دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱
۱۱
بیانیه جبهه جانبازان انقلاب اسلامی:

ملت ایران تا لحظه "محو اسرائیل از صحنه روزگار" در کنار مقاومت مردم فلسطین خواهند ایستاد

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 374148
«جبهه جانبازان انقلاب اسلامی» با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خطاب به نیروهای مقاومت فلسطین نوشته است: "ما به شما اطمینان می‌دهیم که ملت انقلابی ایران اسلامی، تا لحظه محو اسرائیل از روزگار در کنار برادران خود ایستاده و در این راه از هیچ‌گونه کمک معنوی و مادی دریغ نخواهد کرد"
ملت ایران تا لحظه "محو اسرائیل از صحنه روزگار" در کنار مقاومت مردم فلسطین خواهند ایستاد
به گزارش جهان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«وَ أَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّكُم وَ آخَرينَ مِن دونِهِم... وَ ما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم...» هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [دشمنان‌]، آماده سازید! و اسب‌های ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود... (سوره مبارکه انفال، آیه ۶۰)

این روزها باز هم تقابل میان خیر و شر و سپاهیان‌شان به اوج خود رسیده و منطقه غرب آسیا را وارد مرحله جدیدی از پیچ تاریخی کرده است.

از یک سو رژیم سفاک صهیونیستی، این فرزند نامشروع نظام سلطه جهانی، این روزها همچون سگ هاری به جان مردم بی‌دفاع غزه افتاده و دل هر انسان دردمندی را آزرده است. اعمال ننگین غده سرطانی آمریکا در منطقه در بمباران مساجد، مدارس، بیمارستان‌ها و امکان عمومی، کشتار بی‌هدف کودکان، زنان و سالخوردگان و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و ممنوعه همچون بمب‌های خوشه ای و فسفری؛ پرده‌ای دیگر از نقابی که بر چهره کریه و گرگ‌منش رژیم اشغالگر قدس است را برداشت، تا واقعیت سیاه و ناپاک رژیم غاصب اسرائیل بیش از پیش در معرض‌دیدگان حیرت‌زده جهانیان قرار بگیرد.

از سوی دیگر، نیروهای نظامی برخواسته از دل مردم غزه که "مقاومت" را یگانه راه خلاص شدن از شر شیطان بزرگ و دسیسه‌هایش می‌دانند، با چنگ و دندان در برابر رژیم سر تا ‌پا مسلح صهیونیستی، در صحنه نبرد ایستاده‌اند؛ ایستادنی مردانه و شجاعانه که هر یاور مظلومی را به آنچه مقاومت در غزه می‌کند، غره می‌کند و به ملت رشید و مسلمان فلسطین غبطه خورده و درود می فرستد.

و در دیگر سو، سلطه گران بویژه آمریکا با حمایت های بی شرمانه خود شریک در این جنایت ها بوده و سرپنجه های استکبار در منطقه و در رأس آنها سران کشورهای مرتجع عربی نیز چشم و گوش خود را بر جنایات رژیم سفاک اسرائیلی بسته‌اند. سازمان‌ها و نهادهای بین المللی بویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت آن نیز به سبب آنکه مولود دیگر نظام سلطه‌ هستند، هیچ‌گاه نخواسته‌اند که رژیم صهیونیستی (فرزند دیگر نظام سلطه) را محکوم کنند و «غزه» با حامیان اندک‌اش (در میان دولت‌ها) و دوست‌داران پرشمار مردمی‌اش، تنها مانده است.

در شرایط کنونی؛ وظیفه خطیری که بر دوش همه آزادگان جهان است، حمایت همه جانبه از مقاومت غزه؛ اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیسیتی و حامیان مستکبر آنها و اعلام برائت از سکوت سران کشورهای مرتجع عربی و انفعال سازمان‌های بین المللی است.
و چه زیبا فرمودند رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با خود با سفرای کشورهای اسلامی که "امروز فلسطینی‌ها به مایحتاج زندگی و سلاح و امکانات احتیاج دارند. ما به دولت‌های مسلمان از همین‌جا که سفرای کشورهای اسلامی هم حضور دارند می‌گوئیم بیایید بر سر کمک‌رسانی به مردم غزه همدست شویم"

«جبهه جانبازان انقلاب اسلامی» به عنوان تشکل برآمده از دل دلیرمردانی که ۸ سال برابر رژیم سفاک بعثی ایستادند؛ ضمن اعلام حمایت کامل از رهنمود رهبر انقلاب اسلامی در لزوم حمایت ویژه از مقاومت فلسطین و تسلیح کرانه باختری به سلاح نظامی، اعلام همبستگی خود با مردم بی‌دفاع غزه را در برابر رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر فریاد می‌زند.

همچنین ضمن اعلام انزجار از وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی، از همه از آزادی‌خواهان جهان می‌خواهیم تا با تمامی ابزارهای موجود خود نسبت به تحت فشار دادن سازمان‌های بین‌المللی برای جلوگیری از ادامه نسل‌کشی در فلسطین اقدام کنند.

در پایان لازم است توصیه‌ای هم به براداران خود در جبهه مقاومت فلسطین در این لحظات سرنوشت ساز که اسرائیل از سر استیصال نیاز به ختم آتش افروزی داشته ولی در مقام حرف با بیان شروط ظالمانه خویش، چنگ و دندان نشان می دهد، داشته باشیم. وعده الهی؛ پیروزی مستضعفین و نصرت‌دهندگان الهی و مومنینی است که مصداق آیه‌های الهی هستند که "ونريد أن نمن على الذين استضعفوا في الأرض و نجعلهم ائمه و نجهلهم الوارثون " و "کان حقا علینا نصر المومنین"؛ و چه ایمانی بالاتر از اعتقاد به آرمان قبله اول مسلمین و چه نصرتی بالاتر از تلاش برای حذف و محو دشمن غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار که خداوند وعده اش را داده که "ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم". ما به شما اطمینان می‌دهیم که ملت انقلابی ایران اسلامی، تا لحظه محو اسرائیل از روزگار در کنار برادران و خواهران مسلمان و مظلوم خود ایستاده و در این راه از هیچ گونه کمک معنوی و مادی دریغ نخواهد کرد چنانکه به فرمایش مولایمان علی (ع) معتقدیم که "کونوا لظالم خصما و للمظلوم عونا".

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
جبهه جانبازان انقلاب اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدحامد
سلامممم بر غزه بزرگ
مجتبی
.... فکر کنم خیلی خداپسندانه ترو مطابق آموزه های دینی ما شعیان است!!
درود بر این ادبیات
United States
تکبیر
مجید
هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام
مجید مجد
United States
هم غزه هم لبنان ما همه باهم هستیم
جالب و کوبنده بود
خب که چی؟
الان نظر دادی؟؟؟
احسنت
درود و سپاس
یا علی مدد
انشاالله به امید خدا
البته تا جائي که حاکميت ملي و منافع ملت مسلمان ايران در خطر نباشد. حمايت از ديگران تا حدي ارزش دارد که منافع ملي ايران اسلامي در خطر نباشد.