چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۴۹
۲۹۹
در حاشیه بی‌تفاوتی رئیس جمهور به پیروزی استراتژیک اسد؛

لطفا آقای روحانی را از نتایج انتخابات سوریه مطلع کنید!

يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 363977
بی‌تفاوتی حجت الاسلام حسن روحانی به پیروزی همتای سوری خود همچنان ادامه دارد؛ انگار نه انگار که سوریه از مهمترین و نزدیکترین متحدان جمهوری اسلامی در منطقه و آن هم در خط مقاومت علیه دشمن صهیونیستی است.
لطفا آقای روحانی را از نتایج انتخابات سوریه مطلع کنید!
گروه سیاسی جهان نيوز: بعید است که سر رئیس جمهور آنقدر شلوغ باشد که از نتیجه انتخابات استراتژیک سوریه بی خبر مانده باشد. و نیز دور از واقعیت است که تبریک روز ملی اتیوپی و یمن یا پیام تسلیت به رئیس جمهور کرواسی و صربستان مهمتر از تبریک پیروزی بشار اسد در انتخابات فرامنطقه ای سوریه باشد؛ پیروزی که تحولات منطقه‌ای و جهانی را به نحو خیره‌کننده‌ای به سود ایران و حامیان مقاومت تقویت کرد.

اما در عین ناباوری، بی‌تفاوتی حجت الاسلام حسن روحانی به پیروزی همتای سوری خود همچنان ادامه دارد؛ انگار نه انگار که سوریه از مهمترین و نزدیکترین متحدان جمهوری اسلامی در منطقه و آن هم در خط مقاومت علیه دشمن صهیونیستی است.

ایران برای حفظ خط مقاومت، استقلال و آزادی ملت سوریه و ماندن بشار اسد در واقع با آمریکا مچ انداخت و تحولات سوریه به میدان حفظ آبرو برای کاخ سفید تبدیل شد تا جایی که به گفته سوزان رایس به سی ان ان، "امریکا تاکنون بیش از ۱.۷ میلیارد دلار به اپوزوسیون سوریه کمک کرده است!"

یارکشی واشنگتن از دولت‌های اروپایی و استخدام هزاران تروریست و بکارگیری تکفیری‌ها برای کشتار مردم سوریه هم مقابل قدرت و تدبیر ایران از یک سو و روسیه از سوی دیگر، جواب نداد تا اینکه روزنامه نیویورک ‌تایمز بنویسد: "انتخابات سوریه پیروزی ایران و شکست آمریکا بود." و شورای روابط خارجی آمریکا هم در تحلیلی تایید کند: "سیاست‌های ایران در سوریه به ثمر نشست."

بی شک این پیروزی بزرگ که در واقع قدرت نمایی جمهوری اسلامی بود، تقویت مواضع و نفوذ سیاسی و دپیلماتیک کشورمان را هم در پی خواهد داشت که یک برگ برنده و بسیار مهم برای دستگاه دیپلماسی آقای روحانی محسوب می شود؛ اما روشن نیست که علت کم توجهی رئیس جمهور به پپروزی آقای اسد که سهم بزرگی در این فتح تاریخی داشته است، چیست؟

نکته ای این که تعجب را دو چندان می کند، توجه به محبوبیت و کیفیت پیروزی رئیس جمهور سوریه در انتخابات است. بشار اسد در انتخابات اخیر ۸۸٫۷ درصد آرا را کسب کرد، در حالی که ۷۳٫۴ درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کرده‌اند. این واقعیت نشانگر حمایت کم نظیر ملت سوریه از اسد است.

البته آمریکا و متحدانش به عنوان محور شرارت در منطقه، خلاف آقای روحانی منفعل نبوده و بلافاصله پس از پیروزی بشار اسد، انتخابات سوریه را غیرقانونی خواندند.

پیام های رئیس جمهور در هفته های اخیر
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000363/nf00363977-1.jpg

حتی شرط اخلاق هم ایجاب می کند که آقای روحانی تبریک اسد را پاسخ گوید. بشار اسد یک روز پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به وی پیام تبریک داد.

این موضوع در حالی است که بنابر اخبار منتشر شده، معاون وزیر امور خارجه به نمایندگی از ‌آقای روحانی در مراسم تحلیف ژنرال السیسی شرکت کرده است؛ فرمانده سابق ستاد مشترک ارتش مصر که با بگیر و ببند، حکومت نظامی و در یک انتخابات تحت کنترل، خود را پیروز انتخابات مصر نامیده است.

با توجه به این واقعیات ضروری به نظر می رسد که رئیس جمهور محترم در اولین فرصت به همتای سوری خود تبریک بگوید و بی پایه بودن تحلیل های مشکوک ضدانقلاب را روشن کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از اونجايي كه ايشان دنيا و منطقه را بهتر از هركسي مي شناسند و اتفاقا خيلي باسوات هستند، احتمالا ما داريم اشتباه مي كنيم كه بشار اسد در انتخابات پيروز شده است! بايد در سوات و شناخت خودمان از دنيا و منطقه تجديد نظر كنيم!
مصطفی
اگر از طیف حاج حسین و رسایی ها هستی در بیسواتیت شک نکن
دره توریستی
شما باسوادها چه گلی به سر این مملکت زدید ؟
جز خیانت ، جز اردوکشی ، جز جر زنی ؟
باسواد یعنی هرچه آمریکایی ها و انگلیسیها کفتند همان را بگوید نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر. مگر آنها این پیروزی را تبریک گفته اند که ایشان هم بگوید ؟! چه توقعات !!
ظاهرا افسادطلب های داعشی هجوم اوردن به این سایت !
اگه بدونید سایت های تندرو ، بیسواد و متحجر و زنجیره ای اجیره ای افسادطلب چه عذابی کشیدن از پیروز اسد ! باورتون میشه ! یک ماه پیروزی سیسی رو تیتر کردن اما خبر پیروزی اسد رو درج نکردن ...
خوشحالم که پیروزی اسد برخی ها را کباب کرد که با آب هم این سوزش قابل حل نیست ...
افسادطلبهای وهابی بهایی صفت مزدور اسراییل تحصیل کرده و پرورش یافته انگلیس نوکر امریکا ، لعنت بر شما ...
چراغعلی
جناب مصباح از بعضی روحانیون سؤال کرد که شما عمامه تون را از کجا گرفته اید از فیضیه یا انگلیس هنوز هیچ کس جواب نداده
یه عصبانی
من نمی فهمم چرا بعضی از ایرانی ها مملکت خودشونو ول کردن خودشونو واسه سوریه می کشن؟؟؟؟؟
به شما چه ربطی داره آخه؟؟
خودمون کم بدبختی داریم؟
ارمیا
اگر اسد هم مث جضرتعالی فکر میکرد این همه گرفتاری نمیداشت!...
آمریکا همون اول به اسد گفت دست از طرفداری ایران و مقاومت بردار تا اجازه بدیم در قدرت بمونی...
مشکل امثال رییس چمهور مفهموم مقاومته...
اگه من روجانی هستم رو دیده باشید حتما اینو تایید میکنید (موضوع ایشون در زمان دفاع مفدس)
آقا یا خانم عصبانی
هر کس که اندک سواد بین المللی داشته باشد می دوند باید دشمن قسم خورده رو دور از مرزهای این کشور نگه داشت. اسراییل روزی نیست که ایران رو تحدید به حمله نظامی کنه. با وجود حزب الله و حماس و سوریه اسراییلیها رو تونستیم تا حدود زیادی کنترل کنیم وگرنه فکر نمی کنید بالاخره یکبار هم که شده یکی از تحدیدهاشون رو عملی می کردند.
من نمی دونم شما چرا کشور خودمون رو رها کردید و چسبیده آمریکا شدید ؟
حداقل سوریه در محور مقاومت است اما آمریکای جنایتکار چه ؟
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار بود با اين منطقي كه شما آورديد مملكت را اداره كنيم. الآن بايد سوريه رو ول مي كرديم تا آمريكايي ها خيالشون از بابت سوريه و لبنان راحت مي شد تا با خيال راحت امنيت اسراييلشون تامين مي شد و اونوقت با خيال خيلي راحت تر مي اومدند سر وقت ايران. اتفاقا به جاي اينكه كلي هزينه كنند و ناو هواپيمابر بيارند توي خليج فارس كه با يه موشك ايران كلش هوا مي شه، نيروهاشون رو توي سوريه پياده مي كردند و پايگاه هوايي شون را هم در سوريه مستقر مي كردند و به ايران حمله مي كردند. اتفاقا خيالشون هم راحت بود كه نه حزب اللهي هست كه از لبنان منافع آمريكا را تهديد كنه و نه ايران توان اين را دارد كه بتواند اسرائيل را تهديد كند. اون موقع شما هم يه شغل خوب پيدا كرده بودي و توي خيابونهاي تهران دستت واكس گرفته بودي و كفش سربازهاي آمريكايي رو واكس مي زدي. فقط بايد حواست رو جمع مي كردي كه اشتباهي واكس سياه به كار نبري چون پوتين هاي سربازهاي آمريكايي كرم رنگه. حالا هم براي اينكه خيلي وقت را تلف نكرده باشي و آمادگي هاي لازم را كسب كني، بهت توصيه مي كنم كه بري از توي بازار واكس كرم رنگ پيدا كني و تو خونه داشته باشي كه اگر يه موقع قحطي شد بي واكس نموني و بي كار نشي.
بی سواد
چشماتو باز کن متوجه میشی
منصور اسدی
نه عزیرزم ما اتفاقا از سر دلسوزی و حفظ منافع ملی خودمون هست که از سوریه دفاع میکنیم همین سوریه اگه سقوط کرده بود شما میفهمیدید که اونوقت بدبختی ما چند برابر میشد.آقای عصبانی اگه نمیدونی بدون و اگه به نقشه نگاه نکردی یه نگاهی به صفحه آخر سر رسیدت بنداز تا ببینی که فاصله ما با صهیونیست های وحشی یک کشور سوریه هست و یه عراق که اگه سوریه سقوط میکرد با اوضاع قاراشمیش عراق و هجوم تروریستهای تکفیری داعش و جبهه نصره و تروریستهای چچنی و اروپایی اونوقت به جای عصبانیت باید خون دل میخوردیم که چه جوری امنیت مرزهامون رو حفظ کنیم و باید جوانانمون رو دم گلوله توپ میدادیم تا این وحشی های آدمخور رو وهابی رو از کنار مرزهامون دور کنیم و ناموسمون رو گرفتار جهاد نکاح نکنیم .آدم واقعا از خامی افرادی مثل شما عصبانی میشه.ما در واقع باید به بشار بگیم :بشار متشکریم که چند ساله با مقاومتی مثال زدنی این هیولاها را به درک فرستاده و شرشون رو از سر همه کم میکنه
آخه بخاطر عصبانیت زیادت متوجه نیستی جنگ سوریه،جنگ گشورها نیست بلکه جنگ عقاید وتفکر ها است.ضمنا بدبختی کشور ما از نا آگاهی وبی بصیرتی بعضی از افراد راحت طلب است.
556
داداش اگر ربطشم بگیم شما متوجه نمیشی.ما طبق آیات شریفه موظفیم که حتی به کسانی که همکیش و آیین ما نیستند کمک کنیم.المولفه قلوبهم
سینا
United States
درباره سیاست خارجی چیزی میدونی؟
بی‌بی‌سی فارسی از انگلیس پخش میشه به اونا چه ربطی داره فارسی پخش کنن؟
آلمان دویچه وله فارسی میزنه به اونا چه ربطی داره؟
صدای آمریکا برنامه فارسی داره به اونا چه ربطی داره؟
آمریکا تو افغانستان و عراق چیکار میکنه؟
حرامیان وهابی از اروپا به سوریه رفتن به اونا چه ربطی داره؟

با شما نمیشه صحبت کرد واقعا نمیشه
بدبختی ماهمینه که شما نمیفهمید دور و برتون چه خبره!!!!!!!!!!!!!!
عزیز باسواد شما تا حالا دیدی تروریست های داخل سوریه چه آرزوهایی تو دلشون مونده (که انشاءالله به گور میبرند ) که اگه دیده بودی نمی گفتی سوریه رو ول کنیم به ایران خودمون بچسبیم . ما که سواد نداریم ولی شماها و همفکراتون که هم سواد دارین هم شناسنامه یه سری به سایت ها بزنید خبراش هست فقط قربون دستت برای ما بیسوادهاهم بخونید تا از دنیا بی خبر نباشیم
چگور امریکا ناو میاره تو خلیج فارس شماها صداتون در نمیاد اما اگه از یه عده مردم بی پناه حمایت بشه دادتون به هواست مگه شما شیعه ی حضرت علی نیستین که به خاطر در اوردن خلخال از پای یک زن یهودی ناله میکردن معتقد بود ادمی جانش روهم بده جاداره کو غیرتت به زنان کافر هم تجاوز بشه ادم رگ غیرتش به جوش میاد چه برسه به این مسلمونای بی پناه
حسین
صحبت کردن و تصمیم گیری در هنگام عصبانیت از حیطه عقل و عقلانیت خارج است. انشالله که شما همیشه این حالت را نداشته باشید.
کریم شیره ای
داداش من انشاف دارم و لچ باژ نیشتم راشتش من اشلاح طلب شبژ خیلی شوختم باید ...
Iran, Islamic Republic of
شما که از طیف با سوادا و شناسنامه دارها هستی باید به اطلاعت برسونم روحانیه ... و ... ما اگه پیام تبریک بده ... و ملک عبدالله تیکه پارش میکنن.
... واداده امریکوفیل
France
حاج حسین و رسایی خار چشمتان هست تا ابد. و بیسواد ساده لوحانی هستند که چون کبک سرشان را به زیر برف کرده اند. خود باسواد پندارهایی چون تو نیز دورانی دارید که دولتتان مستعجل است.
البته حاج حسین یک انسان مومن و آگاه به مسائل روز جامعه و دوستدار اسلام و انقلاب و ایران است.
به نظرم بی سوات کسی هست که به جای یک جواب منطقی و درست ، دیگران را همیشه متهم به بی سواتی کند.
راست می گی جواب بده اونم با منطق و چیزی که خودتون دم ازش می زنین.
کوروش گاری چی
این هایی که با شریعمداری دشمنی منکنند از خودشون اراده ای ندارند هر چه ارباب بگه اینها نشخوار میکنند بدترین کینه و نفرت از کیهان و شریعمداری را رژیم جعلی و آمریکا و منافقین و وهابیون دارند این بی اراده هاهم حرف آنهارا تکرار میکنند اینها نه ایرانی هستند و نه عرق مسلمانی دارند فقط نوکرند
خوشم میاد همتون از دست این حاج حسین کلافه شدین همین حاج حسین شریعت مداری برای همتون کافیه
افرین
حسین ف
خوب شاید آقای روحانی شناسنامه آقای اسد را ندیده ، بهتره که آقای اسد فتوکپی شناسنامه اش را به آقای اسد بفرسته
حران
Iran, Islamic Republic of
رسایی، زاکانی، توکلی، سروری، بذرپاش، کوثری، نبویان، فدایی، قاضی‌پور، حداد عادل، طلا، فعلا همینا یادم اومد که سری بعد بهشون رای بدم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خيلي بي سواتم.
دكتري دارم، اتفاقا دكترام را هم از همون كشوري گرفتم كه دكتر روحاني به صورت مكاتبه اي از اونجا دكتري گرفته. فقط تنها اشكالش اينه كه دانشگاهي كه من از اون دكتري گرفتم در رتبه بندي جهاني 6 هست. اتفاقا دكتري بي سواتي من يه اشكال ديگه هم داره. من هرچقدر تلاش كردم نتونستم دكترام رو به صورت مكاتبه اي بگيرم. من از بچگي دوست داشتم كيفيت دكترام مثل دكتراي دكتر روحاني باشه. اما متاسفانه موفق نشدم.
شمه شمه کوره
داش مصطفی به همان اندازه که مقامات رژیم جعلی و آمریکایی ها و وهابی ها و منافقی از شریعمداری و رسایی کینه دارند تو هم که توچه اونایی از این دو عزیز کینه داری همدلی با دشمنان اسلام و ایران ننگ است
بی سواد
شما حاج حسین و رسایی رو بی سواد میدونی چون خیانت های یه عده مزدور از خدا بی خبر رو برملا میکنه
سیروس
اگر با سواد ها امثال شماها هستند پس خوشا بحال بیسوادها!
کدوم رسایی
رسایی اصلاح طلب؟
پس من که طرفدار شریعتمداری و رسایی هستم برم مدرک دانشگاهی خودمو باطل کنم؟
Iran, Islamic Republic of
عزيزم منهاي اوني كه من و تو بي سواتيم (!)، چون شغل و كار هم نداريم و دين رو هم نميشناسيم فقط داريم غصه ميخوريم! هي غصه ميخوريم!
بايد ياد بگيريم شاد باشيم!!!
اقای روحانی چون میخواد با دنیای مد نظرش تعامل کنه برا همین معلومه دیگه
حسن اقا خودشو زده به خواب
سینا
Iran, Islamic Republic of
مخالفان بشار اسد:
رژیم کودک‌کش اسرائیل
آمریکا
ناتو
عربستان
وهابیت
بهائیت
منافقین (سازمان مجاهدین خلق)
داعش
النصره
طالبان
برخی اصلاح طلبان ایران
افسادطلب- داعش پیوندتان مبارک ///
edea
اعتدال یادت رفت بی سوات
ايشان اصلا در حد بشار اسد نيستن كه بخواهن تبريك بگن
50درصد راي روحاني كجا و 88درصد اسد كجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این طوری تصور نفرمایید.ما در حال تعامل با دنیا هستیم.وقتی آمریکا و اروپا علیه بشار اسد هستند ما نیز باید با آن ها تعامل کرده و از تبریک گفتن به بشار اسد امتناع کنیم!!!!!!!!!!!!!!
امین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز چرا اینقدر بی تقوا و بی انصافید. مگر همین روحانی نبود که اون همه تلاش کرد که امریکا به سوریه حمله نکنه و موفق هم شد. وگرنه امروز که از اسد خبری نبود. البته خیلی هم امیدی به این سوری ها نیست قبلا بارها امتحان شده اند. ما هم فقط بخاطر محور مقاومت کمکشون کردیم
روحانی تلاش کرد؟ این چیزی بود که او ادعا کرده بود، اما همه می دانند که نقش ایران در تحولات سوریه از مقر عالی رتبه تری فرماندهی می شد.
ارمیا
مشکل مقاومته
آخه ما با "همه" آشتی هستیم...
با "هیچ کس" دعوا نداریم...
فقط نمیدونم چرا این روزها با آمریکا آشتی تریم تا حزب الله و سوریه!...
حسین
بشار اسد دستش به خون مردم سوریه آلوده است.بهتر است شما در افکار خودتان تجدید نظر کنید.بشار اسد یک کشور آرام را اینگونه ویران کرد.تا او هست سوریه به آرامش نخواهد رسید.
به كوري چشم بعضيا خواهد رسيد
خدایا سیاست مداراهای ما تو چه فکری هستند؟!!
بجای فکر پاسخ به خدا، در فکر پاسخ به کدخدا
Iran, Islamic Republic of
نگران ناراحت شدن کدخدا هستند ...
رضا
تعبیر قشنگتر از این نمیشد، فراموشی خدا و کسب رضایت کدخدا
مسیح
تعبیر قشنگنرش اینه فراموشی خدا و کسب رضایت کد خدا و پدر خوانده ملعون
رضا
فکر کنم بابا بزرگ اجازه صدور تبریک رو نداده
شاید هم نظر با سخنگوی آمریکاست انتخابات رو مسخره میدونه
نه ايشون مي ترسه اگه پيام بده بيان به زور ببرنش بهشت
با زور و شلاق كه نميشه اينا رو به بهشت هدايت كرد
شاید ایشان در صفحات اجتماعی خودشان اشاره کرده باشند.

ما که فیلتر شکن نداریم. . .
بنده خدا
از ظریف بپرس، اون فیلتر شکن داره، اگه نداره پس چه جوری تو فیسبوک کامنت میذاره؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
امان از راستگویان....
هنوز اکبر... بهش اجازه نداده تا پيام تيريك بفرسته.
هر موقع اجازه صادر شد ايشان در اسرع وقت پيام مي فرستد.
آقای رئیس جمهور ... معاونین مربوطه هم که درحال چرت زدن هستند. بعد مگر یکی از کشورهای برادر اروپایی برای نمونه تبریک گفته که ایران دومیش باشه؟ بعد هم این دولت اعتدالی است نه جهادی یا خدای ناکرده انقلابی.
Iran, Islamic Republic of
واقعا اين جهانيا چه انتظاري دارن؟! خجالت نميكشين در حاليكه همه عملكرد يك ساله دولت معطوف به اعتماد سازي وو مذاكره با شيطان شده و رمق مردمو كشيده حالا بيان با يه تبريك همه زحمات سي و چند سال انقلابيگري خود و ما رو (!!) به باد بدن؟!
والاا!!
Iran, Islamic Republic of
با این نوناشون
با اين رانندگي!!!
قمر تاج خانوم
ننه بعضی ها اینطوری نیستند که نمک بخورند و نمکدون بشکنند خب این بابا از اونجا ! مدرک گرفته و باید ملاحظه اونجا ! را بکنه حالا کدخدا به جهنم آره ننه بحث اینه
صدرا
در حال اعتدال زایی است
محمد
واقعاً عجیبه!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اصلا عجیب نیست. اگه تبریک میگفت خلاف مشی سالیان اخیرش بود
Finland
خدا لعنت کند مشائی ها را
مهدیار
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم...معذرت...........
نگران نشو من جبران کردم
حسین ف
آقای مهدیار تو یکی واقعا از سیاست خیلی سرت میشه .
شم شمه کوره
که 2000 تاش توی این دولت حاضرند
mahdi
Iran, Islamic Republic of
حاج حسن!! حواست کجاست
Iran, Islamic Republic of
مگرآقای روحانی مجبورهستند که به بشاراسد دلقک، تبریک یگویند ؟؟ شم سیاسی دکترروحانی ازتوهمات شماتندروها، خیلی بیشتراست .
دلقک اونهایی هستند که برای امریکا خوش رقصی میکنن
United Kingdom
ایول حال کردم از این جواب
واقعا" که زیبا گفتی
دلقک کسای اند که هرکاری برای خنده و رضایت کدخدا می کنند
نه بره به رئیس جمهور بوسنی و صربستان تبریک بگه

تا تقی به توقی میخوره میگن به ما تندرو
آری ما بی ترمز هستیم!
ودولت راستگو و با سواد و تعامل گرا!
Iran, Islamic Republic of
جالبه كادر كامنتهاي جهان نيوز، كامنتهاي مستند و متقن بنده رو سانسور ميكنه و چاپ نميشه، بعد اين ياوه جسورانه و بي ادب گونه رو انقدر راحت نشر داده!
آزادمرد باشيد جهان نيوز!! انقدر از خداوندگاران زر و زور و تزوير نترسيد!
ببينيد تكليفتون چيه!
شما بد بیراه بیش از حد نگی و توهین نکنی که جهان به مشکل حقوقی نخوره اونها هم تعدیل نمی کنند متن شما رو
اگر مستنداتت مثل سندهای آقای بگم بگم نباشه منتشر میشه.
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری راست گفت اصلاح طلبان و طالبان دو لبه قیچی هستند
واقعا تفاوتی بی شماو داعش و النصره وجود نداره
آقای اسد به روحانی تبریک گفت اما متأسفانه...

اگر سوریه یک دلقک رأی آورده ... آیا می توان گفت در ایران هم ....؟
Iran, Islamic Republic of
حالا چی میشه یه دلقک به آقای اسد تبریک بگه؟!
من به روحانی رای نداده ام و به ایشان اعتقادی هم ندارم ولی رای مردم و عنوان ریاست جمهوری می طلبد که حد اقل ها را از یاد نبریم
احمد
درسته ولی به یک شرط وآن اینکه ایشان بدانند رئیس جمهور ایران اسلامی مدافع جبهه مقاومت در منطقه هستند . ایشان ادعا کردند که ما را به آمریکای لاتین چه کار ما سیاست بلدیم و اول باید با همسایگان و منطقه خود تعامل داشته باشیم بعد در عمل منطقه را فراموش می کنند و با آمریکا تعامل می فرمایند !!!!
احمد
تایید یک آدم یا یک حکومت عوضی از کسی سنخیت اورا با طرف مقابل تداعی می کند . بگو با که ای تا بدانم چه ای ؟!
در ايران گروه ... بر مردم سوار شدند.
قیافه شما ببشتر به دلقک ها می خوره

وقتی داعش و النصره و بر و بچ اومدند ناموست رو بردند و بعد سرتو مثل مرغ بریدند ؛ بعد معلوم میشه چه کسی دلقکه
داعش سر این هارو ببره....اینها خودشون مثل داعش و النصره ساخته و دست پرورده انگلستان هستند.....
داعش و القاعده و النصره و بهاییت فقط با حزب الله دشمنند و بس و البته کم کم دارن می فهمن که ما هم مثل مقتدامون امیر المومنینه و تا ریشه اینها را نسوزونیم ول کن معامله نیستیم......
این دلقک های سبزک تعصبی روی ناموسشان ندارند
ناموس خود را دو دستی به داعش و نصرت می دهند و به هرکس که جلویشان را بگیرد فحش می دهند
بگذارید سرشان به همین شغل شریفشان گرم باشد
ولشان کنید
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما این است که فقط چشم به دهان کد خدایتان دوخته اید ملت ومردم در نظر شما هیچ
بنده خدا
ببخشید آقای کند رو که ما داریم تند مییریم، باشه!!!!!!! وایمیسیم تا تو برسی....
شما تندروهای دلقک فقط واسه ارباب اسرائیلتون دم تکون می دید ...
کوروش گاریچی
عجب حرف مفتی زدی رژیم سگی که نهایت کینه را از تندرو ها دارد و مدام قربون صدقه کند رو ها میشه حال چی شد رژیم سگی شد طرفدار تند رو ها ؟
ماهان
United States
خدا رو شکر اسد دلقکه همه کسانی که شما براش سینه چاک می کنید با همه پول و قدرتشون نتونستن برش دارن!!!!
hedayat
بشار دلقک بدجوری آمریکارو سوزونده بالام جان که اینجوری نوکرای آمریکا بهش فحش می دن. اشتباه می گم؟؟؟
hedayat
این حرکت اقای رئیس جمهور محترم دقیقا خلاف نص صریح فرمایشات رهبری و در جهت اهداف اقای رفسنجانی است و همان سیاستها. خدا به خیر بگذراند این دوران را.
حسین ف
حرفهای شما کاملا شبیه حرفهای آمریکا و اسرائیل و غرب میباشد ، اگر من وزیر امور خارجه آمریکا بودم به تو پناهندگی سیاسی میدادم
کوروش گاری چی
نه خیر مجبور نیستند فقط مجبورند دم کدخدا را ببنند و از اوباما تعریف کنند و به به و چه چه بگن
بالام جان مردم سوریه بهش رای دادن یادتون رفته شما جلبک ها چقدر نگران مردم سوریه بودید؟
Iran, Islamic Republic of
لابد نگرانن اشتون ناراحت شود
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریم . روحانی مرد سیاست و تدبیراست و مثل تندروهای نادان ، دلقک و بازیچه روس و چین نیست .
اين حرفت ديگه اوج مضخرف گويي بود
پس عرف سیاسی کجاست...؟
Iran, Islamic Republic of
بعد ... جناب معجزه... اونقت این رفتارشون رو هم از سر همین سیاست و تدبیرش میدونی؟!!!!!!!!

خوش به حال روحانی با این طرفداران نابغه!
کریم شیره ای
حالا گیریم این یکی نابغه در پیتی اشت در مورد گلشیفته و کادو تهرونی وگوگوش و شروش که به روحانی رآی دادند وفرهیخته هشتند شی میگی اینها هم نابغه در پیتی اند به نژر تو؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی فکر میکنید ایشون خوابه؟!
محمد
بهتره بگیم بازیچه آمریکا و کندرو
mostafa
پس می خواستی مثل خاتمی و امثالش بازیچه آمریکا و غرب باشه . شما آمریکایی ها بهتره دهنتون رو ببندید . سیاست رییس جمهور عزیزتون هم بدرد همون آمریکا میخوره نه بدرد کشور
... امریکایی جای تو در ایران اسلامی نیست.....
کریم شیره ای
moshtafa ژون لا مچکریم
باید غصه خورد به حال روحانی که یک دلقک بدختی مثل تو حامیشه !
گویا پیروزی اسد هم اسرائیل رو ناراحت کرده و هم برخی کاسه لیسان داخلی و هم افراطی های افسادطلب را !
عزب اوغلی
از سوز دل حرف میزنی ما آمریکا که ارباب تو و ارباب اربابته رو زیر پا گذاشتیم هر کشوری بخواد به این مملکت چب نگاه کنه همنطوره چین و روسیه و آمریکا نداره ولی شما و امثال شما حتی نوکری آل سعود را هم میکنید
کریم شیره ای
احشنت دقیق مشل خودم فکر میکنی ژنده باد آمریکا و کدخدا و اوباما مرگ بر تندروهای ژد آمریکا و ژد طالبان و ژد تکفیری و وهابی
قمر تاج خانوم
ننه حیا کن چرا حرف مفت میزنی الهی که اون زنبیل کلا بخور تو سرت با اون ...
جهان یه چیزی میگی ها؟! اونوقت کدخدا ناراحت نمیشه؟!
m
کسی که خودش رو به خواب زده تنها راهش اینه که ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اونکه خط و مشی اش مشخصه!! حالا نمی دونم شما چرا این موضوع رو شورش میدی ؟
حبیب
احتمالا به خاطر سواد بالای روحانی و بی سوادی بشار اسد هنوز تبریک نگفته
Iran, Islamic Republic of
مگرآقای روحانی مثل شماتندروهای متحجر، بیکاروعلاف هستند که به نوچه هایی مثل بشاراسد تبریک بگویند ؟ درود بردکترروحانی باد که منتخب اکثریت مطلق ملت ایران هستند و مثل مردم عمل میکنند .
United Kingdom
اکثریت مطلق نیم درصدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7 درصدی
در جواب ناشناس ! بی ادب هر وقت کاندید مستقل داشتید و به این زیست انگلی پایان دادید بیا اینجا رجز بخون !
لابد باید به نوچه های اسرائیل تبریک بگوید تا شما متحجرین افسادطلب خوشتان بیاید ؟
اینها همه از آثار سوزش پیروزی اسد است ...سوزش زیاده ، نیاز به آب دارید ....
محسن
Iran, Islamic Republic of
اینها اصولا مشکلشون با درصد های بالاست. یعنی 63 یا 89 درصد چیز خوبی نیست و از آنجایی که بسیار اهل ظریف کاری هستند با دهم درصد بسیار راحت ترند!
احمد
50% هم حد وسط است و ایشان هم گفته که من معتدلم !!!
Iran, Islamic Republic of
50.7 که اینقدر پز نداره.
Iran, Islamic Republic of
تازه با احتساب مشارکت حائزین شرایط میشه رای حدود 30 درصد واجدین شرایط !
شم شمه کوره
حال شده دقیق 7 درصد
Iran, Islamic Republic of
احسنت! ما بيسوادها معني اكثريت مطلق رو تا پيش از اين نميدونستيم كه حال فهميديم! 50% يني اكثريت مطلق!
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران به روحانی: تبریک بگو...

آمریکا به روحانی: تبریک نگو....

آیا روحانی دلش به حال ملت می سوزد یا ...؟
پوران دخت جون
اصلاح طلبند دیگه بضظی هاشون هم سبز آمریکایی انگلیسی هستند
جان
اكثريت مطلق
بي سواديت از حرفت مشخصه
البته احتمال 88 هم...
مهدی
آهان
260 هزار تای اضافی شد رای اکثریت
بابا 50 درصد واجدین شرایط به روحانی رای ندادن
بفهمید
کریم شیره ای
به جهنم که رآی نداند همینکه گلشیفته و کادو تهرونی و کوگوش ملوش و شروش ژون رای دادند کافیه در شدو وللش
کدوم اکثریت؟؟؟؟؟؟

همون 51 درصد رو میگی

تازه با این مملکت داریشون خیلی ها از رای دادنشون پشیمون هستند
Germany
من که واقعا پشیمونم
ابرومون رو داره میبره
Iran, Islamic Republic of
۵۱ نه
۵۰ و نیم درصد



دولت فیفتی فیفتی
کریم شیره ای
به جهنم که پشیمون هشتند آب بریژند دشتشونو بشورن
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه؟
به دكتر سلام برسون
Iran, Islamic Republic of
ولی فکر کنم شما تندرو ومتحجر هستید که هم دست تکفیریها جانی در سوریه شدید واقعا که هم تبپ هم هستید
زهرا
چه خوب شد معنی اکثریت رو هم فهمیدیم!!!!
بی سواد
بله ایشون بیکار نیستن که به قول شما به نوچه هایی مثل اسد تبریک بگویند ولی در عوض...
کریم شیره ای
اه شنت اشلاح طلب ژون
حبیب
Iran, Islamic Republic of
ای بابا چه توقعی دارید شما!!!!!!!!!
مجتبی
داره میره ترکیه
فعلا تبریک نگه بهتره
ارمیا
جهان جان شما دیگه چرا؟...
مگه خبر نداری که همین کارهای دولت چقدر اسد و مردم سوریه رو دلخور کرده...
سوریه ای که این همه مصیبت کشید به خاطر جانب داری از ایران...
United States
سوریه بخاطر ایران عذاب نکشید
بلکه در راه آزادگی عذاب کشید و بخاطر آزادگی ایران از ایران هم دفاع کرد
ابن الشهید
ما مردم ایران پیروزی بشار اسد را به رئیس جمهور منتخب سوریه و ملت سوریه تبریک میگوئیم.
سرخس
ممنونم ابن الشهید ممنون تشکر از پیامت
اکبر
Germany
اقای روحانی فکر میکند با تبریک نگفتن احتمالا توافق ژنو به نتیجه خواهد رسید یادشاید کدخدا به وی دستور داده که تبریک نگه اینو بگیم که امام گفته امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند اقای روحانی نترس در ضمن مشکل توافق تا ابد حل شدنی نیست
میررا اقا
اگر در موضوع هسته ای به توافق نرسند با شجاعتی که از روحانی سراغ دارم بی درنک تآسیسات هسته ای را قفل میکنه و محل سگ هم به غربی نمیذاره
اجازه دست اکبر آقاست فعلاًکسب تکلیف نشده است
مهدیار
Iran, Islamic Republic of
زدی تو خال........ دمت گرم
اجازه اکبر...هم دست کدخداست واونا اجازه نداده اند
محسن
Iran, Islamic Republic of
نخیر آقا آمریکا ناراحت میشه!
کریم شیره ای
خب اجاژه اش دشت اکبر اقا باشه مگه عیبه خب داره احترام بژرکتر اژ خودشه نیگه میداره عیبه به نژر تو ؟ معلوم میشه بویی اژ اشلاح طلبی و اعتدال و تدبیر و امید و کلید نبردی
abbas
Iran, Islamic Republic of
ما از طرف اقای روحانی به منتخب مردم سوریه تبریک میگیم و خوشحال هستیم که به سبک امریکایی دموکراسی رو قبول ندارن اونهم از نوع زوریش
تا چشم شما براداری قاچاقچی کور بشه .حروم لقمه ها
حروم لقمه اونهایی هستند که نونش توی رابطه با امریکا و لغو فعالیتهای هسته ی
ادب .....
بیچاره تا جایی که ما خاطرمون هست قاچاقچی ها از شما حمایت می کنند ؟
ظاهرا افسادطلب های داعشی هجوم اوردن دارن اینجا لجن پراکنی می کنن !
حروم لقمه؟ شماها که بهایی و وهابی هستید چی؟
فعلا کی داره برای پادشاه وهابی عربستان ...؟؟ ... اقا که رفیق فابریک وهابی هاست
حسین ف
کافر همه را به کیش خو بیند از چه ناراحتی
معلومه دستی توقاچاق ولقمه حروم وتکفیری ها و..داری ها ...ناقلای تکفیری !!!!!
با شنیدن ۸۸٫۷ درصد شوکه شده آخه ... در ثانی نمیخواد کدخدا ناراحت بشه و مذاکرات ترکمنچای را تحت الشعاع قرار دهد ثالثاً شاید متنی را آماده می کنند که دو طرف راضی باشن یعنی برد برد
منظورت همون ژنوچای خودمونه؟!
خوب ، ايشون در حد اسد نيست كه تبريك بگه
50درصد كجا 88 درصد كجا؟؟؟؟؟
همایون
او نه از ماست، نه با ما، چه برسد به مقاومت.
سرلك
به اين آدم كش بايد تبريك گفت؟ به كسي كه به خاطر قدرت اين همه مردم را بدبخت كرد و كشت؟ ... تو حلقش بايد بكنند نه تبريك ،
اگه این همه آدم رو بدبخت کرد پس چرا خود مردم سوریه اون هم با این همه میزان مشارکت بهش رای دادن؟
Iran, Islamic Republic of
آخه اینا نیست دچار توهم تقلبن... فک میکنن تو هر انتخابی که هم سو با امریکا نباشه تقلب شده
شم شمه کوره
چه ایرادی داره دمکراسی آمریکایی یعنی این
کریم شیره ای
با ژور شلاق بوده
Iran, Islamic Republic of
به تکفیریا میگی آدم؟؟اونا هم مین نظرو راجبه توئه بچه شیعه دارن؟؟
Iran, Islamic Republic of
میزان مشارکت 73 درصد مردم سوریه تودهنی محکمی هم به شما وهم کدخدایتان زدند
نوچه کدخدا
کریم شیره ای
بی انشاف های لا مروت به من مردنی هم تو دهنی ژدندشانش آوردم دندون نداشتم وگرنه 6 تا دندونم میریخت تو گلوم
لک لک !
اونایی که کشته شدن همفکرای جانی شما و پاچه خوران اربابت آمریکا و اسرائیل بودن !
چیه حالا خیلی ناراحتی سطل زباله بدم خدمتتون برای آتیش زدن؟
کریم شیره ای
شرلک خاک تو ملاجت با این نژر گذاشتند آبروی من را هم بردی میخواهی همه بقمند که ما طرفدار تکفیر ها هشتیم یه کم شیاشت داشته باش همه شی رو لو نده
به کوری چشم آدمکشهای تکفیری دیدید که نزدیک 89درصد مردمش بهش رای دادند ودوستش دارند مهم هم اوناهستند،نه شمای آدمکش تکفیری .
علی
Iran, Islamic Republic of
نه جانم انصاف داشته باش. اسد می توانست کشتی را رها کند و به دنبال زندگی خود برود. اما مردانه ایستاد و از ملت و کشور خود در برابر گرگان و نوچه هایشان دفاع کرد.
سرلک
تو مشکلی داری که با انتخابات و رای مردم حل نشده
راه حلقی - که برات کاملا آشناست- شاید مناسبت باشه اما بهتره بری پیش کریم شیره ای
دوات پیش اونه
از کدخدا میترسه
Germany
تو را به خدا رئیس جمهور ما و دولتش رو باش
از بی تدبیری و بی برنامگی دولت در عرصه فرهنگ و اقتصاد در عرصه داخلی تا عقب نشینی و سر سپردگی در سیاست خارجی
لابد اینم یکی از مفاد قرار داد "ترکمنچای" ژنو
خدایا کی این سه سال تموم میشه
روحانی اولین رئیس جمهور 4 ساله ایران
البته اگر به جایی نرسه که کمتر بشه!
عالییییییییییی بود
Iran, Islamic Republic of
داداش اوباما جونشون ناراحت میشه خب.چرا آب به آسیاب دشمن میریزین؟؟چرااااااااااااا؟؟
مودی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیرت انگیز است که رییس جمهور ما انتخاب بشار اسد را تبریک نگفته است.... جدای از تمام روابط استراتژیکی که سوریه با ایران دارد و به عنوان سرپل محور مقاومت هم عمل میکند حداقل به عنوان کشوری که از روابط معمولی هم با ایران برخوردار میبود جا داشت رییس جمهور انتخاب او را تبریک میگفت... ولی گویا ناراحت نشدن کدخدا اصل اولیه در سیاست خارجی دولت یازدهم شده است....
کاش عوض فرستادن تبریک عید نوروز یه تبریک به اسد می گفت
کریم شیره ای
پش درود بر کدخدا بعدش هم به پدر خونده تا چشم شما شیش تا بشه شیش تایی ها شیش تایی ها شیش تایی ها
دولت تدبیر و امید؟؟؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
احتمالا این هم از قسمتهای محرمانه توافق ژنو یا مذاکرات هست
شراره قلیان پور
احتمالٱ نه قطعٱ
از یار امریکا بیش از این توقعی نیست من کلا نا امیدم از این دنیا از همه به غیر از خدا
سل المصانع رکبا تهیم فی الفلوات
تو قدر آب چه دانی که در کنار فراتی
ایمان
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با توجه به شرایط خاص منطقه و ایران ایجاب می کند در شرایط فعلی با حساسیت خاصی حرکت کنیم و نباید با مسائل احساسی برخورد کنیم. مطمئنا دکتر روحانی بیش از هر رئیس جمهوری از نتیجه انتخابات سوریه خوشحال است و نباید آن را این قدر علنی بیان کنیم چه انچه بر همگان روشن است که بعد از اتخاب دکتر روحانی نه تنها کمک های ایران به سوریه کم نشده است بلکه بیشتر نیز گردیده است.
به تمام معنی ماست مالی کردی.
سوسن کوری
آب هم قاطیش کرد
عذر بدتر از گناه!!!!!
داریوش پلنگ
عذر بدتر از گناه جونم فدای کدخدا
ایمان جان اتفاقا اسراییل هم همین واکنش رو نشون داده. احتمالا سرور و نگرانی های هردو مشابه بوده است.
منصور
Iran, Islamic Republic of
اینها رای 88،درصدی راقبول ندارند مثل رای سال 88 احمدی نژاد را،ولذا تبریک هم نمیگویند چون لابد تقلب شده مگر اینکه رایشان 50/08باشد آن وقت هم قانونی هست هم تبریک میگویند وهم اینکه امانت مردم کاملا حفظ شده وهرکس هم مخالفت بکند یاحسود است یا بیسواد
چون لابد تقلب شده مگر اینکه رایشان 50/08باشد آن وقت هم قانونی هست هم تبریک میگویند وهم اینکه امانت مردم کاملا حفظ شده وهرکس هم مخالفت بکند یاحسود است یا بیسواد
کریم شیره ای
دو کلمه آخری رو تٱیید میکنم
Iran, Islamic Republic of
احتمالا انتظار داره يكي به خودش تبريك بگه!
عزیز من نگران نباش .دکتر روحانی حواسش هست. شما عجله داری.
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم همه حواسش به نظرات کدخداست
متین
کاملا موافقم . زدی تو خال ! تمام !! حواسش به کدخداست!!!
کریم شیره ای
راشت میگه عجله نکن اینشالان این شنه نه سشنبه دیگه تبریک میگه
Iran, Islamic Republic of
کاش کمی تدبیر داشتید و دلسوز مملکت و ملت بودید: اولا سیاست چیزیست تا در آن مقام و پست نباشید نباید نظر مطلق بدهید.
ثانیا با توجه کمک به سوریه و همچنین حل بحران تحریم شاید به نفع شماها و مردم باشد که ایشان خواسته قلبیشان را برآورده نکند و از روی سیاست و بهتر پیش بردن روابط بین الملل به سوریه و بشار تبریک نگوید.
ثالثا کاش کمی تدبیر که داشتید یه کم سیاست هم قاطیش بکنید.
طبق معمول سانسورش کن و نظرات نزدیک به ذهن خودتان را بذارید
ماشاء الله به تدبیر و دلسوزی شما !

ببین کیا دم از دلسوزی می زنن !!!
اردوکشان خیابانی و فتنه گران !!!
اف بر وادادگان
کلید ایشان به قفل اونجا نمی خوره
شل گوش میرزا
مگه کلیدشو به قفل اینجا خورده
Amir
آقایییییییییون
خانوماااااااااااااا

شناسنامه تون کو ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت!!
حرف اصلي رو زدي جانا!
کامبیز
شناسنامه ام پیش مامانم ایناست
ایرانی دوست
شاید روش نمیشه
آخه ایشان کمتر از 51 درصد از آرای داده شده را اخذ کرده ولی هی میگه مخالفین پیام انتخابات رادرک نکردند
ولی بشار اسد بیش از 87 درصد آرا رابه خود اختصاص داده وبه همه مردی که رآی داده انداحترام میگذارد ومهمتر از این اینه که دروغ نمی گوید
احسنت احسنت دلیل اصلیش همینه
"روش نمیشه "
را خوب اومدییییییییی آخه زیز 51درصد کجا و87 در صد کجا ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هیهات هیهات! اوباما و کری از انتخاب اسد ناراحت باشن و روحانی خوشحال باشه؟!!
این از جوانمردی به دور!
Iran, Islamic Republic of
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمی شه...
سهراب چماق پور
با کلید کلید گفتن هم در بازنمیشه حسن در واکن منم پشت در باز کن منم این چه واکردنه این ز اقبال منه وای این زاقبال منه
Iran, Islamic Republic of
این کار روحانی با روحیه انقلابی در تضاد است
سید مهدی
آخه فریدون و ...آه ببخشید حسن فریدون و کامبیزو آرشو خشایارو بچه های فرنگ دیده و فرنگ رفته و فرنگ درس خونده که اسد و امثال اسد براشون اصلاً وجود خارجی نداره .. چه داخل آدم اند ؟؟ کی اند اصلاً اینها ؟؟ سِیر و سیاحتو عشق و حالو پارتی دادن تو کاخ شاه و کبابو عشق است بابا . ول کنین این اُمل بازیها و این رفت و آمدها و این خاله بازی هارو ... آدم خنده اش میگیره که از یه مشت رفیق فابریک جرج سوروس و مادام الیزابت و عمو سام توقع این جنگولک بازی هارو داشته باشه /

باشد تا آفتاب صبحشان برآید /
کیوان
Iran, Islamic Republic of
فقط می تونم بگم ...
Iran, Islamic Republic of
از مقتضیات سازش با امریکا ، توجه به لبخند ها و اخم های او و تنظیم روابط کشور بر ان اساس است .
Iran, Islamic Republic of
به تدبیرشون ، « ادب» هم اضافه شد!
شیخ حسن با این کلیدات ابروی ملت رو نبری
شهاب
Iran, Islamic Republic of
موضوع بی اطلاعی نیست. موضوع تعهدات پنهان در عهدنامه ژنو است.
آدمیزاد
Colombia
دقیقا همینطوره که گفتید.
در جنایات اسد بعثی شریک نشدن هنر است ...جهان نیوز اسد مسلمان مومن است؟؟؟؟اسد انقلابی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟اسد کیست جز یک بعثی درمقابل جمایت از کشور ما نفت مجانی گرفت دیگر بس نیست؟؟؟؟؟
یک کلمه هم از مادر عروس !
آل صیهون
آفرین خوب گفتی زنده باشی خدا امثال شمارو برای آل صیهون حفظ کنه درود بر موسوی و کروبی و خاتمی
آدمیزاد
Colombia
در دوران جنگ تحمیلی این خانواده "اسد" بود که با جان و دل با ایران همراهی کرد حتی عربستان به اسد پیشنهاد داده بود که اگر از دوستی با ایران دست بردارد صدها میلیون دلار به او پرداخت کند اما اسد مردانگی کرد و نپذیرفت و همبستگی با ایران را ترجیح داد.
چیه از اینکه تروریست های همفکر شما را تار و مار کرد ناراحتی ؟
تو برو جیرتو از اسرائیل بگیر ..بدو ...
صنم
اگه اسد هم فقط 51% آرا شرکت کنندگان رو بدست می آورد حتما تبریک میگفت. ولی وقتی بالای 80% رای آورده دیگه تبریک نداره که بی سواااااتهاااا.
بی شناسنامه هاااا.بی تدبیرهااااا.بیکارهاااااا
Iran, Islamic Republic of
شما مثل اينكه بعد از يك سال متوجه نشديد كه پارسال تو انتخابات شكست خورده ايد!
اگر پارسال كانديداي شما راي آورده بود باب ميل شما به اسد هم تبريك مي گفت!
7 درصدی ها!
آخه شما 7 درصدی ها را سننه ؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
منتظر مونده ... بهش اجازه بده موضع گيري كنه ؟
به نظر ميرسه همونقدر كه امريكايي ها از انتخاب بشار اسد ناراحتن ايشان هم بهمان مقدار ناراحته . گويا رقيبش در انتخابات سوريه پيروز شده .
پوران دخت جون
ما پس از شاهکار توزیع سبد کالا و اسم نویسی یارانه ای فهمیدیم عجب کلاه نمدی ای سرمون رفت
jamal
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
من سیاستمدار نیستم ولی تحلیل جهان نیوز پسندیده است
آقای رییس جمهور قطعا مصالح جمهوری اسلامی ایران را در نظر خواهند گرفت
شراره جون
مصالح جمهوری اسلامی در اینه که به اوباما لبخند بزنه به اسد اخم کنه
سید
هنوز از فرمانده بزرگترش جناب آقای خاطره اجازه نگرفته آخه خودش و ...ش یک مدت نظام و حکومت بشار اسد وسوریه را قبول نداشتند و مردم سوریه را به رفراندوم دعوت میکردند الان هم که رفداندوم شده و بشار پیروز شده شاید مثل انتخابات خودمون در سال 88 معتقدند تقلب شده! بخاطر همین هم به خودشون اجازه نمیدن که به ملت سوریه بخاطر انتخابشون تبریک بگن
محمد حسنی
ای بابا.آخه این چه سوالیه؟مگه نمی دونید ایشون میخواد با دنیا بسازه.اگه به بشار پیام تبریک بده نمیشه با دنیا(آمریکا)بسازه!دنیا جون ناراحت میشه.
مهدوی
United States
هی گفتم بگذارید یونسی راحت حرف بزنه تاپشت پرده هارا لو بدهد زودبهش حمله کردید ساکتش کردند این دولت یک پکیج کامل ازسیاست خارجی مقبول آمریکاو ... رادرحال اجرا دارد فقط مزاحمشان حضرت آقاست که خداحفظش کند
feri
Austria
شاید ایشان اسد را دشمن اسلام و ایران و جک استراو انگلیسی را دوست اسلام و ایران بدانند.!!!!!
اصلاح طلبان که اغلب دشمن اسد هستند نیز در رسانه های خود همواره همین موضع را دارند یعنی مخالف پیروزی اسد و مبارزه با اسرائیل و عربستان وامریکا وانگلیس را رد می کنند!!! . آیا اسد بیشتر دشمن اسلام است یا امریکا و انگلیس؟؟ آیا اسد بیشتر آدم کشته یا امریکا و انگلیس وعربستان و اسرائیل.؟؟
هم موضعی با غرب در جریانات سوریه یعنی اعتدال یا ابتذال ؟؟؟؟ آیا مقامات غربی که به ایران می آیند بلافاصله با ضد انقلاب ودشمنان ولایت فقیه دیدار میکنند اینها دوستان ایران و اسلام هستند؟؟؟؟ اگر اعتدال یعنی مماشات با انگلیس و امریکا و اسرائیل و عربستان پس آیا امام حسین ع و یاران باوفایش که مبارزه با دشمنان اسلام و یزدیان را بر عافیت طلبی ترجیح دادند اعتدال نداشتند؟؟؟!!!
آیا اسد دشمن اسلام وایران است یا امریکا و انگلیس و اسرائیل و عربستان وهابی؟؟؟؟ آیا ایران بیش از صد سال توسط غربیها غارت نشده است ؟
آیا کودتای 28 مرداد را که حاکمیت دیکتاتوری پهلوی را به ایران تحمیل کرد برای غارت نفت ایران آنهم بنام دموکراسی و آزادی ، اسد انجام داد یا امریکا و انگلیس؟؟؟؟ کشف حجاب و شرابخواری را پهلوی به دستور اربابانش امریکاو انگلیس برای نابودی اسلام در ایران رواج دادند حالا باید با آنها مدارا کرد و با اسد مخالفت؟؟؟
http://iusnews.ir/fa/news-details/131625/
احمد علی جهان بین
آقای رئیس جمهور سلام ، یا الله یا الله
رییس جمهور محترم جناب آقای روحانی :
دکتر،
حجت الاسلام،
حقوقدان،
معتدل،
راستگو،
مدبر و خردمند،
نقدپذیر،
بازگرداننده اعتبار به پاسپورت ایرانی،
غیر متوهم هوشیار و
با هویت شناسنامه دار :
خدمت شما عرض می شود که کشور های جهان در رابطه ما چند دسته اند :
دوست ما
دشمن ما
حریف ما
رقیب ما
که سوریه قطعا از دوستان ما و آمریکا قطعا بزرگترین دشمن خارجی ماست ، بنا براین قهقهه های مستانه وزیر خارجه شما با همتای آمریکایی اش و بی توجهی عمدی شما به مهمترین کشور دوست ایران هیچ عنوانی جز بی خردی ، حماقت ، غفلت و در نهایت خیانت ندارد .
خوانندگان بدانند که تنها کشور عربی که واقعا از ایران در طول جنگ حمایت کرد سوریه حافظ اسد پدر بشاراسدبود که حتی خط لوله نفت عراق در سوریه را بست .
بی سواد
شناسنامه داری انتقاد کردی؟/اگه نداشته باشی با خشم حاج حسن روبرو میشی
کریم شیره ای
غلط کرد که خط لوله رابشت اگر مردم شرما بخورند باید برن شلغم هم بخورند معلوم میشه این بابا باباشم دیکتا تور بوده تاژه خیلی نامرد بوده که شدام حشن عرب را ولکرده اومده ایران رو گرفته ای ژد عرب روحانی ژون خوب کردی که تبریک نگفتی شیش تا فحش هم بهش بده
mohammad
Iran, Islamic Republic of
جناب رییس جمهور واقعا که...
روحانی نشان میدهد از نظر فکری با ... تفاوتی ندارد
علی اصغر
این آقا که در سازمان ملل گفت ما خواهان روابط با کل دنیا هستیم بجز کشور اسرائیل !! چی شد که با نزدیک ترین همپیمان منطقه ای مان این گونه رفتار میکنه حالم از هرچی راستگو یان و اعتدال و تدبیر و امید و کلید و.... بهم میخوره
آدمیزاد
Colombia
ببینید اصلاح طلبها بدنبال هیچ برنامه و باور خاصی نیستند تنها هدف اصلاح طلب ها اینست که "دلار " ارزون بشود و بدون ویزا بتوانند به خارج سفر کنند برای همین حاضرند هر چه که آمریکا بگه بی چون و چرا بپذیرند.
اسد سکولار است و همه اقلیتهای مذهبی هم طرفدارشند و مخالفانش در سوریه از تندروترین اسلامگرایان سنی و وهابی بروش طالبانند پس از لحاظ منطقی" اسد "باید به منش اصلاح طلبان نزدیکتر باشد اما اپوزیسیونیهای ما (چپ و راست)افقط از دیدگاه آمریکا پیروی میکنند .
ملک
آخه اگرایشون تبریک بگه دل هاشمی جون میشکنه
بجای فکر پاسخ به خدا، در فکر پاسخ به کدخدا
بنده
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی ظاهرا" به آرای بیش از 50% +1 آلرژی دارند.
احتمالا میترسند روح توافق ژنو صدمه ببیند
مجتبی رازمند
این پیروزی ثمره ی خون شهدای مقاومت بوده و از جریان وادادگی در مقابل غرب انتظار بیشتری نمیره
علی
کلا یه نفر باید ایشونو از خواب بیدار کنه!
جواد
سلام دوستان عزیز
خواهش میکنم از رییس جمهور توقع ارسال پیام تبریک به این زودی نباشید
چون مسلما شنیدن خبر پیروزی مطلق 87درصدی اسد برای ایشان که با تزلزل و اختلاف نیم درصدی رییس جمهور شد شوکه آور شده و هنوز باورشان نمیشود که مردم سوریه به مقاومت رای داده اند.
به امید روزی که سرتیتر روزنامه ها شود:
(((( روحانی! اولین رییس جمهور 4ساله ایران ))))
انشاءالله
احمد
چه صبر عظیمی داری تو که تا چهار سال می خواهی تحمل کنی !!
United States
همتووووووووووووون بی صوادید
Romania
چیزی که به مذاق حاج حسن خوش نیاد همینه. ما که خودمون همون روز رای گیری به مردم سوریه تبریک مونو فرستادیم.چشم به راه بیام تبریک حاج حسن نیستیم.
بابا این دولت به رییس جمهور سفاک مصر تبریک گفت چون آمریکا خواسته بود حالا انتظار دارین به بشار اسد تبریک بگه چقدر افراطی هستید و کم عقل
Iran, Islamic Republic of
آی گفتی...
هاشم
فقط منافع حزبی براشون مهم هستش
اصلاح طلبها دلشون از بشاراسد خونه شما چه انتظاری دارید کافی است چند دقیقه با اینها هم کلام شوید کدخدا رابچسب
حسين
انتخاباتي كه بدون رقيب جدي برگزارشود مشروعيت نمي تواند داشته باشد سيسي درمصر وبشاردرسوريه اينگونه انتخاب كه مهندسي شده رئيس جمهورشدند
United States
تقلب شده بریزید تو خیابون !
از کی تا حالا 73 درصد شده غیر آزاد ؟
حتی تو کشور محبوب تو آمریکا تو عمرشون 50 درصد رای ندادن !
خودم
انتخابات فرمایشی و فرمالیته که تبریک گفتن نداره. انتخابات سوریه ورئیس جمهورشدن اسد منو یاد انتخابات عراق درآخرین روزهای دیکتاتوری صدام میندازه. دراون انتخابات صدام با 100 درصد آراء به ریاست جمهوری انتخاب شد! حالا الان وضع یه کم فرق کرده. دیکتاتورها برای اینکه بگن ماهم واسه خودمون دموکراسی داریم یه ریزه از 100 درصد کمتر برای خودشون درصد قائل میشن. مثل 98 درصد السیسی توی مصر و 88 درصد اسد درسوریه. درهرصورت هردو دیکتاتور و جنایتکار هستن فقط درصدشون کم و زیاد داره. البته برای اینکه ریا نشه دیگه از 63 درصد پایین تر نمیان!
شمس
توی ساده لوح مصر و عراق رو با سوریه مقایسه میکنی تا حالا با یک سوری از نزدیک صحبت کردی ببینی چقدر عاشق خاندان اسد هستند پس انتخابات آمریکا هم که د‌و کاندید داره غیر دموکراتیکه چرا اونجا نطق نمیکشید در ضمن مشارکت بالای مردم تو سوریه و رای قاطعش تو دهنی محکمی به شماست.
Germany
احتمالا ايشان منتظر اجازه كدخدا هستند
فرهاد
لعنت خدا و رسول خدا بر کسانی که مصلحت ملت و انسانیت و اسلام را بخاطر مصلحت خودشان و کدخدا هایشان زیر پا میگذارند
ای کاش آقای روحانی معنی همپیمانی سیاسی و استرتژیک را از این حضرات اروپایی ها یاد می گرفت. این ها چنان از پروشنکنو حمایت می کنند که او را حتی زمانی که تحلیف هم نشده است به نرماندی دعوت می کنند و با او مثل یکی از سران کشور های مطرح دنیا معامله می کنند ، قسط های پرداخت نشده اش را می پردازند و هزار ها کارهای تبلیغاتی ، مالی ، سیاسی دیگر تا مقابل روسیه "همپیمانی" خوشان را نشان داده باشند.
اما آقای روحانی اینقدر از سیاست می فهمد که نماینده برای رژیم کودتایی مصر می فرستد ، ولی یک پیام تبریک خشک و خالی هم دریغش می آید برای بشار اسدی نمی فرستد. بشار اسدی که با تروریست های سلفی می جنگد که مزار خانم زینب کبری (ع) را خراب کرده اند و رایزن فرهنگی سفارت کشور ایران را در لبنان کشته اند و هزاران جنایت دیگری که مرتکب شده اند ، و آخری آنها همین حمله به سامرا بود.
واقعا اگر هوش و هواس ایشان در سیاست خارجی اینقدر است ، که وای به حال ما.
الف خ
اخرکدخدای روحانی روحانی حکومت بشاررا قانونی نمیداند
از کودتا چیا حمایت میکنیم بعد...

http://www.tabnak.ir/fa/news/406433/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%B3%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%DB%8C%D8%A7%D9%86
آخه کدخدا هنوز بهشون اجازه نداده تبریک بگن چون کدخدا نتیجه انتخابات سوریه رو قبول ندارن!
لطفا دروغ نگوید
ه گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیامی به بشار اسد، برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست‌جمهوری در سوریه را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

متن پیام حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای بشار الاسد

رئیس‌جمهور منتخب جمهوری عربی سوریه

السلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه حاکی از اراده مردم مقاوم کشورتان برای حضور در صحنه سیاسی و تعیین سرنوشت خود بود.

اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این رخداد مهم که گامی امیدبخش در مسیر مردم‌سالاری است، پیروزی ملت سوریه و جنابعالی را صمیمانه تبریک می‌گویم.

نتایج این انتخابات نشان‌دهنده اعتماد مردم سوریه و عزم آنها برای حرکت به سوی ثبات، امنیت و وفاق ملی است.

رجاء واثق دارد که با درایت جنابعالی، سوریه راه خود را در مسیر صلح و آرامش و وحدت ملی طی کرده و از بحرانی که بر او تحمیل شده به سلامت خواهد گذشت و با مشارکت هر چه بیشتر مردم، مسیر انسجام ملت و سازندگی اقتصاد سوریه با وحدت و قوت پیموده خواهد شد.

سلامتی و موفقیت جنابعالی و امنیت، توسعه و پیشرفت روزافزون دولت و ملت دوست و برادر سوریه را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

حسن روحانی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران
اونایی که منفی دادید واقعا دلیلتون چیه ....
غیر اینه که بعد از شکست تو انتخابات عقده ای شدید
حسین
ریس جمهور جانب احتیاط را رعایت کرده!! یه چند روز صبر کرد تا ببینه بلاخره نتیجه قطعیه،کسی اعتراضی نداره،همقطارهای ژنوی نظری ندارن.بلاخره اون ته دلش آخر می بایست راضی بشه یا نه؟!
علیرضا
می خواستم انزجارخود را نسبت به عملکرد و تناقض در رفتار و گفتار آقای روحانی خصوصاً در موضوع سوربه اعلام کنم و بگویم با این خوش خدمتی ها به غرب نمی توان بر مشکلاتی که خود شماها مسبب آن هستید فائق آیید -شما و باندتان روزی در پیشگاه مردم محاکمه خواهید شد و آن روز دور نخواهد بود
ایشان کارهای مهم تری دارند، مانند پیدا کردن واژه در لغتنامه جهت خطاب کردن منتقدان :))))))
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، متن پیام دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای بشار الاسد

رئیس جمهور منتخب جمهوری عربی سوریه

السلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری سوریه حاکی از اراده مردم مقاوم کشورتان برای حضور در صحنه سیاسی و تعیین سرنوشت خود بود. اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این رخداد مهم که گامی امید بخش در مسیر مردم سالاری است، پیروزی ملت سوریه و جنابعالی را صمیمانه تبریک می گویم.

نتایج این انتخابات نشان دهنده اعتماد مردم سوریه و عزم آنها برای حرکت به سوی ثبات، امنیت و وفاق ملی است. رجاء واثق دارد که با درایت جنابعالی، سوریه راه خود را در مسیر صلح و آرامش و وحدت ملی طی کرده و از بحرانی که بر او تحمیل شده به سلامت خواهد گذشت وبا مشارکت هرچه بیشتر مردم، مسیر انسجام ملت و سازندگی اقتصاد سوریه با وحدت و قوت پیموده خواهد شد.

سلامتی و موفقیت جنابعالی و امنیت، توسعه و پیشرفت روز افزون دولت و ملت دوست و برادر سوریه را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران»
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا برای اوبامای باادب ناراحته چون اوباماهم ازپیروزی بشاراسدناراحته
حق پرست
شما مگر وکیل وصی بشار اسد هستید که برای برای رییس جمهور تعیین تکلیف می کنید؟ در تمام دنیا وقتی درصد رای مثبت از تعدادی بالاتررفت (صدام یادتان رفت؟ همین الان سیسی را نمی بینید؟ ) این وفقط به یک معنی است: انتخابات آزاد نبوده. وگرنه در کشوری مانند مصر که یک سال پیش مرسی ٥١ درصد رای آورده, چگونه است که حالا طرف مقابل بالای ٩٠ درصد رای می آورد؟ در مورد سوریه هم, درست است که تروریست ها ی القاعده مشغول جنایت هستند, ولی بشار اسد هم اصلا محبوب نیست, لااقل بالای ٨٠ درصد محبوب نیست, اگر بود که ٣ سال جنگ خانمان سوز نبود. سعی کنید دنبال حقیقت باشید نه سیاست.
دوست عزیز 30 درصد رای ندادن و از بین اونایی که رای دادن حدودا 15 درصد به اسد رای ندادن یعنی چیزی در حدود 55 درصد موافق و 45 درصد مخالف و فکر می کنم بعد از این جریانات در سوریه این درصد طبیعیه.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
تحولات سوریه جای تردیدها و پرسش‌های بسیاری دارد . در این کشور اگر چه عده‌ای تروریست خون و جان مردم به بهانه اسلام می‌گیرند اما واقعیت آن است که این انتخابات حاوی نکات مهمی است. بر کسی پوشیده نیست که این انتخابات تا حدی فرمایشی بود چرا که اسد عملاً رقیبی نداشت البته این به ما ربطی ندارد تحولات داخلی این کشور است اما همیشه باید صبر کرد تا مراجع ذیربط و ذیصلاح هر کشور صحت انتخابات را تأیید کنند و سپس پیام داد. ضمن آنکه اگر قرار است رویه‌ای در پیش گرفته شود باید برای همه کشورها باشد از جمله مصر. سوریه همپیمان استراتژیک ماست اما نباید از حول حلیم در دیگ افتاد. نظام حاکم بر سوریه نظامی تک خزبی، نظامی، سکولار و غیردموکراتیک است و اسد نقش مهمی در کشتن مردمان و شهروندان خود دارد اما بازی را غرب و رژیم‌های ارتجاعی عرب درست کرده و هیزمش را فراهم کرده‌اند بنابراین ما باید در پی منافع و مصالح خود باشیم و توجه داشته باشیم که با برخی کشورها از جمله سوریه همپیمانیم نه برادر.
شمس
سوریه تنها کشور عربی بود که در جنگ از ما حمایت کرد الان هم تاوان حمایت از ایران و مقاومت را میدهند وگرنه همانطور که غرب و امریکا از سکولارها و اصلاح طلبان ایران حمایت میکنند از بشار اسد که سکولار است نیز حمایت میکردند پس اینقدر بی انصاف نباشید و احساس خود تحلیلگری هم نکنید سوریه حتی برای انجام چند عملیات خاک خود را در اختیار ایران گذاشت ولی عشق آمریکا بد کورتون کرده متاسفم
فدایی امام سیدعلی
نداشتن رقیب حاکی ازمحبوبیت بشاراسددربین مردم هست وگرنه هیچ نوع محدودیت قانونی واسه نامزدشدن مخالفان وجودنداشت
بصیر
احتمالا کدخدا زده شده ...
علی رحمانی
از همان اولش معلوم بود این دولت چندان از سیاستهای نظام در قبال سوریه حمایت نمی کند
پیام تبریک ایشان در روز یکشنبه در برخی سایتها آمده
جالبه که خیلی ها بدون تحقیق از صحت موضوع بی خود با هم دعوا می کنن!!
دقت
Iran, Islamic Republic of
این باید در نظام بررسی شود
چرا رئیس جمهوری با 7دهم درصد
یعنی حتی کمتر از یک درصد بیشتر از 50 رای میاورد باید رئیس جمهور شود
باید این بررسی و حل گردد
چراکه این رئیس جمهور هیچ پایگاه و خاستگاه اجتماعی در جامعه ندارد چرا که آن حدود 50 درصدی که رای نداده اند کاملا مخالف وی بوده اند
توروخدا به فکر باشید؛ شما که دستتان در مجلس و دولت میرسد به فکر باشید تا راه حلی اندیشیده شود.
شاید بهتر باشد به سخنان رهبری در جمع جوانان در چندسال قبل در فارس مروری کنیم که فرمودند نظام منعطف است و میتواند انتخابات را بصورت پارلمانی برگزار کند.
خلاصه این مهمه که در سوریه که فردی به ظاهر ظالم ودیکتاتور وجود داره آنهم با شرایط جنگی و مخروبه 88 درصد رای میاره و در اینجا فردی که مدعی حقوقدانی است و سرهنگ نبودن! حتی یک درصد بیشتر از 50 هم رای نمیاره و با 50 وهفت دهم درصد باید رئیس جمهور بشه