینه های مورد نظر خود را برای آغاز مذاکرات معرفی خواهد کرد.

بر همین اساس با توجه ویژه فدراسیون به رده سنی پایه هدایت تیم ملی به داود میقانی سپرده شد. میقانی دارای دان هفت جودو ، از آزاده‌های جنگ تحمیلی ،به مدت ۵ سال هدایت تیم ملی یمن و یک سال سرمربی‌گری تیم ملی عراق را برعهده داشت که به مدت یک سال در دانشگاه "یونگ این" ژاپن آموزش اصول مربیگری دیده است.

همچنین سید محمودرضا میران سرگروه سابق تیم ملی که سابقه هدایت تیم ملی را نیز سال ۲۰۰۹ برعهده داشت و مدال برنز جهان و چندین مدال آسیایی در کارنامه خود دارد نیز هدایت تیم ملی جوانان را برعهده گرفت. همچنین مقرر شد، طرح تقویت تیم ملی نونهالان با هدف پشتوانه سازی و تقویت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ، توسط سرمربی و کادرفنی تیم ملی نوجوانان تهیه و به شورای فنی پیشنهاد شود.

ضمن اینکه شورای فنی با بررسی گزینه‌های مورد نظر برای حضور در کادر فنی تیم‌های جوانان و نوجوانان، مربیان مورد نظر را انتخاب و معرفی خواهد کرد. از سوی دیگر محمد کیهان از پیشکسوتان و مربیان ارزنده جودو کشور به عنوان مدیر فنی تیمهای ملی جودو نوجوانان و نونهالان منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *