جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نظر پورمحمدی درباره توقیف روزنامه آسمان

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 346314
وزیر دادگستری در پاسخ به سئوالی مبنی بر درخواست برخی از فعالان مطبوعاتی برای ورود دولت به موضوع توقیف روزنامه آسمان اظهار داشت: دولت به رعایت دقیق قانون پایبند است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی صبح امروز در سفر رئیس قوه قضاییه به کرمانشاه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: قانون جدید تعزیرات ابلاغ شده و وظیفه رسیدگی به تخلفات تعزیرات به قوه قضاییه سپرده شده است.

پورمحمدی ادامه داد: قانون باید برای همه یکسان باشد و در این‌ صورت همه مردم احساس رضایت می‌کنند و دولت معتقد است قانون باید به‌طور دقیق رعایت شود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه شکایت از متخلفان آزاد است، خاطرنشان کرد: اگر قانون اجازه بدهد، شبکه بازرسان افتخاری از مجموعه‌های آماده همکاری تشکیل می‌شود.

به گفته وی، بازرسان سازمان حمایت از مصرف‌ کنندگان و تولیدکنندگان و شعب تعزیرات برای کنترل بازار شب عید بسیج می‌شوند.

پورمحمدی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر درخواست برخی از فعالان مطبوعاتی برای ورود دولت به موضوع توقیف روزنامه آسمان اظهار داشت: دولت به رعایت دقیق قانون پایبند است.

پورمحمدی ادامه داد: مطبوعات باید قانون را رعایت کنند و برخورد با مطبوعات نیز باید قانونی باشد و ما از این سیاست و منطق دفاع می‌کنیم.

به گفته وزیر دادگستری، رعایت قانون موجب آرامش مردم و جامعه می‌شود و سیاست کلی دولت، حاکمیت قانون در همه موارد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *