جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

جدایی ۵ بازیکن پرسپولیس در نیم فصل

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 385113
سرمربی پرسپولیس گفت: «به دلیل کمبودهایی که داریم مجبوریم در نیم فصل تصمیماتی برای معاوضه بازیکنانمان با دیگر تیم ها اتخاذ کنیم.»
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، کادر فنی پرسپولیس در نظر دارد در تعطیلات نیم فصل تعدادی از بازیکنان تیم خود را با تیم های لیگ برتری معاوضه کنند.

بر اساس این گزارش، حمید درخشان در این خصوص اظهار داشت: «ما به دلیل کمبودهایی که داریم مجبوریم در نیم فصل تصمیماتی را اتخاذ کنیم. یکی از برنامه های ما این است که تعدادی از بازیکنان مان را با تیم های دیگر لیگ برتری معاضه کنیم.»

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نام نفراتی که قرار است از نیم فصل کنار گذاشته شوند مشخص شده اند یا نه گفت: «هنوز نام نفرات مدنظرمان مشخص نیست و تا نیم فصل سه بازی دیگر باقیمانده و در این مدت این فرصت را داریم که عملکرد همه بازیکنان را بررسی کرده و یک تصمیم خوب اتخاذ کنیم. اما همانطور که گفتم مجبوریم برای بالا بردن کیفیت تیم ۴، ۵ بازیکن مان را با نفراتی که مدنظرمان قرار دارند جابجا کنیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *