شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲

پروین:اتفاقات‌مهمی‌درپرسپولیس خواهدافتاد

پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 350979
سرپرست باشگاه پرسپولیس سال نو را به جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک گفت و تاکید کرد: امسال یک اتفاق مهم و تاریخی را در پرسپولیس شاهد خواهیم بود.
به گزارش جهان، مهر به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس خبر داد، علی پروین ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو گفت: سال نو و عید نوروز را به همه هموطنان به ویژه جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک و شادباش گفته و برای همه تندرستی و سلامتی و موفقیت را از خداوند آرزو می‌کنم.

وی اضافه کرد: به هواداران عزیز پرسپولیس، مربیان، ورزشکاران، مدیران و پرسنل باشگاه آغاز سال نو را تبریک گفته و برای‌شان سلامتی و قهرمانی پرسپولیس در آغاز سال نو را آرزو کرده و امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس بتواند در سه بازی باقی مانده در سایه تلاش و درایت کادرفنی و بازیکنان، حمایت همه جانبه هواداران به مقام قهرمانی دست یافته و دوستدارانش را سربلند کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین بیان کرد: در سال ۹۳ قطعا اتفاقات مهمی برای پرسپولیس رخ خواهد داد. با توجه به موضوع خصوصی‌سازی و واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی شاید بتوان گفت که پس از چند دهه یک اتفاق تاریخی و مهم در باشگاه پرسپولیس رخ می‌دهد که امیدوارم مسئولان دولت، وزارت ورزش و سایر دست اندرکاران این امر مهم بتوانند درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس بهترین تصمیم را گرفته و در نهایت هرچه خیر و صلاح پرسپولیس است همان شود. آرزو می‌کنم پرسپولیس در سال جدید با کمترین مشکلات مواجه بوده و باشگاه بتواند با حل و فصل مشکلات و موانع موجود به تعهدات خود عمل نماید.

علی پروین در پایان گفت: با توجه به شروع دوباره لیگ برتر در تعطیلات نوروزی اعضای تیم درگیر تمرین و مسابقه خواهند بود و هواداران ما قطعاً در سه بازی آینده با تمام وجود از تیم حمایت می‌کنند و نیازی نیست که بگوییم این حمایت‌ها تا چه اندازه در قهرمانی پرسپولیس می‌تواند تاثیرگذار باشد. هواداران هشیار هستند و تا دقیقه ۹۰ بازی‌ها به حمایت از تیم محبوب خود خواهند پرداخت تا در قهرمانی پرسپولیس نقش خود را ایفا کرده و در آن سهیم باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *