سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۶

استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید خورد

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 367759
حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد از تهیه و تدوین طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید خورد
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از تهیه و تدوین طرح استیضاح علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش خبرداد.

به گفته وی، این طرح در روزهای گذشته تدوین شده و تاکنون به امضای 15 نماینده مجلس رسیده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رویکردهای نادرست در انتخاب مدیران، عدم توجه به پرداخت حقوق بازنشستگان، عدم توجه به حقوق و مزایا فرهنگیان و عدم توجه به موقعیت جغرافیایی افراد در زمان بکارگیری را ازجمله دلایل این استیضاح برشمرد.

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد که این طرح به زودی و پس از پایان سرکشی به حوزه‌های انتخابیه تحویل هیات رئیسه مجلس خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
United States
خدا را شکر
انشاءالله به برکت همین ماه رمضان ایشان را استیضاح می کنند.
شما در سایت به چند دلیل اشاره کردید اما یکی از مهمترین دلایل را ذکر نکردید. بازگشایی مدارس در روز 5 شنبه با مخالفت شدید والدین دانش آموزان و فرهنگیان مواجهه شده اما متاسفانه وزیر محترم با توجهی اصرار در کار غیرکارشناسی دارند و قصد دارند مدارس را در روز 5 شنبه بازگشایی نمایند
Iran, Islamic Republic of
من یک فرهنگی هستم ایشان همه زحمات آقای حاجی بابایی را دارد خراب و فدای مسایل سیاسی می کند.ایشان حتی نتوانست بیمه طلایی با ایران را تجدید کند و حالا بعد از چهاز ماه از سال گذشته می خواهد با یک بیمه که بیمه مرکزی نیز آن را قبول ندارد وتعهدی در قبال آن ندارد قرارداد ببندد. قابل ذکر است که توی این مدت همچنان حق بیمه در حال کسر شدن است. انشاالله یک وزیر لایق تر بیایید هر چند وزیر لایقی مثل حاجی بابایی درزیر داس که چه عرض کنم بلدوزر آقای روحانی از ریشه زده شد.
علیرضا
با سلام
این استیضاح کار بسیار خوبی است و دلیل اصلی آن هم می تواند موارد مهمی چون بکارگیری تعداد بسیار زیاد معلمان بازنشسته باشد.در شرایطی که ما تعداد زیادی جوان با انگیزه،باسواد و آماده به کار داریم.
دلیل دیگر هم میتوان اقدام به استخدام مربیان پیش دبستانی دانست.در شرایطی که همه مربیان زن هستند و ما اصلا در آموزش و پرورش کمبود نیروی زن نداریم و در حال حاضر در تهران نسبت زن به مرد 81 به 19 است.
امیدوارم ایشان هرچه زودتر استیضاح شوند.
علیرضا
ان شا الله هرچه زودتر
ولی این نمایندگان اهل این حرفها نیستند وسظ کار پشیمون می شوند
حمید
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یک معلم تمام این دلایل را واهی می دانم
معلم
حمایت میشه


اوضاع فرهنگیان بسیار اسفناک است با بالاترین مدرک حقوق آبادرچی شرکت های دولتی رو هم نمی گیرند.