چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

شایعه ای که آژانس اتمی آن را رد کرد

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 347061
آژانس بین المللی انرژی اتمی وجود هر نوع گزارش جدید در خصوص برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را رد کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از رویترز خبر داد، پس از درخواست رژیم صهیونیستی برای انتشار گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران، آژانس اعلام کرد که هیچ گزارشی جدیدی درباره تحقیقات هسته ای نظامی در ایران وجود ندارد.

روز پنجشنبه رویترز در گزارشی مدعی شده بود آژانس گزارشی را در خصوص فعالیت هسته ای ایران آماد کرده که این گزارش مربوط به تحقیقات هسته ای در بخش نظامی است.

متعاقب این گزارش دروغ، رژیم صهیونیستی نیز از آژانس خواست تا گزارش جدید خود در خصوص فعالیتهای هسته ای ایران را منتشر کند.

"گيل تئودو" سخنگوی آژانس بين المللی انرژی اتمی در پاسخ به يک پرسش اعلام کرد: آژانس بين المللی انرژی اتمی هيچ گزارشی که شامل اطلاعات جدیدی در خصوص ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته ای ايران باشد، آماده نکرده است. گزارش های آژانس در خصوص ايران به شورای حکام، مبتنی بر واقعيات و بی طرفانه است و ملاحظات سیاسی تاثیری بر محتوای اين گزارش ها ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *