سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۷
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس خبر داد:

۷۹ امضاء پای استیضاح وزیر آموزش‌و‌پرورش

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 346435
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید خورده و ۷۹ تن از نمایندگان ۱۸ مورد از سوءمدیریت در وزارت آموزش و پرورش را جمع‌بندی کرده‌اند.
به گزارش جهان، فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید خورده و نمایندگان ۱۸ مورد از سوءمدیریت در وزارت آموزش و پرورش را جمع‌بندی کرده‌اند.

حسینی از امضای ۷۹ تن از نمایندگان برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: نمایندگان نارضایتی خود را اعلام کرده و هرگز از ادامه استیضاح منصرف نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید توضیحات خود را ارائه دهد، گفت: تضییع حقوق مسلم فرهنگیان شاغل و بازنشسته، بی‌توجهی به حقوق فرهنگیان ایثارگر و جزو خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و واگذاری غیراصولی مسئولیت‌ها در وزارت آموزش و پرورش از جمله موضوعات مطرح شده برای استیضاح است.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، عدم حقوق مربوط به مناطق جنگی معلمان ایثارگر، سوءمدیریت در صدور احکام بازنشستگی و پرداخت نکردن حقوق حق‌التدریسی معلمان از دیگر موضوعات مطرح شده است.

این مسئول به بلاتکلیفی در نظام آموزشی سال آینده اشاره کرد و اذعان داشت: هوشمندسازی مدارس خاص، شاهد، استعدادهای درخشان و غیرانتفاعی مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

حسینی با بیان اینکه حق سرویس ایاب و ذهاب به کارکنان آموزش و پرورش پرداخت نشده، تاکید کرد: مدیریت وزیر آموزش و پرورش به‌هیچ وجه قابل تحمل نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ش
باید وزیرآموزش پرورش عوض بشه چون اکثر فرهنگیان ناراضیند.
احمد
دروغ محض است
دبیر
وزیر رو عوض کنید این دیگه کیه کلا ضد معلمه.
باید هزینه ایاب و ذهاب معلمان رو مورد توجه قرار بدن، باید در حکم معلمان فاصله شهرستان محل خدمت و مدرسه رو اعمال کنن.
دبیر
اینجانب معاون مدرسه هستم که روزی 100 کیلومتر رو به همراه مدیر و همکاران میریم مدرسه و همون مسیر رو برمیگردیم.حال اگه آقای وزیر خودشون رو بزارن جای ما اونوقت میفهمن که هزینه ایاب و ذهاب رو اعمال کنن یا نه.
به بهانه حقوق فرهنگیان نمایندگان به آقای وزیر پیله نکنن
احمد
پیگیری حقوق فرهنگیان برای نمایندگان فقط بهانه است. اگر راست می گویند نسبت به افزایش حقوق آنها اقدام عملی کنن.