شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

استقلال و داماش جریمه شدند

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 355190
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای خود باشگاه‌های استقلال و داماش را به پرداخت جریمه نقدی و دو باشگاه دسته اولی نساجی و صنعت نفت آبادان را به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محکوم کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و داماش گیلان از هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور درحالی روز هفدهم فروردین‌‍ماه در اصفهان برگزار شد که تیم داماش گیلان بیش از ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی در این دیدار داشت. بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه داماش گیلان را به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

ضمن اینکه علی نظر محمدی سرمربی تیم داماش گیلان نیز به دلیل عدم حضور در نشست مطبوعاتی به تذکر کتبی و مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین اعلام کرد در جریان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران از دیدارهای هفته بیست و نهم که در اهواز برگزار شد، بازیکنان تیم استقلال تهران با ۷ دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شدند. بر همین اساس باشگاه فوق به تذکر کتبی و مبلغ ۲۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

از سوی دیگر دیدار دو تیم نساجی مازندران و الوند همدان از رقابتهای لیگ دسته اول روز ۲۲ اسفند‌ماه در ورزشگاه قائمشهر برگزار شد که در جریان این مسابقه از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه، ایجاد وقفه در روند بازی و پرتاب اشیا صورت گرفت.

بر همین اساس کمیته انضباطی طبق بند های ۴ و ۵ ماده ۲۲ آئین نامه انضباطی باشگاه نساجی مازندران را به یک دیدار بدون حضور تماشاگر و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین در جریان دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد که روز ۲۳ اسفندماه برگزار شد، از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به سرمربی تیم مقابل و پرتاب اشیا صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی طبق بند‌های ۴ و ۵ ماده ۲۲ آئین نامه انضباطی باشگاه صنعت نفت آبادان را به یک دیدار بدون حضور تماشاگر و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *