يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

ارائه قرارداد صوري به سازمان ليگ!

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 353996
مسئولين وزارت ورزش بعد از ديدن قرارداد بازيکنان در فدراسيون به اين نتيجه رسيدند که برخي از سرخ‌ها بيشتر پول‌هايشان را گرفته‌اند!
به گزارش جهان به نقل از نود، مسئولين وزارت ورزش بعد از ديدن قرارداد بازيکنان در فدراسيون به اين نتيجه رسيدند که برخي از سرخ‌ها بيشتر پول‌هايشان را گرفته‌اند! وزارتي‌ها معتقدند بازيکنان پرسپوليس که اين همه معترضند بر اساس اسنادي که در فدراسيون ثبت شده بخش اعظم پول‌هايشان را دريافت کرده‌‌اند و اگر قراردادي داخلي امضا شده فاقد اعتبار و کاملا غيررسمي است. همچنين برخي مقامات وزارت ورزش گفته‌اند به زودي‌ همه چيز را رسانه‌اي خواهند کرد تا مردم و هواداران پرسپوليس بدانند چه کساني حق و کداميک ناحق مي‌گويند.



قراردادهاي دردسرساز

در ابتداي فصل وقتي بازيکنان جديد يا تمديدي پاي ميز مذاکره نشستند مقرر شد قراردادي در سازمان ليگ ثبت و بعد يک قرارداد داخلي هم تنظيم شود. حتما مي‌دانيد که اين دو قرارداد چه تفاوت‌هايي با هم دارد.

جالب اين که مسئولين سازمان وقتي متوجه قرارداد داخلي رويانيان با بازيکنان شدند اعلام کردند پرداخت اين مبالغ هيچ ربطي به وزارت ندارد و بهتر است بازيکنان مشکل‌شان را با باشگاه حل کنند که البته درموضع‌گيري مقامات وزارت ورزش هم همين داستان وجود داشت و آنها قرارداد داخلي را فاقد اعتبار خواندند.

رقم قرارداد اکثر بازيکنان پرسپوليس در هيات فوتبال چيزي بين ۴۰۰ ميليون تا يک ميليارد است. سيدجلال حسيني، محسن بنگر، محمدرضا خلعتبري، ماهيني، پيام صادقيان و... جزو بازيکنان گرانقيمت پرسپوليس به شمار مي‌روند. قبل از اين که بازيکنان بخواهند قراردادهايشان را ثبت کنند به آنها گفته شده بود اگر قراردادهايتان بالاتر از يک ميليارد در هيات فوتبال ثبت شود آن وقت جلوي حرف و حديث رسانه‌ها و مردم را نمي‌توان گرفت، پس بهتر است در هيات فوتبال مبلغ کمتري ثبت شود. بازيکنان هم در آن برهه به قدري به مسئولان باشگاه اعتماد داشتند که حرف مديرعامل سابق را قبول کرده و يک قرارداد ديگر بستند.



خلعتبري بيشتر گرفته!

جالب اينکه خلعتبري ۴۰ ميليون هم بيشتر از قرارداد ثبت شده گرفته است! آنها اعلام کرده‌اند بازيکناني که مدعي هستند پولشان را نگرفته‌‌اند و اين همه عليه وزارت ورزش حرف زدند بيايند و بررسي‌ها را ببينند تا مطمئن شوند ادعايشان درست نيست. وزارت اعلام کرده اگر مدير پيشين به بازيکنان قول رقم‌هاي دو ميلياردي و يک ميلياردي داده هيچ ربطي به اين نهاد ندارد و بهتر است بازيکنان بقيه پولشان را از او بگيرند.

اين در حالي است که مدارک ارائه شده نشان مي‌‌دهد که باشگاه پرسپوليس اقدام به ثبت قرارداد‌هاي صوري کرده است، قراردادهايي صرفا براي ثبت در سازمان ليگ. اگر اين گزارش‌ها درست باشد آن وقت ماجراي جديدي در پرسپوليس ايجاد مي‌شود. بحث پرداخت زيرميزي‌ها که داستان طول و درازي در فوتبال ايران دارد و البته هيچگاه ثابت نشده است.

در اين ميان بايد منتظر واکنش رويانيان هم ماند و اينکه اين قراردادها را چه کسي در اختيار رسانه‌ها قرارداده است. جدول کامل پرداختي‌ها را در صفحه يک همين شماره بخوانيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *