جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

تغییر نام تیم لیگ برتری در نیم فصل؟

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب: 386493
به نظر مي‌رسد با شروع نيم‌فصل دوم تيم فوتبال صبا با نام جديدي در ليگ‌برتر شرکت مي‌کند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، پس از آنکه عباس جهان‌بینی سکان مدیرعاملی باشگاه صبا را در ابتدای فصل ۹۴-۹۳ عهده‌دار شد خبر از بدهی ۶۳درصدی سال گذشته این تیم داد و اذعان داشت به دلیل مشکل مالی و کمبود بودجه، اگر بخش خصوصی ورود پیدا کند حتی حاضر هستیم نام باشگاه را طبق درخواست مالک تغییر دهیم!

اکنون بعد از گذشت حدود ۵ماه از این صحبت به نظر می‌رسد حامی مالی که بتواند هزینه‌های باشگاه صبا را تامین کرده و تیم‌داری کند پیدا شده و مسئولین قم حاضر شده‌اند علاوه بر واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی، نام آن را تغییر دهند که اگر این کار صورت گیرد می‌توان اتفاق مثبتی برای باشگاهی که بعد از انتقال به قم با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو بوده است قلمداد کرد.

از شرکت آذرخودرو نوین قم به عنوان جدی‌ترین گزینه در این امر نام برده می‌شود چرا که از ابتدای فصل تاکنون نام این شرکت روی پیراهن صبا درج شده و چند وقت پیش مدیرعامل آن عضو هیئت مدیره باشگاه صبا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *