شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

کریس رونالدو به رکورد پوشکاش رسيد

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 350912
ستاره پرتغالي رئال مادريد با به ثمر رساندن دو گل در ديدار مقابل شالکه به رکورد پوشکاش در رئال مادريد رسيد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کريستيانو رونالدو دو گل اول تيمش را در پيروزي سه بر يک شب گذشته مقابل شالکه به ثمر رساند. دو گلي که او در اين مسابقه به ثمر رساند رکورد گل‌هاي زده او را به ۲۴۲ گل فرانس پوشکاش در رئال مادريد رساند. رونالدو هم‌اکنون با چهارمين گلزن برتر تاريخ رئال مادريد برابر شده است. رائول (۳۲۳ گل)، دي استفانو (۳۰۷ گل) و سانتيانا (۲۹۰ گل) بالاتر از او قرار دارند.

رونالدو با اين دو گل تعداد گل‌هاي زده خود در ليگ قهرمانان را به ۱۳ گل رساند تا در صدر گلزنان اين مسابقات قرار بگيرد. ستاره پرتغالي مادريد تنها يک گل با ۱۴ گل که رکورد بيشترين گل تاريخ اين مسابقات است فاصله دارد. آلتافيني (۱۹۶۲)، رود فان نيستلروي (۲۰۰۳) و لئو مسي (۲۰۱۲) اين رکورد را به ثبت رسانده‌اند.

رونالدو در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان امسال ۱۳ گل در ۶۳۰ دقيقه بازي به ثمر رساند يعني در هر ۴۸.۵ دقيقه يک گل. ايبراهيموويچ هر ۵۹.۸ دقيقه يک گل، مسي هر ۵۶.۲۵ دقيقه و ديگو کاستا هر ۵۳.۴۲ دقيقه يک گل زده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *