دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۵
۲

قدردانی‌ازاقدام انقلابی‌رئیس‌فدارسیون والیبال

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 348169
اتحادیه بین اللملی امت واحده در پی اعتراض رسمی محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال کشورمان به رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا به دلیل برگزاری اجلاس این سازمان در میانمار از وی تشکر کرد.
به گزارش جهان، در بخشی از متن این نامه آمده است: اقدام خداپسندانه، انسان دوستانه و قابل تقدیر جنابعالی در ارسال نامه به دکتر «صالح بن ناصر»، رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا مبنی بر اعتراض نسبت به برگزاری اجلاس هیات رئیسه این کنفدراسیون در میانمار به علت کشتار مسلمانان مظلوم و مستضعف این کشور به دست بوداییان افراطی با چراغ سبز دولت میانمار، بیانگر وجدان بیدار و مکتبی شما و مجموعه مدیریتی فدراسیون والیبال است که در کنار افتخارات ورزشی سال های اخیر رشته والیبال برگ زرین دیگری در تاریخ این فدراسیون است و مسلما در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدرضا داورزنی؛ ریاست محترم فدراسیون والیبال

سلام علیکم

اقدام خداپسندانه، انسان دوستانه و قابل تقدیر جنابعالی در ارسال نامه به دکتر «صالح بن ناصر»، رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا مبنی بر اعتراض نسبت به برگزاری اجلاس هیات رئیسه این کنفدراسیون در میانمار به علت کشتار مسلمانان مظلوم و مستضعف این کشور به دست بوداییان افراطی با چراغ سبز دولت میانمار، بیانگر وجدان بیدار و مکتبی شما و مجموعه مدیریتی فدراسیون والیبال است که در کنار افتخارات ورزشی سال های اخیر رشته والیبال برگ زرین دیگری در تاریخ این فدراسیون است و مسلما در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند.

بدون شک تلاش در مسیر پیوند زدن ورزش با ظلم ستیزی و مستضعف نوازی، فرهنگی است برخاسته از روح و مرام پهلوانی ایرانیان که می تواند در سایر رشته ها نیز نمود یابد و پیام انسانی و ظلم ستیزانه از ورزش ایران به دنیا مخابره کند چرا که ایرانیان همواره ثابت کرده اند:

بنی آدم اعضای یک پیکرند
که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
به امید قیام منجی بشریت و رهایی مظلومان و مستضعفان

اتحادیه بین المللی امت واحده


بر اساس اعلام AVC ، جلسه هیات رئیسه این کنفدراسیون فروردین ماه سال ۹۳ در میانمار برگزار خواهد شد که دکتر محمدرضا داورزنی به عنوان یکی از اعضای اصلی این هیئت می بایست در این اجلاس شرکت نماید.

رئیس فدراسیون والیبال با ارسال نامه ای خطاب به دکتر بن ناصر رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کرد با توجه به جنایاتی در حق مسلمانان میانمار انجام شده، توصیه می شود محل برگزاری جلسه هیئت رئیسه تغییر یابد و در غیر اینصورت جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس شرکت نخواهد کرد. ضمنا فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای برگزاری این اجلاس رسما اعلام می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان شا الله خیر ببینه
اصفهاني
ماهم تشكر مي كنيم ازآقاي داورزني!كاش دولت هم يه واكنش جدي انجام ميداد