سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱
۳۳

حقیقت‌پور: یاران احمدی‌نژاد فضولی نکنند

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 370163
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد و یاران وی حق هیچ گونه اظهارنظری در مورد مذاکرات هسته ای را ندارند، گفت: نزدیکان احمدی‌نژاد لطمات بسیاری به پیکره اقتصاد کشور وارد کردند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، منصور حقیقت‌پور درگفت‌وگو با «خانه ملت»، در واکنش به اظهار نظر مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه اقدام شتابزده دولت روحانی برای مذاکره و توافق با ۱+۵ در بدترین شرایط ممکن اتفاق افتاده است، تصریح کرد: باید به یاران رئیس‌جمهور سابق گفت که این کشور دارای مسئول بوده و بهتر است که در امور دولت یازدهم فضولی و دخالت نکنید چرا که بهترین مدیریت در دولت یازدهم در بخش‌های مختلف در حال اجراست.

نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سوالات بسیاری از احمدی‌نژاد و یارانش بی‌جواب باقی مانده است. این افراد باید درباره مسائل مهمی در حوزه هسته‌ای به افکار عمومی و نمایندگان مجلس پاسخ دهند. از سوی دیگر احمدی‌نژاد بارها اعلام کرد که تحریم‌ها کاغذپاره‌ای بیش نیست و رئیس‌جمهور سابق هیچ‌گاه به این موضوع دقت نکرد که بیان چنین مسائلی بار حقوقی دارد و متاسفانه همین رویکرد احمدی‌نژاد باعث شد که خسارت‌های بی‌شماری از جانب تحریم‌ها به اقتصاد ایران وارد شود.

وی درباره اینکه جوانفکر گفته آثار و نتایج مذاکرات تاکنون به ضرر ملت ایران بوده است، تصریح کرد: باید به مشاور ‌رسانه‌ای رئیس‌جمهور سابق گفت که شما حق اظهارنظر در خصوص عملکرد دولت یازدهم در بخش‌های مختلف به‌ویژه مذاکرات هسته‌ای را ندارید. به عبارت بهتر، افراد نزدیک به احمدی‌نژاد حق هیچ‌گونه ارزیابی در مورد مسائل هسته‌ای را ندارند زیرا ملت ایران صاحب دارد، از این‌رو بهتر است که جوانفکر و امثال وی به جای اظهارنظرهای این‌چنینی پاسخگوی مشکلات اقتصادی دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد باشند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد و یاران او به دنبال این هستند که در سطح رسانه‌ها اعلام کنند که ما هنوز زنده هستیم، در صورتی که همین افراد اقتصاد این کشور و بخش‌های مختلف دیگر را به سمت نابودی سوق دادند و لطمات بسیاری را به پیکره اقتصاد و سیاست ایران وارد کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
به این یارو بگین تند نرو با این کارا رأی نمیاری
حمید
لطفا شما هم انتقاد پذیر باشید بی ادی نباشید
جهان تایید کن
United States
کاش ایشون نسبت به اقای هاشمی واقایون اعتدال درسالهای قبل هم همینطور بودن!!!!!!
اینطور افراد را میگند نون به نرخ نون خور!!!!!!!!!!!!!!!!!
احسنت
محمد
مشک آن است که خود ببوید نه آنست که عطار بگوید
واقعا به این میگن دیکتاتوری.
چرا دولت یازدهم هر خطا و کم کاری خود را به دولت قبل نسبت میدهد این نماینده هیچ نمی گوید ولی بعد از این همه مدت دو نفر از دولت سابق حمایت کردند و البته کاملا هم بجا گفته اند چون همه حتی دولتی های فعلی هم میدانند که در ژنو کلاه گشادی سرشان رفت. با اینحال این نماینده خیلی افراطی برخورد کرد واقعا از این همه دیکتاتوری دولت و طرفدارانش متاسفیم. به نتیجه ای هم نخواهند رسید
باباكوتاه بيا آن موقعي كه احمدي نژاد از جان مايه گذاشت كجا بوديد
مجتبی
"به عبارت بهتر، افراد نزدیک به احمدی‌نژاد حق هیچ‌گونه ارزیابی در مورد مسائل هسته‌ای را ندارند زیرا ملت ایران صاحب دارد"

نفهمیدم معنی این جمله رو...
حالا صاحب این ملت کیه؟؟؟؟
شنیده بودیم که ملت صاحب واقعی همه چیز مملکت هستند حالا صاحب ملت کیه ؟؟؟
m
کفش کهنه احمدی نژادویارانش به شماوامثال شمامی ارزندوبه اوویارانش افتخارمیکنیم(جهان اگه راست میگی وبی طرفی بذار)
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این ادبیات
ادب مرد به ز دولت اوست.
Iran, Islamic Republic of
از کی تا به حال مویز هم جز میوه ها شده اقای حقیقت پور
همه افراد ملت ایران حق اظهارنظر دارند.چه این آقا بخواهد چه نخواهد.
علیرضا
اینها نبودن میگفتن 70%مشکلات از مدیریت و داخله؟!!!!!!!!!!!!
عجب ادبیاتی ! تو که خودت زاده احمدی نژاد هستی. نمک خوردی و نمک دان . .....!
مدیریت کنترل گرانی قیمت شیر که ۳۵درصد افزایش پیدانکردقیمت خودرو که افزایش پیدانکرد سهامداران خرد که نابود نشدند مرد حساب کمی باتامل بیشتری قضاوت کن کدام مدیریت مدیریتی که تمام دستاوردهای هسته ای رابرباد۰۰۰۰۰۰۰۰۰باکدام منطق حرف می زنی
واقعا الان در وتخته باهم جورن اىن مجلس به اىن دولت وبه اىن مملکت مياد, احمدى نژاد وصله ناجور بود...
عجله نکن حاجی. وایستا ببینیم کدخدا چه گلی به سرتون میزنه
سید اکبر
یک نفر پیدا شوذ به جناب آقای حقیقت پور نحوه اخلاق نمایندگی را بیاموزد نوع ادبیات ایشان دور از شان و منزلت نمایندگی ایشان است و...
خود شیرینی هم حدی داره
همه حق اظهارنظر دارند حق طبیعی شون هست آقای نماینده حامی حقوق اولیه ملت
ترسوها همیشه بازنده هستند.
اخه اگه دخالت نکنند که چند روز بعد لباس های مردم را هم برای منافع خودتان می فروشید وطن فروش ها
کدام مدیریت اصلا می فهمی چطور حرف بزنی
بنزین گران
کرایه گران
لبنیات گران
اجاره خانه بالا
و و و
مسکن رکود -سقوط بورس این بهترین مدیریت!
جان جهان منتشر کن
سرور
آیا خود این نماینده با عنوان پر طمطراق خود به این گفته خود اعتقاد دارد که "بهترین مدیریت در دولت یازدهم در بخش‌های مختلف در حال اجراست."
بیشتر شبیه طنز است این جمله!
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای حقیقت پور!! در دولت گذشته که دوستان شما در امور مذاکرات هسته ای فضولی می کردند شما کجا بودید ؟؟ دادن تذکر و انتقاد از این رویه مذاکرات بی سر و صدا، حق مردم هست. وگرنه شما هم که نماینده مردم هستید با سکوت خود شریک این اهمال بزرگ میباشید!!
Iran, Islamic Republic of
این آقای حقیقت پور چقدر باادب هستند!!!. مگه کشور مال اونهاست که کسانی که ایشون خوششون نمیاد نباید حرف بزنند؟؟ این هم از افاضات دولت اعتدال هست!!!
جناب حقیقت پور:شما با چه حقی با این ادبیات سخن میگویی؟شعار زنده باد مخالف من چی شد؟ادب مرد به زدولت او جه میشود؟ یعنی خفه بشند؟بهتر است در افکارتان و ادبتان تجدید نظر کنید
غ
Iran, Islamic Republic of
برای خودم و سایر مردم بویه مردم اردبیل بسیار متاسفم که نمایندگانی امثال حقیقت پور در مجلس انهم در جایگاه نایب رییس کمیسیون امنیت ملی داریم واقعا از این لحن بیان و این ادبیات نسنجیده شرمسار شدییم
مینابی
Iran, Islamic Republic of
نگاهی به بورس بینداز آقای حقیقت پور حقیقت نبین
آقای نماینده! در شأن شما نیست به عنوان نماینده مردم ایران، از الفاظ بی ادبانه استفاده کنید! لطفاً بیشتر دقت بفرمایید.
ضمناً اظهار نظر درباره مسائل کشور از جمله مسئله هسته ای حق طبیعی هر ایرانی است و هیچ کس نمی تواند این حق را از آنان سلب نماید. پس لطفاً درباره افراد نسخه فراقانونی نپیچید.
هر چند رئیس جمهور سابق در بعضی مسائل اقتصادی و سیاسی بد عمل کرد، ولی در موضوع هسته ای کارنامه درخشانی دارد که بارها مورد تأیید رهبری و مردم قرار گرفته است. اگر اقتدار آن روز مسئولان اجرایی و مذاکره کننده نبود، امروز دولت جدید نمی توانست با قدرت در مقابل قدرتهای جهانی ظاهر شود. پس باید قدردان تلاشهای دولت قبل در این زمینه باشیم.
در آخر اینکه صاحبان اصلی این انقلاب و کشور، مردم و رهبری معظم انقلاب هستند و دولت و تیم مذاکره کننده مجریان خواست و اراده مردم و رهبری هستند، پس بی جهت درصدد صاحب تراشی برای انقلاب و کشور نباشید.
از نمایندگان حامی دولت و به ویژه این نماینده درخواست می شود، من بعد در بیان مطالب و دیدگاه های خود احتیاط بیشتری نمایند تا آب به آسیاب دشمن نریزند.
حامد
واقعا به حال این نماینده باید تاسف خورد. اینجور صحبت کردن آیا برازنده است!؟
Iran, Islamic Republic of
اين بابا مثل اينكه خيلي براي شيخ حسن غش كرده
منیب
Iran, Islamic Republic of
قرار بود ایشان یک فیلمی از حوادث قم منتشر کنند آیا بر خلاف حقیقت بود و صرفا یه بلوف بود؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کاش در خبر می زدید که خود این آقا استاندار دولت احمدی نژاد بوده است!!!
اسى
Iran, Islamic Republic of
چقدر هم از آزادی بیان حرف می زنند. بی ریشگی سیاسی یعنی ایشون.