جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۸
۷

عکس / نفس های شماره دار

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 350880
برای "فائق"، که حالا جوانی را پشت سرگذاشته است، هر نفسی که می کشد، عذابی است دردناک و درجه کپسولِ اکسیژن، نفس های به شماره افتاده او را می شمارد.
به گزارش جهان نيوز، "فائق فلاحی" وقتی به جبهه رفت و شیمیایی شد، سن و سالی نداشت اما امروز در میانه سالی است. این سن و سال هم برای خوش حال و هوایی دارد اما برای "فائق"، که حالا جوانی را پشت سرگذاشته است، هر نفسی که می کشد، عذابی است دردناک و درجه کپسولِ اکسیژن، نفس های به شماره افتاده او را می شمارد.
در این ساعات باقی مانده تا نوروز 1393، این عکس را منتشر کردیم برای یادآوری به همه. همه آنان که معمولا فراموش می کنند، نفس های آسوده خود را، مرهون نفس های به شماره افتاده چه کسانی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما مدیون این عزیزان هستیم...
soroush
Iran, Islamic Republic of
ای جانم به فدای جانبازان ما که طاقت یک ساعت رنج شما را نداریم خدا ما مدیون شما نمیراند خدایا با فرج آقا و مولامون حجه ابن الحسن شفای جانبازامون هم برسون.
سیدمحمدعلی سیادت ازآبادان
United States
مردای بزرگ وبی ادعا وآفا وآقازاده اینان نه اونایی که درروز غربت اسلام وامام تواروپاوآمریکا مشغول حال کردن بودن حالا اومدن دارن براملت فیلم انقلابی بعدازانقلاب ورزمنده بعداز جنگ روبازی میکنن .
کاش منهم شیمیایی میشدم
تاچویارانم خدایی میشدم.
کاش من بوی خدایی داشتم
رنگ زرد شیمیایی داشتم
این دم آخر دعا برمارواست
چون سیادت خادم کوی شماست
یاعلی مدد جهت عزت وسربلندی آقا زاده های واقعی وفرزندان شهید زنده ولایت صلوات
خدا به اين عزيزان ثواب دنيوي و اخروي بدهد

ولي برادران جهان نيوزي هر كسي كه به اين عكس نگاه كند مي فهمد كه يا كپسول اكسژن خالي است ويا اينكه ايشون لااقل در حين عكس گرفتن از اكسيژن كپسول استفاده نميكنند متن شما با عكستون همخواني ندارد
دورود ورحمت خداوند بر این مردان باغیرت و با شرف که ما تمام زندگی خو را مدیون این دلیر مردان هستیم.خداوند بحق حضرت زهرا شفای عاجل نصیب ایشان و همه جانبازان عنایت فرماید.
ای کاش بعضی ها فراموش نمی کردند
عزت امروز نتیجه ایستادگی رزمندگان و شهدا است
مریم
دستام خالیه خالیه. فقط میگم شرمنده ایم...