چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

قاسمی‌نژاد: اردوی ازبکستان فوق‌العاده بود

شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 498916
مربی تیم ملی جودو گفت: اردوی تمرینی ازبکستان با حضور برخی تیم‌های خوب جودوی دنیا واقعا برای بالا بردن سطح کار نفرات اعزامی فوق‌العاده بود.
قاسمی‌نژاد: اردوی ازبکستان فوق‌العاده بود
امیر قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: حضور در کمپ تمرینی ازبکستان فرصت خوبی بود که نفرات اعزامی، خودشان را به نوعی محک بزنند و تمام آنها نیز تلاش کردند از فرصت بدست آمده به بهترین نحو استفاده کنند. در کنار برخی تیم‌های خوب جودوی دنیا تمرین کردیم و این موضوع برای کادرفنی و نفرات فوق‌العاده بود.
وی ادامه داد: به همراه برخی از نفرات در گروه دوم اعزام بودیم اما به دلیل مشکلات پروازی با چند روز تاخیر به ازبکستان رسیدیم. تمرینات خوبی داشتیم و حتی چندین مبارزه تدارکاتی نیز با جودوکاران دیگر کشورهای حاضر انجام دادیم.
مربی تیم ملی جودو اظهار داشت: جا دارد از زحمات محمدرضا رودکی مدیر سازمان تیم ملی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که واقعا در این اعزام و در کل برای تشکیل اردوهای تیم زحمات زیادی می‌کشد. همچنینی از مجموعه فدراسیون و بویژه رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم چون تا جایی که از دست‌شان برمی‌آید نفرات را مورد حمایت قرار می‌دهند. تیم بدون هیچ مشکلی از لحاظ لباس و یا فضای تمرینی و مسائل مالی در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات است و این امر حاصل حمایت‌های همه جانبه مسئولان فدراسیون است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *