چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۹
۱
داور پنالتی و اخراج دروازه بان استقلال را نگرفت

چرا 2 پنالتی ملوان گرفته نشد؟

سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 384423
پس از بازی استقلال و ملوان تحلیلی تحت عنوان (اعتراض کنید تا امتیاز بگیرید ! ) نوشتیم و عنوان کردیم که داور بازی پنالتی واضح ملوان را نگرفت.
چرا 2 پنالتی ملوان گرفته نشد؟
سرویس ورزشی جهان نيوز - مسعود پاشنا : در برنامه 90 شب گذشته عسگری درباره صحنه خطای مشکوک دروازه بان استقلال روی مهاجم ملوان گفت:

این خطا واضح بود. وقتی خطایی واضح است نمی شود آنرا منکر شد.

در حالی که عسگری و خداداد افشاریان کارشناس داوری برنامه 90 پنالتی ملوان را تایید کرده بودند، سایت باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این خطا پنالتی نبوده و تصمیم کمیته داوران تحت تاثیر اختلافات داخلی است!

پس از بازی استقلال و ملوان تحلیلی تحت عنوان (اعتراض کنید تا امتیاز بگیرید ! ) نوشتیم و عنوان کردیم که داور بازی پنالتی واضح ملوان را نگرفت .

جالب این که اگر پنالتی ملوان در دقیقه 12 گرفته می شد ، فروزان دروازه بان استقلال هم باید اخراج می شد ، حساب کنید دقیقه 12 نتیجه بازی یک بر صفر بسود ملوان و 78 دقیقه استقلال 10 نفره ، اصلا نتیجه بازی تغییر می کرد ولی داور ضعیف میدان جرات نداشت پنالتی بگیرد ، حتما از قلعه نویی می ترسید!

اگر ملوان قعرنشین بخاطر این اشتباه فاحش در پایان قصل سقوط کند ، زرگر داور این دیدار چه پاسخی می تواند به هواداران ملوان بدهد ؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهمن
تحلیل غیرمنصفانه یعنی همین