يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱۵
۲۲

ماجرای دستگیری پدران 15 شهید توسط باند خوئینی و شیخ قدرت

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 367726
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به سابقه یکی از حامیان امروز آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخته و گفت : شیخ قدرت علیخانی که امروز از اصحاب و یاران هاشمی است آن زمان رئیس کمیته ها در قزوین شد و در طول مسئولیت با خانواده شهدا و بخصوص پدران شهدا برخوردهای بدی صورت گرفت به عنوان نمونه شهید کریم اصغری که در کربلای ۵ شهید شد با پدر این شهید می توانید مصاحبه کنید این شهید را بردند در کمیته ده شب به عنوان منافق مورد ضرب و شتم قرار دادند ، این شهید به ما می گفت«شب که می خواستم نماز شب بخوانم کمیته ای گفت شما منافقید و چرا نماز می خوانید؟! گفتم من رزمنده ام تازه از جبهه آمده بودم که دستگیر شدم ! کمیته ای هم ناراحت شد و گفت به ما گفتند منافقی» مادر شهید می گفت من اگر از صدام بگذرم از این طیف نمی گذرم .
ماجرای دستگیری پدران 15 شهید توسط باند خوئینی و شیخ قدرت
به گزارش جهان به نقل از نماینده، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی میهمان نماینده بود . انتظار داشتیم که عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از مسائل سیاسی روز سخن بگوید و از این منظر پلی به فرهنگ زده و به نقد برنامه های دولت بپردازد ولی ایشان با زیرکی خاص به جای شروع از مسائل روز و حاشیه ای به ریشه ها پرداخت و از گذشته مدعیان سخن گفت و از این که مدعیان امروز اعتدال و اصلاحات دروغ می گویند و گذشته آنان با امروزشان زمین تا آسمان فرق دارد ...

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مصاحبه ای که با او داشتیم ناقل غیرمستقیم نبود . او به نقل از دیگران سخن نمی گفت بلکه خاطرات خود و دیده هایش را روایت می کرد . از او قول گرفتیم که وقت مفصل دیگری به ما بدهند که بتوانیم خاطرات گرانب های ایشان را که بی شک برگی از تاریخ معاصر کشورمان است ورق بزنیم ... این مصاحبه خواندنی را از دست ندهید ...

چگونه وارد دنیای سیاست شدم ؟!


نماینده مردم قزوین و آبیک در گفت و گو با نماینده ضمن اشاره به جریان های سیاسی روز کشور به گذشته این جریانات پرداخته و گفت : از سال ۱۳۵۳ وارد حوزه علمیه شدم و به تحصیلات حوزوی پرداختم در آن دوره استادی داشتم به نام آیت‌الله موسوی شالی که از منتقدان شریعتی بود و به تبعیت از ایشان ما نیز با شریعتی میانه ای نداشتیم .

وی ادامه داد : از این جا اختلافات ما با برخی جریان های فکری از جمله اشخاصی چون موسوی خوئینی ها که اسلام شناسی شریعتی را تدریس می کرد آغاز شد .

طرفداران موسوی خوئینی ها در مسجد شیخ الاسلام به شهید مطهری توهین کردند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود : چند روز پیش در مجلس به علی مطهری گفتم سال ۵۵ شهید آیت الله مطهری به قزوین آمد تا در مدرسه شیخ الاسلام سخنرانی کند طرفداران همین موسوی خوئینی ها و منافقین و مجاهدین خلق و فرقانی ها با حمله به ایشان هر چه توانستند به استاد فحش دادند و گفتند این چه حرف هایی است که میزنی ؟ دیگر دوره این حرف ها گذشته و زمان، زمان مبارزه است ولی استاد شهید پاسخ داد وظیفه من این است و باید بگویم .

حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت : علی مطهری در پاسخ گفت "این ها تغییر کرده اند" ولی به نظر من بهتر که نشده اند، بدتر شده اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به حرمت شکنی های این جریان علیه علمای بزرگ پرداخته و گفت : این جریان فکری آن زمان برخی علمای قزوین را مورد بی حرمتی قرار دادند، علمای بزرگی چون آیت الله مظفری آقای اشکوری که الان نماینده سید کاظم حائری است در نجف، این ها جزو علما بودند و مورد بی حرمتی قرار گرفتند.

توهین موسوی خوئینی ها به شهید بهشتی و حزب جمهوری اسلامی

نماینده قزوین و آبیک در ادامه گفت : جریاناتی اتفاق افتاده که امروز مشخص شده این ها دروغ می گویند مثلا بر سر موضوع حزب جمهوری اسلامی و ماجرای رد صلاحیت جلال الدین فارسی در انتخابات نخستین دوره ریاست جمهوری، من صبح زود با آیت الله شالی رفتیم خانه موسوی خوئینی ها که از طرف امام مامور بررسی صلاحیت ها شده بود. به ایشان گفتیم جلال خوب است یا بنی صدر ؟ موسوی خوئینی ها گفت جلال را رد کردم. ایشان را به عنوان افغانی رد کردم و شروع کرد علیه شهید بهشتی و حزب جمهوری اسلامی توهین کردن که این ها مغرور و متکبر هستند و در اسلام اصلا حزب نداریم و یک حزب وجود دارد و آن هم حزب الله.

حجت الاسلام حسینی گفت : خوئینی ها جلال الدین فارسی را به خاطر ارتباط با حزب جمهوری اسلامی و نیز شهید بهشتی رد کرد .

برخورد بد دوستان موسوی خوئینی ها و شیخ قدرت علیخانی با خانواده شهدا

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به سابقه یکی از حامیان امروز آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخته و گفت : شیخ قدرت علیخانی که امروز از اصحاب و یاران هاشمی است آن زمان رئیس کمیته ها در قزوین شد و در طول مسئولیت با خانواده شهدا و بخصوص پدران شهدا برخوردهای بدی صورت گرفت به عنوان نمونه شهید کریم اصغری که در کربلای ۵ شهید شد با پدر این شهید می توانید مصاحبه کنید این شهید را بردند در کمیته ده شب به عنوان منافق مورد ضرب و شتم قرار دادند ، این شهید به ما می گفت«شب که می خواستم نماز شب بخوانم کمیته ای گفت شما منافقید و چرا نماز می خوانید؟! گفتم من رزمنده ام تازه از جبهه آمده بودم که دستگیر شدم ! کمیته ای هم ناراحت شد و گفت به ما گفتند منافقی» مادر شهید می گفت من اگر از صدام بگذرم از این طیف نمی گذرم .

ماجرای دستگیری ۱۵ پدر شهید توسط جریان خوئینی ها

نماینده قزوین و آبیک افزود : ۱۵ پدر شهید را گرفتند بردند زندان ، حاج محمد علی چگینی یک پیرمرد ۸۰ ساله و هنوز زنده است ... همین آقای قوامی که امام جماعت متحصنین مجلس ششم بود، حکم داد این ها را به عنوان مارکسیست دستگیر کردند. حاج محمد علی چگینی آن قدر سجده کرده بود که پیشانیش پینه بسته بود . می گفت از پیشانی من بفهمید من مارکسیست نیستم و در نهایت آن قدر پیگیری کردند که قوامی را از قضاوت برکنار کردند.

وی در ادامه به ذکر خاطره ای در این رابطه پرداخته و گفت : زمانی که پدران شهدا را دستگیر کردند با حاج آقای شالی رفتیم پیش موسوی خوئینی ها و پدر دو شهید را با خودمان بردیم. سر این پدر شهید را در زندان تراشیده بودند این پدر شهید پرسید که جرم من چه بوده که این شیخ قدرت مرا گرفته و زندانی کرده؟ موسوی خوئینی ها به جای این که بگوید بررسی می کنیم گفت شما خطی علیه ما هستید و هر کسی علیه خط ما باشد با او برخورد می کنیم .

حجت الاسلام حسینی افزود : پدر شهید در پاسخ موسوی خوئینی ها گفت ما خط و خطوط نمی شناسیم فقط می دانیم و شما به ما یاد دادید که یک پل صراطی هست سر پل صراط جلوی شما را خواهم گرفت .

اخراج از آموزش و پرورش به خاطر مطالعه روزنامه رسالت!

این نماینده مجلس در ادامه به ذکر خاطره ای دیگر پرداخت و گفت : داماد ما که از دوستان آقای مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش بود در برهه ای به ریاست آموزش و پرورش منطقه ۱۵ تهران منصوب شد ، تنها به این دلیل که سر کار روزنامه رسالت خوانده بود از کار برکنار شد و به او گفتند جریان نمی پذیرد که شما در اداره روزنامه رسالت بخوانید !

دروغ می گویند ...

وی با ذکر این خاطرات نتیجه گرفت : این که امروز می گویند حزب، روزنامه و ...دروغ می گویند این ها برای رسیدن به حاکمیت است اگر به حاکمیت رسیدند همه این ها را کنار می گذارند و دیکتاتور می شوند.

حجت الاسلام حسینی همچنین گفت : یکی از کارهای ما این است که ما باید گذشته این ها را بررسی کنیم و نشان دهیم که این ها دروغ می گویند این ها یک گذشته ای دارند که با امروز آن ها زمین تا آسمان فرق دارد .

عملکرد موفق دولت در عرصه بهداشت و درمان و ناموفق در عرصه فرهنگ و اقتصاد

نماینده مردم قزوین و آبیک در ادامه و در پاسخ به سوالی در زمینه عملکرد دولت یازدهم در یک سال گذشته گفت : در بخش بهداشت دولت موفق عمل می کند آثار این موفقیت هم در جامعه قابل مشاهده است چون ما نمایندگان با مشکلات مردم روبرو هستیم لذا آقای دکتر هاشمی موفق عمل کرده است و در بخش بهداشت اوضاع بهتر هم می شود .

وی افزود : ولی در مسائل اقتصادی مردم می بینند که نه تنها چیزی ارزان نشده بلکه گران نیز شده است این که می گویند تورم پائین آمده درست نیست و مردم با خرید گوشت ، برنج و تخم مرغ می بینند که آیا این ادعا صحت دارد یا نه ؟!

حجت الاسلام حسینی در باره عملکرد فرهنگی دولت نیز گفت : در بخش فرهنگ حرف هایی که امروز آقای روحانی می زند حرف های روشنفکران است و رئیس جمهور به عنوان روحانی نباید این حرف ها را بزند. این حرف ها با مبانی فکری که رئیس جمهور در حوزه خوانده است مغایرت دارد به عنوان نمونه آقای روحانی می گوید کتاب خوب و بد را مردم تشخیص می دهند کتاب خوب را می خوانند و کتاب بد را منزوی می کنند آقای روحانی در فقه خوانده و در مکاسب محرمه از مبانی است که کتب ضاله خرید و فروشش حرام است وقتی خرید و فروش کتب ضاله حرام است چاپ این کتاب ها درست است؟ فتوای امام است که فروش کاغذ به این ها حرام است .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین گفت : در مجلس گفتم آیا جایز است به بهانه این که مردم جنس خوب را از بد تشخیص می دهند مواد مخدر را آزاد کنیم؟

نماینده قزوین و آبیک در ادامه به موضوع هنر مند ارزشی و غیر ارزشبی پرداخت و گفت : هر انسان ساده ای می فهمد که ما هنرمند ارزشی و غیر ارزشی داریم. احتمالا آقای روحانی حس می کند که در میان متدینین جامعه جای پا ندارد و می خواهد برای انتخابات های آتی برنامه ریزی کند در نتیجه حرف های مورد پسند روشنفکران غرب زده را بر زبان می راند تا مثل خاتمی آرای این طیف را به خود جلب کند. به نظر من روحانی باطنا به این حرف ها اعتقادی ندارد و برای جذب کردن این جریان از این سخن ها می گوید .

وی افزود : روحانی یک گذشته ای دارد که نباید این حرف ها را بزند روحانی حرف های اپوزیسیون را می زند تا جریان ضد انقلاب را همراه خود داشته باشد .

برنامه ششم و جایگاه فرهنگ در این برنامه

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در باره برنامه ششم و جایگاه فرهنگ در این برنامه نیز گفت : قرار شد یک جمعی از وزارت ارشاد ، صدا و سیما ، سازمان تبلیغات اسلامی و کمیسیون فرهنگ بنشینند و برای این موضوع برنامه ریزی کنند ، قرار است به زودی برای مقوله فرهنگ در برنامه ششم یک جلسه ای داشته باشند آن جا مشخص خواهد شد چالش های دولت و مجلس در چه بخش هایی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود : من حس می کنم می خواهند کش بدهند تا دوره این مجلس تمام شود تا در دوره بعدی و در صورتی که مجلس همراه و باب طبعی بر سر کار آمد به مقصدشان برسند.

چرا نباید نگران باشیم ؟!


حجت الاسلام حسینی در مورد پرونده هسته ای نیز اظهار داشت : نگرانی هست مگر می شود نگران نبود ؟ مگر می شود یک انسان سیاسی نگران نباشد ؟

وی ادامه داد : ما باید نگران باشیم که آمریکا ما را فریب ندهد مگر در همین قصه کاخ سعد آباد خاتمی نگفت ما را فریب دادند؟ ما چرا نباید نگران باشیم ؟ ما اگر به وزارت خارجه می گوئیم فریب نخورید یعنی ما موافق مذاکرات نیستیم ؟ ما موافق هستیم با شرط این که فریب نخورید .

نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک افزود : ما معتقدیم مسائل اقتصادی با این چیزها حل نمی شود کنگره آمریکا می گوید تحریم ها به خاطر موضوع هسته ای نیست و مسائل فراوانی چون فلسطین ، سوریه ، لبنان ، موشک های بالستیک و ...وجود دارد ، گفتند اگر روحانی با اوباما صحبت کند همه مشکلات حل می شود روحانی با اوباما مذاکره کرد و جز ننگ هیچ چیزی عاید ما نشد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بد نبود از ایشون درباره مصاحبه جالبشون با فارس درباره فیلم ها و کتاب های مورد علاقشون می پرسیدید
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
عالی بود،ایشون مسایله کشورو خیلی خوب توضیح دادند.
رفتار کمیته قزوین در آن زمان بگونه ای بود که شبهای ماه رمضان جلوی مردم را می گرفتند که توی خیابان چکار می کنی چرا مسجد نرفتی ؟!! حالا این آقا (شیخ قدرت علیخانی)شده طرفدار آزادی و اصطلاح طلب !!!
ناشناس
Finland
سلام احسنت بر این سید شجاع مثل گذشته با صراحت و صداقت و بدون ملاحظه کاری
محمد
Iran, Islamic Republic of
باریکلا سید اولاد پیغمبر
این آدمایی که اسم بردی سالهاست که بصورت
مرموزانه خیانت می کنند و دستشون در دست گروه فرقان و بقیه خائنین به نظام جمهوری اسلامی هستش و از رو هم نمی روند
چون مال بیت المال را خورده و گردن کلفت شده اند
توزیع سکه بین مدعوین عروسی دختر م[...] را بنده خبر دارم
Iran, Islamic Republic of
نام آن آیت ا... ، آیت ا...موسوی شالی میباشد(خداوند ایشان را رحمت کند)
حمید
به عنوان یک دانشجو علوم سیاسی از سایت جهان نیوز می خواهم با ان پدر شهیدی که ایشان می فرمایند اگر ایشان در قید حیات هستند مصاحبه کنید تا ببینیم اقای حسینی راست می گوید یا بخاطر دعواهای سیاسی است وچرا الان مطرح می کنند قبلا نمی گفتند
فارض
اين چه عادت زشتيه كه جناح راست بهش مبتلاست؟ كسيكه مدعى دين و ديانته بايد عيوب خود و جناح متبوعش رو هم ببينه خصوصاً الان كه طرف مقابل تريبونى در اختيار نداره.
عصمت بابلی
اصلاح طلبان طالبانی وهمفکر داعشی ها توی داخل صدبرابر اصول گراها واقعی رسانه دارند و هزاران سایت و شبکه تلویزیونن ماهواره ای نیز شب وروز از این جناج طلبانی داعش اندیشه ای حمایت میکنند تازه تو میگی تریبونی ندارند
داوود
روزنامه افتاب یزد - آرمان - شرق - مردم سالاری - ایران - جمهوری -اعتماد - صد تای دیگه که تا فردا بشماری تمام نمیشه تریبون این حماعت هستند
تریبون در اختیار نداره !!؟؟
در همان ایام خبر بازداشت دو همسر شهید را داشتیم ولی دیگر هرگز خبری از آن ها نشد!
مرتضی
شیخ قدرت درس لمعه را نزد آیت الفساد مهدی کربی گذرانده بوده
مواضعش در ایام فتنه مشخص و در استان قزوین خیلی خیانت ها کرده که با گذر زمان و آگاهی مردم مشخص میشه
خدا هدایتشون کنه ما را هم همینطور
Germany
كروبي حتي سواد خوندن لمعه از روي كتاب را هم نداره چه برسه به تدريس!!!!!!!!!!!
والله قسم هستند کسانی که ضربه این چنینی از همین ... وکروبی لعین خوردند تا جایی که کم مانده بود برادر شهید ورزمنده جبهه های جنگ را در زندان خصوص کروبی لعین به قتل برسانند
به خدای احد وواحد اگر کروبی را روزی از نزدیک ببینم با همین دستانم چنان توی گوشش می زنم که برق از چشمانش بپرد
خدا .... علی مطهری را که اینقدر سنگ این ستمگران دزد بیت المال را به سینه می زند
درد هایی از این بی وجدانان یاغی در دل خانواده شهداست که خدا می داند اما چون دوران هاشمی وخاتمی بود پنهان ماند وغم دل این بنده گان خدا را کسی نشنید هم داغ فرزند داشتند هم رزمنده در جبهه داشتند وهم تحت شکنجه گران ساواک کروبی بودند البته خیلی از مردم باور نمی کنند مگر کسانی که خود ویا اقوام وآشنایانشان در گیر بوده اند



هر کس خواستار رفع حصر این لعین باشد باید در قیامت جواب شهدایی که خانواده هاشون توسط این لعین مصیبت کشیدند را بدهد
همت دلاور
برادر عزیز امکان نداره کسی تو این نطام خائن باشنه و آبروش نره بالاشک رسوامیشوند حتی اگر سالهابگذرد تعریف و درود فرستادن چند تا بهایی و مایه دار و صهینویست و منافق هیچ دردی از این بی ابرو ها دوا نمیکنه
علی اصغر
این ... قبل از انقلاب بین روحانیون جوان و سیاسی به بولدوزر مشهور بود هرکس از روحانیون و حتی مراجع که با عمکردو تفکر این طیف موافق نیود این بابا ده بیست تا روحانی خیلی داغ و یا داغ شده ولی بشدت ساده لوح را میفرستاد سراغ اون نفر تا یک گوشمالی حسابی به عنوان ضدامام به او بدهد. این ... با دار و دسته اش به بیت ایت الله گلپایگانی هم ریختتند و به اقازاده ایشان جلوی چشم پدر توهین کردند . در ضمن ... خان با هژبر یزدانی سرمایه دار سوپر کلان که به دورغ میگفت بهایی هستم ولی یهودی بود هم کار اقتصادی میکرد فراموش نشود راس این طیف ر... بود و ... حرف شنوی عجیبی از او داشت .
میلاد غیاثوند
آیت الله موسوی شالی درست می باشد
لطفا اصلاح کنید
در ضمن از سخنان روشنگرانه نماینده محبوب خود تشکر می کنم
واقعا که پوزه ی بعضی ها رو به خاک مالوند
داوود
کسی که همه کاره منافقین و فرقان و از منابع درجه یک ساواک و موساد است و قبل از انقلاب حداقل هفته ای یک بار با تیمسار سپهبد هاشمی رئیس اداره سوم ساواک و یعقوب نیمرودی سفیر مخفی رژیم جعلی در ایران ملاقات میکرد و هم زمان نمایشی وطبق دستور و برنامه دقیق سواک مبارزه هم میکرد و زندان نمایشی هم میرفت و بعد از پیروزی انقلاب عجیب هم باقی مانده ساواک وهم تمام منافقین برایش تبلیغ میکردند که اول مبارزه ایران است اگه گفتین اسم این شخص چیه ؟
همایون
United States
اجازه بدهید ایشان اسم این شخص را بیاورند ببینیم
Germany
اول اسمش موسوي خودبينيها نيست؟