جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۳
۳۱

همایش امام‌شناسی یا میتینگ حمایت از مخالفان امام(ره)؟!

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 362701
همایشی که قرار بود در آن از امام راحل بگویند، به میتینگ حمایت از فتنه گران مبدل و مورد استقبال رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفت!
همایش امام‌شناسی یا میتینگ حمایت از مخالفان امام(ره)؟!
به گزارش جهان، از هفته گذشته تبلیغات گسترده‌ای برای برگزاری همایشی تحت عنوان «اگر امام بود...» انجام شد که در آنها تاکید شده بود، وجه تمایز این همایش، برگزاری آن از سوی اصلاح طلبان است.

در حالی که اعلام شده بود سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در راستای بازخوانی اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی درصدد برگزاری همایش مذکور است، محتوای سخنان مطرح شده در این همایش چنان بود که رسانه‌های رسمی و همسو با اصلاح طلبان از انتشار متن کامل این سخنان سرباز زدند و رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار متن کامل این سخنرانی‌ها به شدت از آن قرائت اصلاح طلبان از اندیشه‌های امام راحل استقبال کردند!

موسوی تبریزی در این همایش که روز پنج‌شنبه در کانون توحید برگزار شد، با طرح این سؤال که آیا ما پس از رحلت امام، راه امام را ادامه داده‌ایم؟ و توانسته‌ایم انتخاباتی مد نظر امام برگزار کنیم، مدعی شد: در انتخابات راه غلط، تفسیر نادرست از قانون اساسی به عنوان احراز صلاحیت انجام می‌گیرد، آیا این مسئله واقعا صحیح انجام می‌گیرد؟

موسوی تبریزی در ادامه گفت: «امام همچنین می‌فرمودند، مردم مالک انقلاب هستند و هیچ‌گاه به غیر از مردم به کسی تکیه نمی‌کردند. امام هرگز مردم را فراموش نمی‌کرد، به طور مثال در مورد انتخابات به مردم می‌گفتند که خودتان مطمئن شوید به چه کسی می‌خواهید رأی دهید که فردی صالح و سالم و خدمتگزار و عادل باشد و تا اطمینان پیدا نکرده‌اید رأی ندهید و امام معتقد بودند، هیچ کس مانند دوره شاه حق ندارد به مردم بگوید به شخص خاصی رأی دهید.»
دبیرکل مجمع محققین و مدرسین با ابراز امیدواری برای رفع حصر سران فتنه، افزود: اینکه می‌گویند شرایط برای رفع حصر مهیا نیست، دیگر چه حرفی است؟ اینکه شرط بگذاریم که آنها توبه کنند و آنها بگویند ما توبه نمی‌کنیم حرفی غیر معقول است، چرا که اگر آنها جرمی انجام داده‌اند باید در یک دادگاه صالحه و عمومی محاکمه شوند و اگر جرمی نیز انجام نداده‌اند حصر برداشته شود. چرا باید برخی از فعالان سیاسی بیش از ۴ سال در انفرادی باشد؟

تاکید موسوی تبریزی بر رابطه امام راحل و مردم در حالی است که وی نمی‌گوید کدام جریان در سال ۸۸ مشارکت ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات و رأی آنان را زیر سؤال برد و ۸۰۰ هزار دست اندرکار انتخاباتی را عامل تقلب معرفی کرد.

سخنران دیگر این همایش مشاور ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که در سخنان خود خواهان برخورد قاطع‌تر دولت با هر کسی که با دولت قبل همکاری داشته، شد!

وی که به نداشتن مواضع ثابت و شخصیت مستقل سیاسی معروف است، در اظهارات خود گفت: دولت روحانی باید بداند که مردم براساس تغییر به او رأی داده‌اند و نمی‌پسندند در وزارت ارشاد و کشور افرادی حاضر باشند که برای احمدی‌نژاد حرف زده و حامی او بودند و به افرادی که به روحانی رأی داده‌اند در برخورد‌ها نیشخند بزنند. مردم به دولتی رأی نداده‌اند که بترسد و مماشات کند بلکه خواست مردم باید محقق شود!

مشاور ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت، انتقاد از هاشمی و رد صلاحیت وی در انتخابات گذشته را از نشانه‌های انحراف از خط امام عنوان کرد و برای اثبات ادعای خود گفت: مگر امام برای سلامتی آقای هاشمی دعا نمی‌کرد، حالا چرا اینطور با ایشان برخورد می‌شود؟!

وی در بخش دیگری از سخنان خود، برخورد با سران فتنه را کنار زدن چهره‌های انقلابی توصیف کرد و در اظهاراتی قابل پیگیری گفت: همانند مردم و اصلاح‌طلبان امیدواریم که قضیه حصر برطرف شود و من تا حدودی اطلاع دارم که سیاست نظام براین قرار گرفته که این مسئله به زودی حل شود.

حمایت بی شرمانه از فتنه‌گران در همایش مدعی امام شناسی در حالی است که فتنه‌گران در ایام پس از انتخابات ۸۸ بی سابقه‌ترین توهین‌ها و هتاکی‌ها را علیه امام راحل انجام داده و در حالی که آشوبگران تصاویر ایشان را در روز عاشورا پاره و لگدمال می‌کردند، کوچک‌ترین اعتراضی از سوی جریان موسوم به اصلاحات شنیده نشد.
منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بروند خدا شکر کنند فتنه 88 در زمان حضور حضرت امام (ره) نبود وگرنه با شناختی که بنده از امام (ره) دارم به خائنان و وطن فروش که مملکت اسلامی را به آتش کشیده اند همان کاری را می کرد که با قطب زاده و امثالهم کرد
ضمنا باید از اقای تبریزی و دوستان افسادطلبشون پرسید از تقلب یازده میلیونی چه خبر؟! چه قد پر رویید شما
احمد
United States
این مدعیان امام ناشناس و انحصار طلب وقتی پستها را اشغال کرده اند می گویند اسلام سوار است و وقتی که از کار بر کنار می شوند می گویند اسلام را پیاده کرده اند !! در حقیقت خود را اسلام می دانند !! و وقتی مردم به آنها رای دادند مردم فهیم هستند و آن هنگام که مردم به کسی دیگر رای دهند (البته برای بهره بردن در آینده بدون توهین به مردم ) می گویند تقلب شده !!! و الا آنها انتخاب می شدند . خداوند بزرگ بحق روح امام راحل شر این دنیا پرستان بی وجدان را از سر این انقلاب هر چه زودتر کم فرماید .
مرگ بر سران فتنه و سر منشاء فتنه گران
مرگ بر ابن ملجم مرادی های کنونی
امیر
امثال موسوی تبریزی که دم از امام وراه ایشان می زنندکمترین قرابت فکری بااصل ولایت فقیه ندارند وهدفشان به زیر سوال بردن رهبری داهیانه وامام گونه ی مقام معظم رهبری است
حسینی
باسلام لطفا پیگیر کنید مگر ماها مردیم که اینها هرچه میخواهند میکنند و یا اقای رییس جمهور در سخنرانی در محیط زیست هرچه دلش میخواهد در مورد دین میگه
سید
مطمئنا اگر امام بود خیلی از شماها نبودید
اینها غلط زیادی کرده‌اند. راه امام هرگز با مزخرفات اصلاح‌طلبان و منافقان رخنه‌کرده در نظام جور در نمی‌آید.
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات
سوفیا خله
آمریکایی اش یادت رفت اصلاحات آمریکایی درود داره
Iran, Islamic Republic of
البته ...بر سر افسادات
یکی نیست به این منافق بگوید خودت متهمی به براندازی نظام وتوطیه علیه خون شهیدان وشخص امام (ره) بعد میای کری میخونی
شريف
Iran, Islamic Republic of
اگر امام بود اصلاح طلبان افراطي وسران فتنه رسواتر مي شدن
مهاجر
Iran, Islamic Republic of
اگر امام بود حكم ا ر تداد سياسي وانقلابي امثال موسوي ت وب و خ را صادر مي كردن
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی ما از شما گلایه داریم که این قدر وقیحانه در مورد حصر سران فتنه در دولت شما سخن گفته می شود توسط همان افرادی که خود دست اندرکار این امر بوده اند
امام فقط برا شماست شما خوبين شما امامو ميشناسين....
گمنام
این همایش در حقیقت، عکس و برعکس است . همایش ضد سیره امام با حضور فرصت طلبان و مخالفان امام است اینها محلی برای عرض اندام و مانور سیاسی ندارند از نام امام بعنوان پوشش و فرصتی ذیقیمت سوء استفاده می کنند وگر نه کیست که نداند که امام فرمود "نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد" و یا "حفظ انقلاب از اوجب واجبات است "و...
نامدار
Iran, Islamic Republic of
يك وقت شناسائي نكنن بگيرنت ، ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
lمیگن زمان حضرت علی هم یکی میگفت مگر نشنیدید پیامبر به زبیر میگفت سیف الاسلام چرا حالا باهاش اینجوری برخورد میکنید
این ها کسانی هستند که نفاق به معنای اتم رابرای جامعه نشان میدهند
آقای موسوی تبریزی به عقب برگردید در طول زندگی تان جز افراط وتفریط چیز دیگری میبینید؟ ترا به خدا چیزی جز این هست؟
سرباز ولایت
در حقیقت این همایش، اسمش همایش مخافان حضرت امام بود.
اینها افرادی هستن که بزرگترین خیانت رو در سال 88 به امام و نظام و علی الخصوص رهبری انجام دادن و حالا دم از اندیشه امام میزنن.
بزرگترین اندیشه حضرت امام، پشتیبانی از ولایت فقیه با همه وحود بود که این آقایون با همه وحود مقابل ولایت فقیه و رهبری و نظام ایستادن و هنوز هم همون مواضع سست و خائنانه رو دارن.
مهدوی
موسوی تبریزی این افتخاررادارد که اولین دادستانی بود که مستقیما توسط حضرت امام برکنار شد حالا واسه ما اپوزوسیون شده
حبیب
Germany
جای تعجب داره این همه گستاخی بی شرمانه البته با وجود اظهارات ناب جناب روحانی جای تعجب ندارد
Iran, Islamic Republic of
نفاق منافقين اين طور با اراده الهي برملا مي شود
مکروا و مکر اللَّه واللَّه خیر الماکرین...
Iran, Islamic Republic of
همه دعوت شده های این میتینگ، ازخواص و صحابه خاص امام خمینی بوده اند .
نقدی -تهران
Iran, Islamic Republic of
اصحاب فتنه بدلیل دنیا پرستی و ریاست طلبی ناخواسته در جبهه مشترک معارضان انقلاب پیوستند .هر انچه از خون شهدا و رهبری حکیمانه امام به ثمر نشته بود یک شبه میخواستند از دست بدهند . اردو کشی خیابانی و تخریب اتش افروزی محصول عملکرد بی بصیرتی این حضرات بود. برای هر کس از روز هم روشنتر است. جای هیچ بحث ابهامی ندارد اینها از اول مشکل ولایت مداری داشته و دارنند. الانه اگر به امام معتقد واقعی هستند. باید به فرمایش حضرت امام در باب پشتیبانی از والایت فقیه جامعه عمل می پوشاند ند.عده اشوب طلبی که بنا به دعوت اینها به خیابان امده و همه جا و حتی به مساجد مردم رحم نکردندو انها را عاشورائی میخواندند.شعار مرگ بر اصل و لایت فقیه سر دادند اگر زره ای اعتقاد در وجودشان بود. یک مقدار از لج بازی دست برداشته بیانیه محکومیت میدادند.و از حیثت انقلاب دفاع مشروع می کردند.و بعضی ها با سکوت خود.خیانت انها را نادیده گرفتند.
علی
اونی که اظهار نظر نکرده بود ٬ آقای موسوی تبریزی بود.
تقوی - تهران
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جتو افتادند. عقب نمانند. ...اصحاب فتنه مثل اینکه فراموشکردند . یک مقدار لج بازی را کنار بگذارنند. و تامل در سفارش امام داشته باشند.فرمودند. پشتیبان ولایت فقیه باشید که مملکت شما اسیب نخورد. اینها عملا در کفتار و کردار خود بر عکس عمل کردند. خواسته و نا خواسته در جبهه مشترک دشمن قرار گرفتندکه معارضان نظام در تدارک اسیب رساندن به این مملکت بودند . حاصل فرخوان کردن مردم به خیابان باعث به اتش کشاندن هر انچه که دست اورد خون شهدا و انقلاب بود. باعث خدشه به انقلاب و ناراحتی خانواده شهدا و فاصله گرفتن اکثریت مردم به سران فتنه را فراهم ساخت اگر این دنیا نشه تقاص فتنه گری را گرفت به فاطمه زهرا قسم جواب خون شهدارا باید بدهند. کم مدعی طرفداری از امام و مردم مردم بکنند. پاسخکو همان مردمی باشند.در بر افروختن شعله اتشی شدند. که اسیب رساندندخسارت به بیتالمال و دشمن شاد گردیدند
عنوان همايش را بايد بذارن:
«اگر امام بود، هاشمی نبود»
محمد
همه این اتفاقات در سایه بی تدبیری ، غفلت و بی تفاوتی و مسامحه کاری ... انجام میشود و هزینه زیادی از این حیث بر کشور تا کنون تحمیل شده است . باید با این شارلاتانهای سیاسی و ضد انقلاب برخورد شود .