چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۴
۱۰

وقتی بابک زنجانی، آدامس بسته‌بندی می‌کرد!

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 373855
نماينده مردم آبادان در مجلس گفت: طي سال‌هاي ۸۲ و ۸۳ بابك زنجاني وارد عرصه اقتصادي كشور شد و كميته بررسي كننده پرونده وي هرچه در سابقه وي جست‌وجو كرد هيچ پشتوانه خاصي براي انجام كارهاي اقتصادي از وي نيافت.
وقتی بابک زنجانی، آدامس بسته‌بندی می‌کرد!
به گزارش جهان، حسین دهدشتی اظهار داشت: زنجاني در آن سال‌ها يك مغازه بسته‌بندي آدامس در كيش داشت كه پس از آن وي به تجارت پوست رو مي‌آورد و حتي ما براي آشنايي بيشتر با وي، شركاي زنجاني را در كيش پيدا و با آنها صحبت كرديم.

مسوول كميته ويژه پيگيري پرونده بابك زنجاني در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: اينكه بابك زنجاني متخلف بوده و براي انجام تخلفش افرادي بوده‌اند كه از وي پشتيباني مي‌كردند، كاملا محرز است.
منبع: اعتماد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


karim
Iran, Islamic Republic of
شروع جمع آوری ثروت ایشان زمانی بود که سرباز بانک مرکزی بودند و دلارهای رئیس وقت و همکارانش را در بازار آزاد می فروخت و درصد می گرفت
منتقد بیسواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
وقتی سیستم نظارت ضعیف باشد وضع بر همین منوال است و تا زمانی که اصلاح نشود باید هر از چند سال شاهد بروز اختلاس 123 میلیاردی بانک صادرات ، پدیدهایی مثل: جونیورها، کرباسچی ها، خاوری ها، فاضل خدادادها(در قضیه 123 میلیاردی)شهرام جزایری ها، مه آفریدها، بابک زنجانی ها و... باشیم. اگر فرایند کنترل ونظارت صحیح ومنظمی برقرار شود هرجا که کسی تخلف کند، خودبخود سیستم آن را پس زده و نمود پیدا می کند وبه سرعت می توان جلوی رشد وگسترش آن را گرفت، قبل از اینکه به غولهایی تبدیل شوند که هزینه برخورد با آنها بالا رود.واین هماهنگی کلیه دستگاههای مالی، بانکی و کنترلی-نظارتی از قبیل: بانکهای عامل، بانک مرکزی، اداره مالیات، اداره ثبت احوال و اداره ثبت شرکتها، وزارتخانه های صنعت و معدن وتجارت، اقتصاد وامور دارایی، اطلاعات و...، نهادها وزیر مجموعه عای قوه قضاییه از قبیل بازرسی کل کشور،دادستانی کل کشور، دیوان عدالت اداری و...، و قوه مقننه مثل دیوان محاسات، کمیسون اصل نود وسایر کمیسیونها را می طلبد.
lمحسن
Iran, Islamic Republic of
پس هاشمی و خاتمی با یک بسته بند آدامس تو دوره ریاست جمهوریشان عکس انداختن؟؟؟ عجب مردمی بودن این دو مرد و ما نمیشناختیمشون!!!
هزاران احسنت!
United States
چرا کامل منتشر نمی کنید با حمایت چه کسانی واردتجارت کلان و معاملات نفت شد و چگونه وارد باند قدرت و پول شد ؟ مانند شهرام جزایری فقط دستگیر شد حامیان پشت پرده اش هیچگاه مشخص نشدند!
خدا نکنه کسی زمین بخوره. هر کی میرسه لگدی بهش میزنه
محمد
معلومه كه بي كس و كار بوده.اگه مثل بقيه آقايون پشتش كه به كوه وصل بود كه بمب هم تكونش نمي داد.
چه کسانی از بابک زنجانی حمایت کردنند ؟ چه کسانی راه و چاه یک شبه ره صد ساله رفتن رو یادش دادن و چرا؟ انانی که به این سادگی میتوانند بابک زنجانی بسازند خودشان چکارند و منافع ساختن امثال زنجانی برایشان چیست؟
پشت پرده کیه که حتی پس از محکومیت مجرمان هم تکون نخورده و با خیال راحت داره بازهم کارشو میکنه؟
United States
عجب کشفی ؟