جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

وزیر کشور: عملکرد استانداران مطلوب است

سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 351607
وزیر کشور با اشاره به تلاش همه استانداران برای توسعه استان، گفت: عملکرد استانداران دولت تدبیر و امید تاکنون مطلوب بوده و بنده از همه استانداران راضی هستم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از پلیس راه میاندرود اظهار کرد: نظر ما بر این بوده که بسیاری از کارمندانی که در بدنه دستگاه اجرایی وزارت کشور حضور داشته، باید مسئولیت ها را به عهده گیرند.

وی افزود: اعتقاد داریم کارمندان وزرات کشور، جزو نیروهای دلسوز نظام هستند، البته پیش بینی های لازم برای موارد خاص در راستای انتقال به وزارت کشور و یا جایی که نیاز خیلی فوری برای دگرگونی و کارهای اساسی باشد با اجازه وزیر قابل ماموریت است.

وزیر کشور در مورد الحاق میانکاله به استان گلستان، گفت: قبل از اینکه دولت یازدهم سر کار بیایید، روی این مصوبه کار کارشناسی در وزارت کشور و دولت صورت گرفته و دولت متناسب با همان روالی که از قبل بوده، کار را انجام دهد.

وی بیان کرد: استانداران مازندران و گلستان و کارشناسان وزارت کشور، نظراتی در این رابطه داشته و سبب شد ما آن مصوبه را ابلاغ کنیم ولی هنوز اجرایی نشده است.

وزیر کشور گفت: دولت بر روی این موضوع حتما اصرار ندارد که تصمیماتی که از قبل گرفته شده، تداوم پیدا کند و دقیقا کار کارشناسی جدیدی کرده و در کار کارشناسی جدید آنچه که به دست می آید عمل می کند.

وی در مورد عملکرد استانداران و استاندار فعلی مازندران، افزود: ما از عملکرد استاندار مازندران راضی هستیم. فلاح فرماندارانی که انتخاب کرده کاملا مورد تائید وزارت کشور هستند، چراکه خود بنده حکم های آنها را امضا کردم و در این چند ماه واقعا موفق بودند.

رحمانی فضلی گفت: با نگاهی به بودجه سال ۹۳ می توان دریافت، ضرایب استانی و ضرایب ملی افزایش پیدا کرده و با تمام قوت از استانداران، فرمانداران و معاونان آنان دفاع می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *